Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Jak z funkce, která párkrát do roka může přijít vhod, udělat funkci životně důležitou? Asi tak by se dala shrnout nejnovější reklama na Nokii ze série „Co my umíme a Apple ne“ (pouze náš pracovní název, viz také Nokia má zoom, iPhone ne, nebo iPhone fotí hodně, Nokia kvalitně). Ne že by funkce Super Sensitive Touch umožňující ovládat kapacitní dotykový displej i v rukavicích byla k ničemu, ale jak dlouho asi trvalo, než vzniknul takhle absurdní scénář? Jak moc tohle Nokia myslí vážně a jak moc to je sarkasmus?

Témata článku: Nokia, Technologie, Reklama, Apple iPhone 4GB

42 komentářů

Nejnovější komentáře

  • qmoxxx 31. 8. 2013 21:32:02
    Ta reklama vo mne vyvolava skor dalsie otazky ako zaujem o telefon ? Co...
  • cKlasa 30. 8. 2013 18:12:14
    Nedalo mi to a musl som to vyskusat (rukavicu, nie rezanie ruky...) iPhone...
  • Pavel Sychra 30. 8. 2013 16:39:52
    Presne pro tyto typky se hodi NOKIA. Nedokazi pouzit mozek, tak musi...
Určitě si přečtěte

HTC U11: vymáčkněte z něj maximum [recenze]

HTC U11: vymáčkněte z něj maximum [recenze]

** HTC U11 přináší inovativní ovládání Edge Sense ** Vyniká kvalitním audio výstupem a skvělými sluchátky USonic ** Jeho fotoaparát je dle testů DxOMark momentálně nejlepší ze všech

18.  6.  2017 | Měchura Milan | 16

Budoucnost smartphonů? Nás mobil s dírou v displeji nenadchnul. Jak to vidíte vy?

Budoucnost smartphonů? Nás mobil s dírou v displeji nenadchnul. Jak to vidíte vy?

** Jméno Andy Rubin je příslibem velkých věcí. ** Jeho první mobil po odchodu z Googlu má ukázat budoucnost. ** Vypadá skvěle, má pár zajímavých prvků, ale euforii v nás nevzbudil.

3.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 19