Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Jak z funkce, která párkrát do roka může přijít vhod, udělat funkci životně důležitou? Asi tak by se dala shrnout nejnovější reklama na Nokii ze série „Co my umíme a Apple ne“ (pouze náš pracovní název, viz také Nokia má zoom, iPhone ne, nebo iPhone fotí hodně, Nokia kvalitně). Ne že by funkce Super Sensitive Touch umožňující ovládat kapacitní dotykový displej i v rukavicích byla k ničemu, ale jak dlouho asi trvalo, než vzniknul takhle absurdní scénář? Jak moc tohle Nokia myslí vážně a jak moc to je sarkasmus?

Témata článku: Nokia, Technologie, Reklama, Apple iPhone 4GB, Pracovní název, Sto

Určitě si přečtěte

Fotosouboj generací: Nokia 8 vs. Nokia Lumia 1020. Která fotí lépe?

Fotosouboj generací: Nokia 8 vs. Nokia Lumia 1020. Která fotí lépe?

** Nová Nokia opět navazuje spolupráci s výrobcem fotooptiky Zeiss ** Noklia 8 vsadila na dvojici 13 Mpx snímačů ** Stejné rozlišení má i čelní kamerka

21.  11.  2017 | Měchura Milan | 17

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39