Reklama na iPhone, která nikdy neměla spatřit světlo světa

„Mám malý obchůdek a jsem svůj vlastní šéf. Také rád mlátím policajty, prostě mám problémy s autoritou. Obyčejně je to tak, že uvidím policajta, třísknu ho a pak utíkám jako kdyby mi hořela koudel u zadku. Schovám se v baru na dámském záchodě, protože tam se nikdy nedívají. Spustím Google Maps a třeba se podívám na svoje praso-policejně-mlátící video na YouTube. Co dodat? Díky, iPhone.“

Video vypadá jako reklama na iPhone, ale původně vznikla jako zábavný skeč. Výsledek je tedy někde uprostřed: pobavíte se a zároveň se dozvíte o základních funkcích telefonu. Co myslíte, měla by taková reklama pozitivní dopad na image Applu? Mohl by ji steve Jobs zařadit do svého reklamního portfolia?

Článek serveru Gizmodo s popisovaným videem zobrazíte kliknutím na obrázek:

Klepněte pro větší obrázek

Témata článku: Steve Jobs, Reklama, Apple iPhone 4GB, Apple iPhone 7, Svět, Světlo

Určitě si přečtěte

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39