Radíme k O2 Neon: chcete telefon i neomezené volání? Uvažte se na 3 léta!

Diskuze čtenářů k článku

Lewiathan  |  07. 05. 2008 19:27

Nebyl to snad náhodou Eurotel, který lákal zákazníky formou " Nevaž se, odvaž se " a teď je nutí se opět vázat a upisovat se na roky ?? Holt asi zapoměli na své reklamní sliby, aneb jsou stejní jako politici, sliby se slibují a blázni se radují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mali  |  07. 05. 2008 21:32

tohle byl TWIST (Paegas)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  08. 05. 2008 20:06

nejenže to bylo na konkurenci (Paegas), ale ještě to bylo na předplacené karty, kde se opravdu uvazovat není třeba. No a vy se nemusíte uvaZovat, ale měl byste začít uvaŽovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  07. 05. 2008 13:25

"Radíme k O2 Neon: chcete telefon i neomezené volání? Uvažte se na 3 léta!"
DOBRÁ RADA NAD ZLATO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  07. 05. 2008 16:02

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPPE  |  07. 05. 2008 12:36

sem zvedavej kdo si poridi zavazek na 3 roky... kdysi to bylo 18, pak 24 a ted uz je teda moznost na 36. co bude priste? 10 let?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zekon  |  07. 05. 2008 13:24

Smlouva na tři roky už tady byla. A byl to Oskar (Vodafone) kdo s ní přišel .
R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  07. 05. 2008 13:35

kdyby na 3, ze začátku to byli 4 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  07. 05. 2008 13:31

Nechápu co máte proti úvazku na 3 roky. Sou lidi, kteří používají jednoho operátora víc jak třeba 5 let na předplacence a najedou budou pyskovat, že 3 roky je moc? Tyhle kecy sem píšou jenom lidi, který jakmile se jim jen trochu něco nelíbí, hned migrujou na jiného ope a už to mají jako zálibu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@NZ  |  07. 05. 2008 13:41

tjn ale pak sou tu lidi co proste nechtej smlouvu ani na 2 roky,ja osobne proti tomu nic nemam ale kdyz koukam na ty nabidky tak jedine vdf :)) ...a co se tyka tech blokaci je to smecko,driv to delali ptz si mysleli ze lid je blby a vidouc blokaci telefonu netroufne si pouzit simku jineho operatora... nastesti ty doby sou fuc ale stejne sem se nastval kdyz sem zjistil ze mam blok.tel....ach jo sou to kur*y :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  07. 05. 2008 13:34

už teď O2 nabízí tarify simple B s 3 letým závazkem, za 143 kč dostaneš 285 kč kreditu a volání za 4,83kč/ min, účtování 60+30

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  07. 05. 2008 13:37

ještě doplním
http://www.cz.o2.com/osobni/cz/sluzby/cenik/gsm/tarify_O2-Simple_B.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  07. 05. 2008 15:05

Jediný konkurenceschopný tarif O2, leč velmi dobře schovaný Jako vše výhodné )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoPo  |  07. 05. 2008 11:16

Podle mě O2 živí asi něco jiného...rámcové smlouvy. Napadá mě něco jako: za 218,- s DPH 150minut kamkoliv + 30SMS kamkoliv +převod volných min.+SMS do dalších měsíců. A podobné vylomeniny. T-mobile a Vodafone mají podobné věci, ale nevím jak tam jsou výhodné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  07. 05. 2008 11:39

Prave jsem se popukal - smichy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoPo  |  07. 05. 2008 11:41

Proč ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  07. 05. 2008 12:14

V reálu je to spíš za 99 Kč 180 volných minut, volání v rámci firmy za 0,10 Kč, volání do O2 za 0,75 Kč, do ostatních za 1,20, SMS za 0,50 Kč... K tomu dotovaný telefon... To jsou tarify... No a na rezidentních zákaznících se to hrabe zpátky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  07. 05. 2008 12:16

+samozřejmě tarifikace 60+1, převod volných minut a SMS atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoPo  |  07. 05. 2008 12:18

Tak nějak... souhlasím a za břicho se smíchy popadám tomu, co se smíchy popukal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  07. 05. 2008 12:53

Tak mě napadlo, že se možná spíš smál představě, že O2 je živeno rámcovkami... Ony pro O2 ty rámcovky upřímně v mnoha případech tak výhodné nejsou... Spoustu firem si drží jen pro to, aby se jimi mohlo vychloubat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 05. 2008 12:30

A k tomu tarifikace 1+1 i na pevnych linkach. Holt normalni zakaznici to tem firmam zaplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  07. 05. 2008 12:51

Každopádně... Už pro ně nějakou dobu dělám ale rozhodl jsem se odejít... Nemůžu dělat pro firmu, které nevěřím... Já alespoň dělám TOP zákazníky, kde člověk opravdu může věřit v to, s čím se obchoduje (protože ty ceny jsou vážně dobré) ale rezidenti (klasičtí zákaznící) jsou okrádáni opravdu nehorázným způsobem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 05. 2008 15:44

A projevuje se to okrádání třeba i tím, že účtovací systém je nastaven tak, aby účtoval ještě 2 sekundy po ukončení hovoru? Trochu jsem to sledoval a hovory jako 1:29 nebo 1:59 byly účtovány jako 1:31 nebo 2:01, což je při 60+30 docela zásadní problém, neřku-li při 60+60. Stalo se mi to tolikrát, že to nepovažuju za náhodu, a když jsem to reklamoval, řekli mi na infolince bezelstně, že systém po ukončení hovoru ještě nějakou dobu „běží“. Byl jsem docela šokován, ale jen chvilku, než mi došlo, že jde o O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  08. 05. 2008 12:25

Do toho bohužel nevidím. Ale různých podrazů je nastavena celá řada. Klasickým problémem je účtování dat.. Věčně se zákazníkům účtují data, která mají mít zdarma (klasicky třeba i 8000 za O2 Active).. sice se to dá vyreklamovat ale spousta zákazníků to klidně zaplatí, pokud to je menší částka... A tak se vydělává...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@NZ  |  07. 05. 2008 10:58

no dobre tak uz je neblokuje ale je to svinarna kdyz moje oba fony byly blokly a ja o tom nevedel.... ne sem externi zamestnanec tmobilu...proc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  07. 05. 2008 09:39

dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M1R3K  |  07. 05. 2008 10:22

Po vice nez 10 letech u O2 menim operatora. Sice mam studentskej tarif Pohoda kde jeste neni ohavna tarifikace 60+60 ale po tom co ji zacinaji zavadet u vsech novych tarifu s oduvodnenim ze se o tarifikaci zakaznici nezajimaji - no jak jinak kdyz to na webu nemaji uvedeno napriklad u tarifu [:kůl:] a to neni ani v podrobnych podminkach. Takoveto umyslne okradani a klamani zakaznika me pripada jako prachsprosta zlodejina a prechazim k Vodafonu. Sice infolinka *11 u O2 je mnohem lepsi nez infolinka T-Mobilu a Vodafonu dohromady ale jejich nynejsi taktiky me proste lezou krkem. Uz davno sem mohl prejit a usetrit nakou tu kacku nicmene forma odmen napriklad volnych minut za benefit body a take znackova prodejna hned vedle kancelare (jiny operator u nas ve meste znackovou prodejnu nema) pro me byli vetsi vyhodou nez par usetrenych korun mesicne. Nyni koncim a uz nikdy vice jestli takto budou pokracovat dale!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 05. 2008 12:28

Presne tak. Tarifikaci zamerne neuvadeji a normalni zakazniktakovou sprostarnu neceka takze ho ani nenapadne se o ni zajimat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  07. 05. 2008 16:08

Držet Pohodu zuby nehty :). Myslím, že to je nejlepší tarif co O2 má, aspoň že tam nemají kličky které by jim dovolily mi ho vypovědět, když přijdu včas každý rok s isicem... (je tam super ten wap zdarma, maily stačí forwardovat na centrum a s 3G jsem v mailboxu za 5s od spuštění, a to je spolu s idosem všechno co potřebuju od mobilního internetu - goodbye, web'n'walk :))
Až mi zruší Pohodu, papá O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M1R3K  |  07. 05. 2008 18:43

No tak ja nastesti s isicem nikam namusim mam pohodu neomezene naporad z doby kdy to zavedli ale vadi mi vyse minutove sazby na jine operatory :/ u Vodafonu bych platil mene ale je pravda ze si pres gprs neustale ctu zpravy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
msx.  |  07. 05. 2008 08:14

Pri NEON XXL nie je evedená cena minúty nad paušál. Vy ale tvrdíte, že ak si zákazník zoberie telefón a uviaže sa na 2 roky, tak má výhodu len na jedno číslo. Ak si zoberie tento paušál, tak ako mu budú spoplatnené hovory na iné čísla?
To ste teda dopadli, viazať sa na 3 roky. U nás O2 zrušila paušál, kde sa dal nový telefón brať každý pol rok a nebolo to vôbec viazané. Teraz je u O2 jediná možnosť pri kúpe telefónu viazať sa na 2 roky. V Orange využívam možnosť záväzku na 1,5 roka a uv ás to ide dole vodou. U nás robí zas pre zmenu sprostosti T-Mobile. Snaží sa presadiť na nových paušáloch tarifikáciu 60+1. Nech mu je zem ľahká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  07. 05. 2008 08:54

... a po 60+1 přijde 60+30

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l.i.b.r.a  |  07. 05. 2008 09:53

... a po 60+30 přijde 60+60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 05. 2008 08:57

Aha, takže 1+1 na Slovensku končí, je to jen otázka času. Smutné. Zřejmě je tam stále málo operátorů a malá konkurence. V dostatečné konkurenci by se neodvážili na to ani pomyslet, natož tak to vážně navrhovat. Ostatně jak vypadá nedostatek konkurence vidíme i u nás, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  07. 05. 2008 10:35

to si nemyslim, t-mobile SK (s)proste bliz skousi praktiky tady v cechach take na slovensku, ale dosti neuspesne, orange vladne pevnou oranzovou rukou a ted kdyz ma tu licenci na ctvrteho operatora bude vladnou jeste vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 05. 2008 00:10

Hm, tak závazek jako takový mi nikdy nevadil, ale tohle už je vážně moc! V dnešní době, kdy telefon snad ani tři roky vydržet neumí ... prostě si myslím, že pokud u O2 budou dál pokračovat v takovém přístupu k zákazníkovi, tak značka "O2" klesne na úroveň jména "Radek Hulán".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  07. 05. 2008 03:29

Na 3 roky se uvazovat nemusíš, pořád máš tu možnost na roky 2 jako tomu bylo doposud. A nebo si kup telefon za plnou cenu, pořád musíš brát to, že ten telefon za zvýhodněnou cenu máš jako výhodu, O2 se taky na to může vyprdnout a ty telefony nenabízet vůbec a pokud chceš telefon, kup si ho za plnou pálku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  07. 05. 2008 06:43

Ve vašem podání je O2 ouplnej lidumil!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarB  |  07. 05. 2008 06:52

To O2 rozhodně není, ale vždy tu dělají jako by O2 byl jediný operátor v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  07. 05. 2008 07:19

Přesně tak - není jedinej, tak jdeme pryč - Vodafon dá telefon, nemusim se upisovat vůbec a výjde mě levněji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  07. 05. 2008 07:20

...není jediný operátor, ale to tady píšou jeho závisláci, proto se tak rozčilují, zklamal je. nepřiznají si, že jsou lepší operátoři...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katty  |  07. 05. 2008 22:01

ale nejde přece o závislost - O2 vymyslel nové tarify a je na každém jakou cestou se vydá a kterého operátora bude využívat...mně se dost líbí jejich nový tarif pro mladé :kůl: - smsky do své sítě zadarmo - pokud vím - tak to jiný opreátor nenabízí...tak proč hned nadávat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  07. 05. 2008 13:34

Neříkám lidumil, ale dává Vám něco navíc, když chceš telefon se smlouvou na 2 roky, budeš volat zadáčo na 1 číslo O2, když chceš telefon a volat na všechny O2 čísla, tak na 3 roky smlouva. Vyber si, co je pro tebe nejvýhodnější, nebo si telefon neber vůbec, ale nemusíš přece kritizovat to, co tobě výhodné nepřijde. Na to tady nikdo zvědavej neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@NZ  |  07. 05. 2008 09:27

jaka vyhoda kamo?za to ze se uvazes na 3roky ti daj tel levnejsi treba o litr nebo par set kc, a kdyz do nej budes strkat treba vodafonskou simku tak zapláčeš a pudes si ho nechat odblokovat za dalsi dve kila... navrhuju vylet treba do GB tam davaj k pausalu tel ZDARMA...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  07. 05. 2008 09:34

Ty musíš bejt snad zákazník T-Mobile, když si myslíš, že O2 svý dotovaný telefony BLOKUJE....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  07. 05. 2008 10:26

O2 už telefony neblokuje, ale O2 přestal blokovat telefony jako poslední

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  07. 05. 2008 13:28

O2 telefony neblokuje cca 3 roky. To jen T-Mobile je blokuje. Pokud už ne, tak právě T-Mobile byl poslední, kdo je blokoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  07. 05. 2008 15:22

no já se tlemím. Já jsem od počátků u Oskara, dnes už Vodafone a co to vůbec je ten blokovaný telefon? A jak to vypadá když se platí za SMS 2 Kč u paušálu za 1000? A co to je smlouva? Jak si změním tarif když jsme podepsal smlouvu? A co když ho už nechci a půl roku na to chci jiný nebo nic? A co když se opozdím s fakturou 5 dní? A co když se popletu a pošlu jinou částku jaká je ve faktuře, třeba menší? A co když si chci poslat SMS z netu?
Tak jaké jsou odpovědi machrů co jsou u O2 a T- mobile?
Já jsem u Vodafone a vše je tak jednoduché, že i popitik to musí pochopit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  07. 05. 2008 15:57

1) T-Mobile má smsky za 1,19Kč všude, O2 u Neonu za 1,50Kč. Rozdíl 31haléřů.
2) Tarif můžete u O2 a T-Mobile měnit kdykoliv nahoru a dolu jednou měsíčně a to i v průběhu období. U Vodafonu nahoru vždy jen k účetnímu období a dolů jen jednou ročně, poté za 1190Kč
3) Když se zpozdíte s fakturou, právě O2 a T-Mobile díky písemným smlouvám nedělají takové obstrukce a nezablokují vás jako Vodafone 7 dní po splatnosti...
4) Když propíšete méně tak se vám jednotky převedou do dalšího měsíce, U T-Mobile navíc stále a dokola, třeba od ledna do prosince nonstop. U Vodafonu jen do dalšího a to je ještě čerpáte jako poslední.
tak teď chci vidět ty vaše reakce, vyjmenoval jste totiž to nejhorší, co u Vodafonu existuje a s tím ho chcete bránit Vodafone má přednosti, ale úplně jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  07. 05. 2008 16:04

ještě jsem nedodal: Ano, SMS z netu jsou náročnější. Do O2 jde 60 znaků, do TM vůbec, ale přes ICQ6 jde plných 160 znaků. Nicméně to, že máte Vodafone neznamená, že můžete posílat smsky z netu zdarma. Můžou lidi vám, ale když budete chtít psát do O2 nebo T-Mobile, je vám Vodafone k hov*u

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@NZ  |  07. 05. 2008 16:05

tak to je bez diskuse ze vdf je nejlepsi, hlavne smsky zadarmo tkz si vystacim s 200credit na mesic :D a tmb ma sms za 1,19 jen u kreditnich a minutovejch tarifu, nenajdes twist s smskou pod 2kc, a u tech tarifu pro chudy (kredit150) mas taky 1.79kc za zpravu... proste platit za sms je prezitek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fidla  |  04. 08. 2008 13:31

Twist pro sms, sms za 1,90,- do vsech siti. jen pro doplneni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 05. 2008 20:14

Tak tak téměř se vším lze než souhlasit.Také můžeme doplnit,kolik stála aktivace v roce 2000 u oskara a kolik jinde..Co je ale hrůza to je net v mobilu.U twist karty 39 korun týdně,15 MB FUP,poté zpomalení,u Vodafone to stojí balík.Rád bych se mýlil,mě totiž nebaví mít dva mobily,ale ty levnější tarify u T-mobile jsou vskutku na nic,kde by vzali sms za korunu,možná při upsání na 2 roky.O netu v mobilu u 02 raději pomlčím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  07. 05. 2008 23:55

Právě proto mam na volání VDF a na net T-mobil, v telefonu adaptér na simky s přepínáním bez restartu za 70kč a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  08. 05. 2008 12:05

U T-Mobilu jsou u kreditních tarifů sms za 1,19 i bez úpisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 05. 2008 21:27

U "oskara" mám tarif 119korun měsíčně, sms 1,19 ,kdepak vemu něco podobného u konkurence,je sice pěkné že má "paegas" též kreditní tarify,ale ne za stovku a něco a sms za korunu a něco..,to někde přes 2 stovky.píšu hlavně maily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fidla  |  04. 08. 2008 13:32

tarif bez zavazku T1, sms za 1,19 i s DPH do vsech siti. Jen pro doplneni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snakepit  |  08. 05. 2008 16:57

Vážení!!! Jste přeci dospělí,kdo vám dá volání a sms do své sítě zadara a po celou dobu úvazku??? T mobile ani VF NE! Jestli smlouvu podepsat nebo ne to je na Vás,ale nic špatnýho na smlovách nevidím je to jenom bublina, kterou vypouští VF. V bance na úvěr, kde vám také nabízejí výhodu (prachy,které nejsou vaše) podepisujete smouvu, všude se k něčemu zavazujete a vypovědět smlouvu u O2 není problém - doplatíte rozdíl ceny zvýhodněného telefonu a je to,tak co tady furt řešíte s těma smlovama????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rene_Zavadil  |  08. 05. 2008 21:00

Smlouvy, závazky mi nevadí, když pro mě znamenají nějakou výhodu, ale proč v dnešní době konkurence se chovat, jako že neexistuje jiný operátor a dělat tarify horší než ty staré?
Vždyť pokud vezmu s účtováním 60+60, že v tarifu O2 Neon S nemám 40 minut ale třeba 30, tak mě vyjde minuta hovoru na 10,-!
A bonusy? Super, ale za jakou cenu? Dnešní program Mobil+ nebo MAX je podle mě výhodnější a proto mě štve, že s novými tarify O2 zavádí horší praktiky a smlouvy.
(škoda, že se snažím o víkendu telefonovat minimálně a věnovat se víc rodině - bonus pro mě k ničemu)
Používám O2 a stejně zůstávám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor