Bezproblémovost ?
Jako hlavní problém vidím NEOCHOTU svého OPa sdělit e-mailovou adresu pro reklamace (oddělení, útvar či pracovník -ice). Mne uráží, když se mi obchodní partner schovává. Lhostejno, zda za úřední předpis či neosobní e-mailovou adresu. Chápu, že nejjednodušší je nastavit všeobecnou adresu (třeba info@oskarmobil.cz), ale potom stejně každý dotaz vyřizuje konkrétní člověk. Ten má své jméno a nepochybně i e-mail. Takže buď se za něj stydí a firma mu to umožní (jej tajit), nebo se firma za své lidi stydí a proto ..... NO FUJ ! Přece sdělení, kdo se mou záležitostí zabývá, je na stejné úrovni, jako sdělení, podle kterého paragrafu zákona je můj problém posuzován !
Takže zbývá ještě tato možnost: donuťme stěžovatele nepoužít e-mail, ale klasickou poštu. Schováme se při odpovědích za slova "oddělení reklamací" - kdyby si stěžoval, tak se (případně a možná i) omluvíme a ať si trhne .... Zaplatí na poplatcích podstatně víc, než za mailíka a to ho (možná) odradí otravovat s nějakou poblbanou reklamací .....
Omlouvám se tímto veřejně všem "obchodníkům" a vzkazuji jim - kdo se ozve, řídí se podle hesla o potrefené huse !
Tož zopakuji - a jaká je teda metodika použitá v hodnocení ?