Průzkum: umí operátoři komunikovat pomocí e-mailu?

Společnost United Interactive včera zveřejnila výsledky průzkumu Email Response Index. Jedná se o studii, která mapuje úroveň reakcí telekomunikačních společností při e-mailové komunikaci se svými zákazníky. Celkem bylo testováno devatenáct firem, z toho tři mobilní operátoři, kteří nás na MobiManii zajímají nejvíc. Úroveň komunikace popisuje parametr ERI. Nejvyšší hodnota, jaké může dosáhnout, je 100.

Hlavní zjištění k segmentu mobilních operátorů:

  • průměrný ERI pro české mobilní operátory má stejnou hodnotu jako v minulé vlně, tedy 83,3
  • nejlépe z trojice českých mobilních operátorů dopadl T-Mobile s ERI=92,4
  • Oskar obsadil s ERI=86,1 druhé místo
  • Eurotel se pak umístil s hodnotou ERI 71,4 na posledním místě
  • na všech 7 dotazů neodpověděl pouze Eurotel, který nereagoval ani na dotaz v anglickém jazyce
Pořadí operátor ERI
1. T-Mobile 92,4
2. Oskar 86,1
3. Eurotel 71,4

Mohly by vás zajímat také výsledky ostatních telekomunikačních společností:

Pořadí společnost ERI
1. Contactel 92,0
2. Tiscali 87,8
3. Czech On Line 84,0
4. Dial Telecom 81,9
5. Aliatel 77,3
6. České radiokomunikace 71,8
7. Inway 68,9
7. Tele2 68,9
9. GTS 68,1
10. Broadnet 67,2
11. Pragonet 63,0
12. Nextra 58,4
13. Skynet 55,5
14. eTel 54,6
15. Český Telecom 45,4
16. Euroweb 26,9

Témata článku: E-mail, Průzkum, Mail, Pomoc

Určitě si přečtěte

S falešnou aplikací kryptoměnové směnárny kradli peníze a nabourávali se do e-mailů

S falešnou aplikací kryptoměnové směnárny kradli peníze a nabourávali se do e-mailů

** Bitcoin a jiné kryptoměny jsou na vzestupu ** Uživatelé kryptoměnových směnáren jsou oblíbeným cílem útočníků ** S falešnou aplikací vás okradou a nabourají e-mail u Gmailu

10.  11.  2017 | Miksa Martin | 3

E-mail je přežitek. Ale co místo něj?

E-mail je přežitek. Ale co místo něj?

** Klasický e-mail se na moderní rychlou konverzaci nehodí ** Je to praktický identifikační nástroj a stále dobře poslouží k formální komunikaci ** Lidé už mezi sebou ale komunikují jinak

3.  6.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 15

Velký průzkum zákaznické spokojenosti ČTU: Nejlíp Vodafone, nejhůř O2

Velký průzkum zákaznické spokojenosti ČTU: Nejlíp Vodafone, nejhůř O2

** Pozitivně hodnotili respondenti menší virtuály, třeba GoMobil ** Velkým síťovým operátorům to naopak spočítali ** Zásadní výhrady směřovaly hlavně na oblast smluvních vztahů

12.  12.  2016 | Pospíšil Aleš | 32

Šéf DPP: E-mail si v metru vyřídíte už na jaře 2017

Šéf DPP: E-mail si v metru vyřídíte už na jaře 2017

** Kdy si z metra zavoláme nebo si v tramvaji nabijeme telefon? ** Zeptali jsme se Martina Gillara, generálního ředitele DPP ** Gillar řídí 10 000 zaměstnanců, funkce se ujal 18. května 2016

29.  11.  2016 | Blesk.cz , Neckářová Martina | 25