Rádio v Nokiích lze nechat zablokovat a vyhnout se koncesionářským poplatkům

Diskuze čtenářů k článku

qwert  |  21. 11. 2005 21:09

Prodáváte záchodová prkýnka? Vybnavte je radiopřijmačem. Prodáváte židle? Implementujte do opěrek /područek/ tuner a repro. Prodáváte podložky pod myši? Vybavte je nejen kalkulačkou ale i tunerem. Tuner všude čož povede k tomu, že za to nikdo nebude platit. Nebo bude zavedena paušální daň - odváděná přímo ze státního rozpočtu - tj. zestátnění "veřejnoprávních" médii. Stále lepší než dnešní stav, kdy si výběrčí poplatku inkasuje miliony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwert  |  21. 11. 2005 21:23

Každé druhé digitální hodinky mají přijmač, stejně jako téměř každý přehrávač mp3 a pod. Chce to změnu zákona, zrušení veřejnoprávnosti a pokud se přeci jen má za něco platit, tak určitě ne za přijmač, ale za dostupnost signálu. Nevím proč něco platit, když díky mizernému signálu chytnu jen NOVU a ani na té není čitelný teletext.
Upravil bych to takto:
- koncesionářský poplatek lze vybírat pouze v případě, že na dané adrese přihlašovatele lze přijímat signál VŠECH stanic, participujících na tzv. koncesionářském poplatku, po dobu 24 hodin a při plné využitelnosti dalších funkcí, které tyto stanice nabízejí (teletext, datové služby a pod.), prostřednictvím interní antény nebo tzv pokojové antény, tedy antény umístěné ve stejné, kde se nachází přijímač.
Takže, kdo chce vybírat ze zákona, měl by nejdříve dodat kvalitní zboží - signál a pak se domáhat nějakých peněz. Pokud to dělá opačně, je to naprosoto srovnatelné s vybíráním výpalného. Tam se také platí za službu - ochranu, kterou si nikod nepřál a ani si ji neobjednal. No a my jsme si také žádnou veřejnoprávní televizi neobjednali a kromě toho stejně není schopná k nám doručit kvalitní signál. Jóoo až mi někdo z ČT dá pořádnou anténu s předtzesilovačem a na své vlastní náklady provede instalaci, tak se můžem začít bavit o paušálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čtenář  |  13. 11. 2005 16:50

lhal i v případě i internetu, který podle jeho definice znamená rádio, pří vši nesmyslnosti této definice. V polemice v Neviditilném psu jeden počítačový expert dokázal, že je to naprostý nesmysl. Oni se neštítí zastrašovat lidi a neoprávněně získávat peníze. V případě mobilu, pokud odborná služba znemožní poslech rádia, není to přizpůsobení rádia k jinému účelu, ale odstranění rádia, jako takového. Podle zrůdné logiky takového Kotrby by bylo možné člověka, který nikdy v životě neposlechl rádio a nemá možnost tuto službu použít, pokutovat či trestně stíhat. Divím se, že si to lidé nechají líbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa_pochalpadlo  |  10. 11. 2005 18:21

Když se nechá zablokovat třeba volání, tak se nebude muset platit nic operátorovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepcadvorak  |  10. 11. 2005 07:18

Ještě bych chtěl dodat, že hodně firem je s ČRo domluveno na paušálním poplatku za radiopřímače. Třeba v naší firmě to tak je. Platí se nějaký paušál, bez ohledu na počet rádií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TakyPepa  |  09. 11. 2005 23:12

mobily s rádiem je podle mne dost velký luxus. Placením rozhlasového poplatku za mobil se přece vyhnu nejjednodušeji tak, že mobil rozhlasový přijímač nemá. Ono zaplatit si rádio v mobilu a potom zaplatit za to, že nebude funkční  ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepcadvorak  |  10. 11. 2005 07:14

Podle mě, je to od českého rozhlasu jen další pokus o hnusné vydírání a neplatil bych nic. Kdo tvrdí, že se třeba na Čt nikdy nekoukne, tak ten lže, ale věřím tomu že je hodně lidí, co český rozhlas nikdy neposlouchali a poslouchat nebudou. Nakopat celý český rozhlas do sedacího ústrojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čtenář  |  13. 11. 2005 17:03

samozřejmě máte pravdu. Já jsem si také koupil mobil bez rádia a dával si skutečně bedlivě pozor, aby tam žádné rádio nebylo. Když si někdo koupí z nějakého důvodu dražší mobil a pak musí vynaložit dodatečné náklady k odstranění rádia, není to příliš moudré, pokud mu nějaké další rozšíření funkčnosti nenahradí tuto újmu. Ale tady jde o tu podstatu věci, že by mohl být nespravedlivě stíhán člověk bez možnosti poslechu rádia, za to, že neplatí poplatky za rádio. To je otřesná věc mně připomínající nařízení temných nacistických či stalinských let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  09. 11. 2005 20:35

Mozna se to tu uz resilo, ale ... V pripade N6230(urcite i jine modely jinych vyrobcu) je mozno poslouchat radio POUZE pres pripojene HF. Pokud ho nemam, pristroj neni (IMHO) schopny prijimat rozhlasovou stanici. Takze v tomto pripade by se poplatky platit take nemely!!! Sluchatka slouzi jako antena. Nebo je to opet jinak a vhodnou pravni klickou se to "zamlzi"??? Anebo je to OK, ponevadz je HF soucasti baleni. Ale co kdyz je stratim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  09. 11. 2005 21:39

A jak dokážeš, že jsi ho ztratil? Na to zapomeň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N6230i  |  09. 11. 2005 22:46



HF lze prodat, ekologicky zlikvidovat atp., a mít na to doklad, co pak - musím platit nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  10. 11. 2005 06:43

Ale můžeš mít další hands-free. To opravdu není argument. Jakmile máš jednou funkční tuner v mobilu, tak prostě platit musíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  10. 11. 2005 14:46

To je sice pravda, ze muzu mit dalsi HF, ale to uz by mi museli dokazat. Navic pokud da spolecnost zamestnanci k dispozici mobil s radiem, ale sluchatka resp HF mu s mobilem nedoda, protoze je po koupi proda nebo necha ekologicky zlikvidovat. Samozdrejme tuto sluchatka/HF nedostane zamestnanec ani v pozdejsi dobe.
Tedy spolecnost nevlastni a zamestnanec nedostal prijimac schopny nezavisle reprodukce rozhlasoveho vysilani... radio bez anteny nelze zapnout, nemuze tudiz nic repodukovat.

Aspon tak to vidim ja. To jestli si sluchatka koupi zamestnanec sam je jeho problem, od zamestnavatele dostal neco co prijem neumoznovalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filix_X  |  09. 11. 2005 18:47

To jako i já, jakožto neplnoletý budu muset platit za to že mám rádio v telefonu ?
kolik je pokudta za neplacení ?
btw. Na ulici tě kontrolovat nemůžou,pokud by neměly povolení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adamovicadam  |  09. 11. 2005 18:53

to je jenom pro firmy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KArel  |  09. 11. 2005 20:28

Jedna "domácnost" platí vždycky poplatek jen za jeden přijímač, bez ohledu na to, kolik a jakých její členové mají. Poplatek za každý přijímač platí jenom firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silver  |  09. 11. 2005 17:48

kdyz se jim nelibi, ze je nekdo posloucha, tak at si to sifruji....ja na ne **** stejne kazdejch 5 minut sou tam posrany reklamy, kdo to ma porad poslouchat.... lidl je levnyyyyyyyyyyyyyy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silver  |  09. 11. 2005 17:48

kdyz se jim nelibi, ze je nekdo posloucha, tak at si to sifruji....ja na ne **** stejne kazdejch 5 minut sou tam posrany reklamy, kdo to ma porad poslouchat.... lidl je levnyyyyyyyyyyyyyy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silver  |  09. 11. 2005 17:48

kdyz se jim nelibi, ze je nekdo posloucha, tak at si to sifruji....ja na ne **** stejne kazdejch 5 minut sou tam posrany reklamy, kdo to ma porad poslouchat.... lidl je levnyyyyyyyyyyyyyy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silver  |  09. 11. 2005 17:48

kdyz se jim nelibi, ze je nekdo posloucha, tak at si to sifruji....ja na ne **** stejne kazdejch 5 minut sou tam posrany reklamy, kdo to ma porad poslouchat.... lidl je levnyyyyyyyyyyyyyy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver, Driver  |  09. 11. 2005 17:02

A kdo jako bude zkoumat, jestli ten, kdo ma nahodou mobil s radiem, plati poplatek? To je pekne demence a stat je nejvetsi pica jaka muze bejt. Vzdyt se podivejte na zivotni uroven tady a treba ve Finsku nebo Norsku. O tom se nam ani nezda, jak si oni tam zijou. Proste nase republika v cele se zkurvenym Paroubkem jde leda tak do prdele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  09. 11. 2005 17:36

Asis to nečet, ale píše se tam o lidech co si telefon dávaj do nákladů. Normálních lidí se to netýká, protože ty už platěj za rádio co maj doma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  09. 11. 2005 18:04

Ano, a po volbách, kdy zvítězí ODS se budeme mít opět jako v ráji. Takhle jste to myslel?  Váš slovník o Vás taky lecost říká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  09. 11. 2005 18:24

U ODS je alespon jakas takas sance, ze verejnopravni media privatizuje a poplatky zrusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  09. 11. 2005 18:43

Jo, a pobezi realityshow na dalsich 2 kanalech, dekuju pekne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  09. 11. 2005 23:39

A nuti te nekdo se na ne divat? Televize ma preci vypinac. A proc chces, aby ti ostatni nedobrovolne platili neco, co sami nechteji a co si ty sam nemuzes/nechces dovolit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 11. 2005 18:44

To je jeden z mnoha kreténismů, které ODSáci propagují  Který stát nemá veřejnoprávní televizi?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  09. 11. 2005 20:26

USA napr. A nemam pocit, ze verejnopravna televizia je to, co im chyba ku stastiu. Osobne by mi verejnopravna televizia, rovnako aj komercne televizie, takmer nechybala. Pozeram ju minimalne - spravy a obcas nejaky ten sport.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller (novy)  |  10. 11. 2005 09:50

v US je verejnopravni televize, jen se tak nejmenuje. Jeto tzv "public TV" a vydelava si na provoz sbirkami - treba jako u nas Paraple. Jinak at klidne CT1 i 2 privatizuji. Poplatky me stvou, klidne snesu reklamu. Mimochodem, proc prispivat na projekty typu Cesky sen nebo TV hry, na ktere se neda divat??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  09. 11. 2005 22:12

Nevím, kde bereš tyto informace. Pokud mne pamět neklame, tak ODS chtěla privatizovat pouze ČT2. ČT1 měla zůstat veřejnoprávní. Ostatně jeden veřejnoprávní kanál bohatě stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  09. 11. 2005 23:37

Kdyz vsichni budou skakat z okna, tak skocis take?
 
Kdo ti dava pravo chtit po ostatnich, aby TOBE nedobrovolne platili, aby ses ty mohl divat na co chces?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  10. 11. 2005 10:44

hnědka: Ty seš taky pěknej exot. Že tady tolika lidem vadí jedna stokoruna měsíčně za televizi.... Myslím, že na tom nejste nijak špatně, když si můžete dovolit internet.
Kdyby padla veřejnoprávní televize, tak kdo by vysílal ty pořady, které některé zajímají, ale na soukromých TV by neměly vůbec šanci??? To jsi fakt takovej diktátor, že bys prostě řekl, že mají smůlu?
Sorry, ale s tímhle teda souhlasit nemůžu. Dívám se na ČT minimálně, ale proč ji rušit? Protože tebe nezajímá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller (novy)  |  10. 11. 2005 13:39

Tak ať si ty pořady platí ti, co se o ně zajímají. Mně je většina pořadů na ČT úplně ukradená (nakonec i na jiných kanálech taky) tak proč bych měl platit za něco, co nepoužívám. Klidně ať tam dají reklamy. Aspoň bude konkurence na trhu reklam. A proč mi vadí přispívat? protože už přispívám dost na jiné socky: dráhy, banky, armádu a jiné bujaré socdemácké projekty. A to, že jinde se platí veřejnoprávní TV? No a co? Někde se zase musí taková TV financovat sama a taky to jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 11. 2005 13:41

No boze, tak by si stat (stejne jako je to treba s dopravni obsluznsti) u tech televizi "objednaval" urcity druh poradu v urcite hodiny... Televize by za to neco zinkasovaly, ale rozhodne by to bylo v globale levnejsi, nez zivit moloch, kde praci nedostane ten, kdo neco umi, ale kdo vi, koho znat a komu vlizt poradne do zadku... Myslim, ze nasi televizi by neskodila sokova terapie typu STV, kdy by najednou zjistili, ze to co dela tech x tisic lidi, velmi jednoduse zvladne delat lidi 800... A tzv. Krize v CT nebyla az tak o tom, ze svoboda slova, ale o tom, ze na reditele se dostal clovek, ktery presne vedel, jak ta televize funguje a mel dokonce tendence tam chtit delat zmeny... Proc to tak napadne pripomina CD... Taky cerna dira na penize, ve ktere se o efektivite prace neda ani mluvit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  10. 11. 2005 13:52

Diktator jsi tu ale prece ty sam. Ty chces lidi nutit, aby platili penize za neco, co nevyuzivaji. Pokud bude o CT v soucasne verzi dostatecny zajem, tak s ji lide zaplati. Je to stejne jako kdybych chtel po ostatnich, aby mi z dani zaplatili dovolenou nekde za devatero horami a devatero řekami.
 
A nikde jsem nemluvil o ruseni CT, ale o jeji privatizaci a tom, ze by si poplatky urcovala sama CT a byly dobrovolne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orwell  |  13. 11. 2005 22:06

Co je to za idiotskou logiku - když se ti ty ZLODĚJI zdá stokoruna měsíčně málo, tak mi jí posílej. Ty mi neplatíš mojí zábavu - a já tobě nechci platit tvoji. Za ty tvoje banánové rybičky, lživé zprávy a přiblblé diskuse vyžraných známých známých zaměstnanců komunistické TV zaplatí člověk nakonec desítky tisíc. Navíc je státní TV nekalá konkurence soukromým TV. A platit výpalné musí každý, i ten kdo ČST nechytá a dívá se třeba na satelit, DVD, nebo si platí HBO. To ale komunista nikdy nepochopí, že by mu ostatní neměli platit na jeho pohodlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  08. 12. 2005 08:02

Problém vidím spíš v tom, kolik z té stokoruny dělají náklady na její výběr, kontrolu, vymáhání, reklamu o tom, že je normální platit. Pro občana to znamená další věc k hlídání, bankovní položky. Vzhledem k (celo)plošnému vybírání by bylo i ekonomicky lepší, kdyby byla ČT financována ze státního rozpočtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa  |  10. 11. 2005 20:04

Napřed si zjisti, kolik ODSáků zvedlo ruku a stisklo hlasovací tlačítko pro tento pakvil. Protože rozhlasovým přijímačem je taky doma udělaná krystalka. Mobil na rozdíl od ní není rozhlasovým přijímačem, protože bez SIM je nefunkční.
Zajímavé, že si nikdo zatím nevzpomněl na nejrůznější hračky, baterky apod. s přijímačem, totéž se týká přehrávačů MP3, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  09. 11. 2005 22:51

Otazka neni, jestli je lepsi ods nebo socka, ale jestli nekdo konecne zacne delat zakony pro lidi. Vzdyt tenhle neuveritelnej bordel ma hodne daleko od demokracie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver, Driver  |  09. 11. 2005 22:56

Ty jses snad spokojenej s tim, co se ve state deje? Ja teda vubec. Oni porad rikaj, ze pridaj zdravotnikum a jinejm, pritom pridaj akorat tak sobe do rozpoctu, kdyz budou zavadet poplatky jako je tenhle za radio.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr3650  |  09. 11. 2005 16:44

Tohle asi nikdy nepochopím..... Kdo takovou kravinu vymyslel..???..... Prostě už někdo neví, kde by nahrabal prachy.... hlavně ty nahoře, ze svýma statisícovýma platama.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  09. 11. 2005 16:59

Tohle nepochopí žádnej normální člověk. Takovouhle pičovinu (klidně to vymažte, ale pro tohle opravdu nemám výraz) můžou vymyslet jedině ti idioti nahoře. Už jim asi došly nápady, jak tahat z lidí peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  09. 11. 2005 16:33

zablokování stačí - mám to potvrzeno z Rozhlasu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  09. 11. 2005 22:55

To je nespravna interpretace zakona a jak uz to u nas se vsema zakonama byva, kazdy si ho vysvetluje jinak, bohuzel si ho jurisdikce vysvetluje tak, ze co bylo urceno a vyrobeno pro poslech radia a sledovani tv, tak i po jakekoliv dalsi uprave, je zarizeni, za ktere je nutne platit koncesionarsky poplatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čtenář  |  13. 11. 2005 18:26

Ale to není úprava rádia k jiným účelům, ale odstranění rádia jako takového. Ten kdo vám podstrčil takovou interpretaci zákona lže a to zřejmě ze zištných úmyslů. Podle takové nesmyslné interpretace by bylo možné obrovskou bednu vyjmutou z prastarého rádia a používanou jako stříšku pro dejme tomu morče, označit jako "rádio přizpůsobené jinému účelu" a nevědomého "pachatele" odsoudit k obrovské pokutě (možná rovnou exekuci majetku) kvůli dlouholetému neplacení. Už chápete ten podvod?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miron  |  09. 11. 2005 15:23

No nevím nevím, zda je to opravdu řešení.. V zákoně se píše, že Toto zařízení se považuje za rozhlasový přijímač i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Havel  |  09. 11. 2005 15:32

No si ho neupravují k jinému ůčelu, pouze jen znefunkční funkci rádia.budete platit poplatek za rozbité rádi které vá leží doma v šupleti ? Pokud b y jste neměl jiné rádio. ( nepředpokládám )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Havel  |  09. 11. 2005 15:34

že předmětem rozhlasového poplatku, tedy rozhlasovým přijímačem, je zařízení technicky způsobilé k individuálně volitelné reprodukci rozhlasového vysílání bez ohledu na způsob příjmu . tahle věta je jasná, jiný ůčel je jako PC a jako fc. volání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mard  |  10. 11. 2005 10:46

Ty asi neumíš číst zákony, co? "Pokud si jej poplatník" znamená že pokud to poplatníkovi udělá třetí osoba tak úprava platí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bla  |  09. 11. 2005 15:19

už chci vidět, kdo to bude kontrolovat, jak se to bude kontrolovat atd. To zase bude korupce nejvyššího řádu odpovídajícího vládě socdem.
A to jako tě budou kontrolovat třeba na ulici? co máš za telefon?   Ať to jeden státní pazneht zkusí.......zkusí to jen jednou............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
   |  09. 11. 2005 16:18

Jo, u mě by to taky zkusil pouze JEDNOU. Nejsem si však jistý jestli by to zkusil po mě ještě na někom. Třeba až by se vrátil po roce ze špitálu, tak by ten NESMYSL byl už zrušený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
šela  |  09. 11. 2005 16:22

Už se to děje. Kolega měl fin.kontrolu a upozornili ho na tu skutečnost, že mobilní telefony s možností příjmu rádia a jednotlivá rádia na jeho provozovnách, které si dal do firemních nákladů podléhají platební povinnosti á Kč 45/ kus. Vzhledem k tomu, že je tu provázanost mezi oběma institucemi - jsou státní, asi to kontrolovat budou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leša  |  09. 11. 2005 22:53

A neměl bys na dobrou noc nějakou jinou pohádku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 11. 2005 15:17

ale mnohem lepší by bylo vypustit mobily ze zákona o radiokomunikacích... a navíc si nějak nejsem jistej, jestli by to někdo platit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xtonda, xtonda  |  09. 11. 2005 17:06

tuner je tuner, tedy prostě rádio, mě spíš vadí, ře rozhlas má tendence považovat (na rozdíl od televize) za přijímač i PC připojené k Internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 11. 2005 14:07

k internetu at si CRO vytvori placeny pristup na nevyslila volne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  10. 11. 2005 19:10

Podle me je to nutne zlo a drive, nebo pozdeji bude stejne cely svet provazany internetem natolik, ze se klaciske obycejne TV prijimace zacnou vytracet. Doba, kdy se zacnou platit i za PC s tunerem je velice blizko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwert  |  21. 11. 2005 21:25

Každé druhé digitální hodinky mají přijmač, stejně jako téměř každý přehrávač mp3 a pod. Chce to změnu zákona, zrušení veřejnoprávnosti a pokud se přeci jen má za něco platit, tak určitě ne za přijmač, ale za dostupnost signálu. Nevím proč něco platit, když díky mizernému signálu chytnu jen NOVU a ani na té není čitelný teletext.
Upravil bych to takto:

- koncesionářský poplatek lze vybírat pouze v případě, že na dané adrese přihlašovatele lze přijímat signál VŠECH stanic, participujících na tzv. koncesionářském poplatku, po dobu 24 hodin a při plné využitelnosti dalších funkcí, které tyto stanice nabízejí (teletext, datové služby a pod.), prostřednictvím interní antény nebo tzv pokojové antény, tedy antény umístěné ve stejné místnosti jako se nachází přijímač.

Takže, kdo chce vybírat ze zákona, měl by nejdříve dodat kvalitní zboží - signál a pak se domáhat nějakých peněz. Pokud to dělá opačně, je to naprosoto srovnatelné s vybíráním výpalného. Tam se také platí za službu - ochranu, kterou si nikdo nepřál a ani si ji neobjednal. No a my jsme si také žádnou veřejnoprávní televizi neobjednali a kromě toho stejně není schopná k nám doručit kvalitní signál. Jóoo až mi někdo z ČT dá pořádnou anténu s předzesilovačem a na své vlastní náklady provede instalaci, tak se můžem začít bavit o paušálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor