Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Jak z funkce, která párkrát do roka může přijít vhod, udělat funkci životně důležitou? Asi tak by se dala shrnout nejnovější reklama na Nokii ze série „Co my umíme a Apple ne“ (pouze náš pracovní název, viz také Nokia má zoom, iPhone ne, nebo iPhone fotí hodně, Nokia kvalitně). Ne že by funkce Super Sensitive Touch umožňující ovládat kapacitní dotykový displej i v rukavicích byla k ničemu, ale jak dlouho asi trvalo, než vzniknul takhle absurdní scénář? Jak moc tohle Nokia myslí vážně a jak moc to je sarkasmus?

Diskuze (42) Další článek: QWERTY smartphony žijí. Alespoň u Motoroly a LG

Témata článku: Nokia, Technologie, Reklama, Apple iPhone 4GB, Pracovní název, Sto

Určitě si přečtěte