Samsung Galaxy S II trhá rekordy, české obchody hlásí vyprodáno

Diskuze čtenářů k článku

Zhouba  |  23. 06. 2011 18:00

A jak jinak, do ČR se opět dováží v oficiální verzipouze s pamětí 16 GB. Tak jako u jiných modelů Samsungů vždycky s nejnižší pamětí. Co jsme Samsungu udělali ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 06. 2011 11:38

Ke každé značce se snažím přistupovat bez předsudků. U Samsungu jsem byl snad vždy spokojen s výbornou konstrukcí. Super AMOLED Plus je to nejlepší, na co mé barvoslepé oko koukalo. Ovšem software, nenažranost - NEPOUŽITELNOST. Praktická NEPOUŽITELNOST. A mrzí mě to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanda  |  23. 06. 2011 13:26

Mám otázku,jde sytost barev regulovat v celém prostředí(ne jenom fotky nebo video)?Díky za odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  22. 06. 2011 18:06

v ostravě ve futuru, prodejna vodafone, měli dnes ráno dva nerozbalené kusy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  22. 06. 2011 12:35

Možná trochu vedle, ale chci se zeptat kdy bude oficiální verze CZ 2.3.4 na Galaxy S dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AtoM  |  22. 06. 2011 14:25

Rumoury říkají, že by se mohl objevit během příštího měsíce. Ovšem datum ofiko CZ verze je ve hvězdách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  22. 06. 2011 15:41

Já jsem slyšel něco o 11.červenci tak snad to bude pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe86  |  22. 06. 2011 11:58

Spicka telefon, ktery doporucuju. mam ho uz mesic a trosku mi vrze kryt baterky, protoze uz nekolikrat spadnul na zem. A trosku mam osoupany dotykove misto na zadni casti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 06. 2011 10:20

Jak tady někdo psal ohledně slabé výdrže baterie, tak se plete, nebo má jen smůlu na kernel a nějakou aplikací běžící na pozadí (WiFi sdílení mi žralo baterku, "zmražení" to s úspěchem vyřešilo).
Osobně mi nyní běží Galaxy S II 18 hodin na baterii, přičemž přes noc (od 23-07) si vzal mobil jedno až dvě procenta. Z oněch 18 hodin je přibližně 16 a půl hodiny zaplá WiFi (dle logu v systému), projížděl jsem internet, Twitter a FB (TweetDeck), odpovídal na maily, volal, psal sms, pouštěl hudbu, chvíli hrál Angry Birds, používal Kies Air a vyfotil pár snímků. Nyní mám baterii na 47%, což je docela slušné.
Nebo mi chcete říci, že to je tragédie? Nemyslím, vždyť (a bohužel) baterie ve všech smartphonech nestojí za "nic" a zvlášť u tak našlapaných telefonů. Já jsem s výdrží docela spokojen. iPhone 3G mi vydržel obdobně a bratrův iPhone 4 si taky každý večer vyžaduje pozornost nabíječky. Tedy nic zvláštního. Na dlouhé výlety bez možnosti nabíjení to samozřejmě není, ale pro "městského" člověka nebo člověka jezdícího často autem to není žádný problém. A pokud jste student pravidelně hrající hry, pak není problém šoupnout USB kabel nebo skladnou nabíječku do batohu :)
(Tím neříkám, že je správné, když mobil vydrží jeden den a ne týden!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F12  |  22. 06. 2011 11:54

Kdyby aspon ten den tak mi to nevadi. Stejne telefon anbijim kazdej den i kdyz mam 60%. Ale i se dost zahriva. No LG Optimus Black je lepsi volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 06. 2011 12:13

Den není problém, jak jsem psal výše. Teď jsem na 20 hodinách, párukrát jsem si zavolal, poslal pár sms, podíval na net, na maily a Twitter a baterie je na 44%. Zahřívání je pak věc toho, že procesor i grafika je pasivně chlazená, tj. přes konstrukci telefonu. Je jasné, že při zátěži teplota vzroste. Toto neočekávat od výkonného hardwaru nelze. Navíc je tělo velmi tenké, takže se teplota rychle dostane na "povrch." To má své výhody a nevýhody, samozřejmě.
A mimochodem, s ROM od výrobce je zahřívání větší (záleží na kernelu), než s ukuchtěnou na nejnovějším kernelu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepo  |  22. 06. 2011 14:20

Prosim a ako ste zmrazili presne tu aplikaciu wifizdileni? Mne to taky moc zere batetku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Losna N8  |  22. 06. 2011 09:59

Vyprodáno ? No problém bude spíš v tom, že bylo dodáno velice malé množství. Jinak mobil, který téměř nevyndám ze zásuvky je spíš parodie. Děkuji nechci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  22. 06. 2011 10:09

Co s tou baterkou mate? Ja ho pouzivam hodne, hlavne internet a vydrzi mi standardniho 1,5 dne, jako vsechny smarty.
IPhone je o neco lepsi, ale ne o tolik. Naopak z Androidu nej vydrz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  22. 06. 2011 10:16

Co by s ni meli,, nic, jen obycejna zavist, nej telefon na trhu, tak se musi neco najit. Typicky bajka o lisce a hroznech. Kdyz na ne nedoshla, tak co stejne jsou kysely. Kdyz ho nemam, tak co, urcite je na houby vydrz, hlavne si to dobre vysvetlit, proc ho nemam . Ja ho mam a parada, koupil jsem si redukci na USB a HDMI a asi nebudu dlouho menit, neni za co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 10:23

Prosimvás to je telefon za pár korun. Ukažte mi někoho, kdo by si ho nemohl dovolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  22. 06. 2011 10:11

To papouskujes co jsi pochytil nekde na internetu nebo osobni zkusenost? Ja ho mam a vydrz v pohode, uplne stejna jako predchozi iP4 nebo HD2, jen s tim rozdilem, ze je to vykonove uplne jinde, tedy vydrz je v tomto ohledu naopak vynikajici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  22. 06. 2011 10:28

Moje osobní zkušenost s baterkou je opravdu dost špatná, zatím mám pouze dvoutýdenní zkušenost, kdy jsem musel uvádět 2x telefon do továrního nastavení, protože telefon byl schopen přesnoc při nečinnosti přijít skoro o polovinu baterky. Mám třeba i problém s nabíjením, kdy je indikováno nabíjení, ale po dvou hodinách přibude 20% baterky... takovejch a jinejch různejch rozčilozních bugů je prostě na telefon v této kategorii nějak moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zheiko  |  22. 06. 2011 10:50

Vim ze se asi budete vztekat ze vas mam za lamu, ale zkousel jste Wipe Batery Stats z Recovery menu po uplnym nabiti??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  22. 06. 2011 10:58

Jj, za ty 2 týdny jsem vyzkoušel úplně všechno. U mýho kousku bude zakopanej pes někde jinde, mám verzi BUKE1, na tu jsou nejčastější stížnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  22. 06. 2011 17:15

Neni to verze BUKAKE1?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  22. 06. 2011 10:21

Když to porovnám s n8, tak tu jsem taky vybil za den při velkým používání stejně jako galaxy II. Samsung má sice větší baterii , ale má malej displej a chabej výkon, ten rozdíl mezi n8 a galaxy je opravdu hrozivý, to ani nokia nemohla myslet vážně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xmoon  |  22. 06. 2011 09:32

Vazeny redaktore, trocha objektivity a mozna provereni informaci by neskodilo. Galaxy S2 je vyprodan a to pouze z jednoho duvodu...vsechny dodavky jsou kraceny. Situace se zlepsi snad pristi tyden. Jinak do CR prislo tak 50% co puvodne melo.
Jinak potvrzuji, telefon je to naprosto nejlepsi na trhu. Jediny primy konkurent je HTC Sensation a LG Optimus 2X.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  22. 06. 2011 09:39

pockej az prijde MOTOROLA ATRIX cenove tak o 3tacky mene,vybavou temer stejne jako SII.
uz ted k mani dovezena - zrejme z GB - za 10500,-
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  22. 06. 2011 09:54

Taky jsem před 2ma týdny zakoupil u Vodafone ( měli jich hodně, ale v Brně jen na jedné pobočce). Taky uvažuju, že půjde z5. Kromě obligátních problémů s baterkou, přehříváním a výpadky hovorů se u mě přidal jeden specifickej problém - ergonometrie. Doufal jsem, že si za dva týdny zvyknu na tvar telefonu a divný rozmístění tlačítek, ale takhle špatně se mi žádnej telefon ještě neovládal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaar  |  22. 06. 2011 19:34

Keby ma Atrix iny displej, tak ju chcem, ale ta cierna je tak vyblita, ze nie, dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  22. 06. 2011 08:51

Není vyprodaný spíš malým množstvím dodaných kusů? Konkrétní počet tu nepíšete a pokud dodal Samsung každému operátorovi jen "pár" kousků pak samozřejmě vyprodaný bude.
Druhá věc: Počítá se navíc do statistik i to když si telefon někdo koupí a vrátí ho do 14 dnů?
Do této kategorie zapadám i já. Koupil jsem ho a byl spokojený s vzhledem a konstrukcí. K ničemu je ale na tak velkém displeji tak malé rozlišení a co bylo pro mne zásadním důvodem vrácení je katastrofální synchronizace.. Synchronizovat kontakty a kalendář s Gmailem jmůže tak možná telefon za 3000, ale vrcholný model by snad měl umět vše!
Já potřebuji kontakty včetně kategorií, kalendář, úkoly, kalendář, sms, záložky, fotky a videa. Buď přes bluetooth nebo přes nějaký server. To vše do Outlooku.
Vrátil jsme se k osvědčené a skvělé C7..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  22. 06. 2011 20:37

Male rozliseni ? Mi chces tvrdit ze tvojim orlím zrakem tam vidis ten RASTR ? :D a na telefon koukas s 1centimetru nebo co ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  22. 06. 2011 07:44

Tak ono je to vcelku logické, slušná výbava, dobrá cena, kvalitní zpracování, velmi kvalitní displej a neupravený Android s jistotou updatu na novější verzi, ne jako u HTC nebo SE, kde musíte čekat jestli se výrobce milostivě uráčí update pro váš model ještě vydat, to všechno jsou faktory které tenhle Samsung posouvají před všechno ostatní na trhu s Androidem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  22. 06. 2011 07:52

Tady je NEUPRAVENY ANDROID?
Na ten blud jste prisel jak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipina  |  22. 06. 2011 08:50

Samozřejmě že není, asi si to spletl s Nexusem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  22. 06. 2011 11:24

Většina Samsungů a LG má Android ve kterém jsou provedeny jen drobné kosmetické změny. Takové HTC nebo SE si tam cpou kompletně přepracované prostředí, tedy HTC tam má jen tu svoji nadstavbu SENSE, ale i tak. V případě, že potom vyjde update systému můžou Samsung a LG (i když u LG to někdy pěkně vázne) reagovat pružně a prakticky ihned ho poskytnout uživatelům. Výrobci kteří mají v systému provedené nějaké vlastní změny většího charakteru musí nejdříve odzkoušet jestli jim to s novou verzí systému vůbec bude fungovat a pokud dospějí k názoru, že je to pro ně nerentabilní, můžou se uživatelé s updatem rozloučit.
Stačí si prostudovat něco o architektuře Linuxových systémů, hlavně tu část o závislostech jednotlivých komponent. Samsung prostě nemá v tom systému nic co by záviselo na souborech systému jako takového

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  22. 06. 2011 12:43

"Samsung prostě nemá v tom systému nic co by záviselo na souborech systému jako takového"
To jsou s prominutim obycejne zvasty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  22. 06. 2011 12:49

To jen dokazuje, že víte houby o Linuxových systémech a jejich závislostech. Samsung tam nemá nic co by záviselo na systémových daemonech, pouze dílčí úpravy které existují jako samostatné moduly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  22. 06. 2011 13:04

Ja nediskutuju o linuxu ci jejich zavislostech, ale o tom, co tam Samsung ma nebo nema. A po zkusenostech vim, ze zasahy Samsungu jsou vetsi nez treba u LG.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  22. 06. 2011 13:57

To je sice možné, ale pořád se nejedná o zásahy takového rázu, že by to bylo závislé na systémových souborech. Samsung tam má pár modulů které nejsou slinkované na systém, fungují jako samostatné procesy, tudíž případný update systému na vyšší verzi nezpůsobí jejich nefunkčnost nebo dokonce pády či mrznutí celého systému.
HTC a SE mají bohužel větší část upraveného GUI slinkovánu na systém, pokud tedy Google vydá vyšší verzi systému 2.1 na 2.2 třeba, je nutné celé prostředí znovu otestovat a případně upravit.
U Samsungu, LG a třeba Motoroly lze provádět bezproblémové přechody na vyšší verze (pokud to výrobce umožní), protože se jedná o nezměněný Android do kterého je pouze něco přidáno a to ještě tak, že to vůči systému nemá žádnou přímou závislost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  22. 06. 2011 07:55

Není divu, na tenhle telefon momentálně žádný jiný nemá a změní se to až s příchodem samsungu galaxy s III

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 08:08

V jakých parametrech na něj žádný jiný nemá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vendelýn  |  22. 06. 2011 08:27

V jakých parametrech na něj nějaký jiný telefon má ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 08:33

Kvalita zpracování, stabilita a rychlost systému: Iphone 4, jakékoliv Blackberry jsou o řád lepší. Množství a kvalita aplikací: Iphone. Podpora výrobce: cokoliv od RIM, Apple, Nokia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipina  |  22. 06. 2011 08:44

Proč Galaxy S2 srovnáváte s něčím jako IPhone ? Tohle si budete moci dovolit až bude IPhone 5 , možná ... Rychlost a stabilita systému ... i v tomhle má Galaxy navrch, výkonově je hodně napřed.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 08:53

Srovnávám srovnatelné a vychází mi Iphone 4 jako lepší. Až bude Iphone 5 je možné, že už to ani nepůjde srovnávat protože ten rozdíl bude ještě větší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beemanik  |  22. 06. 2011 09:09

Jako majitel iP4 te'd zkouším S II a musím říct, že je to rychlejší než iP4.Ve všech ohledech.Ale teď mám iOS 5 betu, tak je to trochu zkreslené.Baterie vydrží velmi dlouho.Zatím nejvíc ze všech současných Androidích telefonů.Příkladem je zapnutá synchronizace,wifi a gps.Přes noc si Samsung vezme tak 2-3 procenta.U iP4 je defakto na pozadí jen sync mailu a přesto si telefon vezme tak 6 procent.Se Samsungem si hraju celý den, jsem na wifi i 3G, mapy, maily, net,youtube a opravd vydrží dlouho.
Ten telefon se opravdu povedkl po všech stránkách a sám přemýšlím, jestli u něj nezůstat.
Na co ale Samsung nemá a dlouho mít nebude je na display co je v iP4.iP4 má prostě nejlepší display na trhu.Jasný,na suníčku perfektně viditelný a hlavně ostrý.Vše je přirozené a ostré.To SLCD ani AMOLED jen tak mít nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  22. 06. 2011 09:20

Na druhou stranu, neni prilis koser porovnavat ROK stary iphone4 s nejnovejsim Samsungem.
Ale prakticky, podle ceho tu rychlost porovnavate?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beemanik  |  22. 06. 2011 09:32

Navidím důvod, proč ne.iP4 není v ničem starý.Android stejně nevyužívá obě jádra a těch 200MHz není takový rozdíl.Je to o tom,že Samsung opravdu vyladil telefon se systémem perfektně.
Rychlost porovnávám při práci s aplikacemi.Při přechodu mezi aplikacemi z jedné do druhé a zpět.Se Samsungem třeba můžete fotit a nahrávat, zatímco iP4 teprv otevírá aplikaci fotoaparát.Ukládání snímků nebo videa, otevírání aplikací,načítání webových stránek a tad.Ale jak jsem psal, mám nyní iOS 5 beta a to je ještě nevyladěné.Ale i tak o proti iOS 4 je to prostě rychlejší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F12  |  22. 06. 2011 11:46

Ja mam taky moznost obou tel. Teda ne. Samsung uz sem poslal dal. Ios5 se mi take vybiji rychleji nez predchozi. SII je ale hnus. Ten mi proste den nevydrzi pokud tam vsechno nevypnu vcetne 3g a nezpinam to v pripade potreby. Display je h usne barevnej(subjektivni nazor). A s Macem ma iaphone nehoraznpu vyhodu s provazanosti. To nikdo jinej nema.
Abych sepriznal. Tak v dnesni dobe, pokud bych chtel android, tak LG Optimus Black.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  22. 06. 2011 15:07

Na iOS 5 je mensia vydrz, lebo OS (alebo niektore aplikacie) sposobuju masivny memory leak. Ked to opravia tak sa vydrz urcite vrati.
Samozrejme ten memory leak je moj dohad, kedze som si vsimol, ze moj iPad zacal mat chronicky nedostatok RAM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bartl  |  24. 06. 2011 10:52

Máme doma iPhone 3g a 4 už mne to nebaví nefunguje Blůtů jak má a Rádio FM to taky nemá U iPhone končím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  22. 06. 2011 08:49

To jsou tisíckrát opakovaný nesmysly a nálepky , který používají lidi , co ten telefon v životě nezkusili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 08:52

Zkusil jsem a stále na tom trvám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bartl  |  24. 06. 2011 11:02

To jsem napsal ze zkušenosti a píši to z telefonu iPhone 4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 06. 2011 08:42

Atrix, Sensation a O2X jsou skoro stejny. SGS2 je asi nejlepsi ale opravdu jen o pidi kousek. nehrotil bych to tak :) A hádat se s iphoňákem je zbytečný :X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 08:53

Kdo je podle Vás "iphoňák"????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 06. 2011 09:31

Například Vy ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  22. 06. 2011 09:38

Ty jseš trapný, vadí ti displej u galaxy, ale ten je jemnější , než u nokie a vůbec tam není vidět ta černá mřížka, co je u c7. Prej outlook, ty jsi ale zastaralej, to je stejný , jako cítit dneska infraport.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 06. 2011 09:57

Asi jste si spletl tlačítko odpovědět Předpokládám, že jste chtěl odpovědět na příspěvek podemnou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  22. 06. 2011 10:13

Sorry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 10:07

Já určitě ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepo  |  22. 06. 2011 07:38

A a co z toho telefonu ked ho musim dva krat denne po 3 hodiny nabijat. Mam 2.3.3 Ke7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sokec  |  22. 06. 2011 08:51

Svatá pravda to je fakt telefon jen na doma-to se můžou všichni zbláznit když je ňáká novinka a pak zjistí že je to na h....telefon potřebuju používat a né ho furt nabíjet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AtoM  |  22. 06. 2011 14:18

U KE7 jsem měl taky problémy s baterkou.
na XDA jsou novější verze a musím zaklepat, baterka drží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  22. 06. 2011 15:55

Mě vydrží bez problémů 2 dny, při hodně velké zátěži jeden den a při malé zátěži jsem se dostal na 4 dny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyAsbest  |  22. 06. 2011 07:21

toto musí být placená inzerce, ještě jsem neviděl z branše, že by to někdo prodal.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tewai  |  22. 06. 2011 07:25

musím se přiznat, že sem si ho minulej týden objednával u Vodafonu a měli momentálně vyprodáno :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 06. 2011 07:36

Já se taky musím přiznat a vlastně pochlubit. U Vodafonu jsem ho myslím objednával 2-3 týdny zpět a mám ho! :) Krásný kousek ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adalbert.a10  |  22. 06. 2011 07:58

A u O2 taky. :[Đ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
letec  |  22. 06. 2011 08:32

Já si ho koupil u O2 9.6. t.r. a za 10 dní jsem ho tady nabídl a prodal.Kousek dobrej, to jo, nic proti, ale výdrž tak kolem 6-8 H a max ca 24H a to jsem ho hodně šetřil, resp. zkoušel, jek nejdýl vydrží nabitý, tak to není pro mne, takže jsem zpátky u E52 co mi vydrží v plný zátěži min 3 dny.
Objednal jsem si E6, která by dle všeho mělo vydržet podobně jako E52 a možná i trochu víc.
Tyhle 4 a víc ´´ displaye tel nejsou už mobilní telefony, to chce s sebou kabel s napájením.Musí si člověk ale uvědomit, že je to celkem dobrý foťák, celkem dobrá video kamera, i když s kamerou se to srovnat nedá, obraz se při natáčení na full hd seká celkem dost viditelně, a také navigace...a ke všemu ta krabička umí ještě telefonovat a boruzdat netem.Pokud ale potřebuji být víc jak půl dne online na emaili a soc. sítích a fungovat, tak to bohužel nefunguje, pokud nesedí člověk připíchnutý ke zdroji.To je moje 10ti denní zkušenost s tímto přístrojem, a proto šel domu.Jinak emaily a sms a cokoliv se na vestavěné klávesnici píše naprosto luxusně, čehož jsem se zprvu obával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  22. 06. 2011 09:36

no a jadro problemu je na svete...leta sizeni a osazovani malych kapacit. SII taky osidily, motorola s podobnou vybavou ma v zakladu 1950mAh, proc asi ? protoze proste je to nenazrany tank...uplnou nutnosti by mela byt v zakladu 2000mAh baterka ale spise tak 2500mAh aby to aspon nejaky cas vydrzelo. Nevim pocita li samsung, ze s mobilem funkcne na spici si clovek jen 2x do tydne zavola,posle par sms a cau...jo v tomto rezimu vydrzi mozna 3dny. ale tyto zakl.funkce umi nokia za 6stovek co ma 3xmensi kapacitu baterky a vydrzi s prehledem tyden... v podstate se nic nezmenilo,opet jsou na trhu nenazrane mobily a opet mala baterie,ten trend se nese neustale...bohuzel...
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
letec  |  22. 06. 2011 10:06

přerod jsi to vystihVJe to prostě zaměr,zdá se.Takhle ale tebe a mne a mnoho dalsich určitě neosloví.A silnější batery na trhu jsou a o málo tlustější a takhle kvalitní telon by mi rozhodně nevadil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanda  |  22. 06. 2011 20:59

Vyjímky se najdou, HD2 s 2350mAh baterií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 06. 2011 12:38

Tak to jsi měl asi smůlu na vadný kus, mě vydrží SII pokud jej moc nevytěžuju 3 dny, a natáčení full HD videa taky bez jakéhokoliv sekání a to jsem nahrával i za zhoršených viditelných podmínek, navigace IGO my way u mě taky absolutně plynulá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  22. 06. 2011 07:34

jistě, zatímco u Applu je vše tip ťop, že?
tohle je aspoň telefon, který neomezuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  22. 06. 2011 07:51

Neomezuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 07:54

To je ale dosti málo, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
payin  |  22. 06. 2011 08:02

a hned do toho zas cpete Apple. Tleskám vaší omezenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  22. 06. 2011 08:16

chápu, že nedokážeš ve své omezenosti poznat, že nejvíce se tu mluví o iPhowne, takže pak obvinění pouze SGSII je logicky zaměřeno nespravedlivě jen na SGSII selektivně....ale nečekám od tebe, že pochopíš tuto logiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 08:20

Ani já tuto údajnou "logiku" nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
payin  |  22. 06. 2011 08:22

No nepochopím protože celou zeměkouli jsi zpolknul ty a nikdo tím padem nemůže být chytřejší než-li ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  22. 06. 2011 10:31

nevadí, ne každej může.....šak taky do ničeho důležitýho kecat nebudeš :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipina  |  22. 06. 2011 08:52

Hrdě se hlásím taky k těm co nechápou tu tvou "logiku"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  22. 06. 2011 10:23

oslííík anywherehome a slovo logika v jednom příspěvku... bože kam ten svět spěje ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Crow  |  22. 06. 2011 08:20

Neomezuje? :) Já teda nevím, ale Apple Vás nenutí používat pouze gmail (mě to třeba neva - sám ho mám), ale přijde mi to dost omezené

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 06. 2011 08:37

google vás taky nenutí používat gmail. jen chce gmail na registraci kvuli marketu apod. mail si ale muzete pouzivat jaky chcete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 08:55

Takže nutí jej založit. No hezké, no....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andy_S  |  22. 06. 2011 09:19

Aha, takze apple nenuti zalozit si ucet v itunes aby jsi si mohl kupovat aplikace? To jsou mi novinky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 10:08

No prostě Apple a jeho iOS je stejně omezující jako Google a jeho Android. Obojí stejná pakáž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 06. 2011 09:24

Je pro tebe nadlidský úkol napsat dvě slova?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 10:08

Ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  22. 06. 2011 10:03

Nenuti, telefon lze pouzivat i bez Gmailu, ten je nutny pouze pro nakup aplikaci. Stejne jako iTunes u Apple nebo Marketplace u MS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 10:07

Ano, ale o Apple se tvrdí, jak omezuje, zatímco Android prý ne. A hle, omezují všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LivingLegend  |  22. 06. 2011 11:40

LOL registraci neberu jako omezeni ale jako fak. Kdyz si koupsi jakejkoli sw tak potobe vetsinou vyzaduje registraci. Pokud je znamo tak apple omezuje mnohem vic nez konkurence takze je to vlastne uzavrena omezena komunita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 11:53

Ano, registrace je opravdu "fak", anglicky "fuck". Ale je vtipné, jak máte dvojí metr na Google a na Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  22. 06. 2011 12:42

U itunes nepotrebuji GMAIL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  22. 06. 2011 12:02

zalozit ano, uzivat ne, kdyz chces prispivat na temer jakemkoliv foru, musis taky mit registraci,neco za neco. google nastavil pravidla pristupu do marketu, pokud se ti to nelibi, nelez tam
ja Gmail pouzil tak 10x max, jinak jen ty co mam na seznamu apod.
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  22. 06. 2011 12:15

Ale mně nevadí ta registrace, mně vadí jak se z Apple dělá démon, že vyžaduje iTunes, ale že Google vyžaduje registraci se zamlčuje a z Androidu se dělá super free operační systém a z iOS se dělá bůhvíjaká totalita Apple. Přitom obě firmy jsou v podstatě stejné a pro pořádné využití je potřeba jailbreak/root zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  22. 06. 2011 13:16

Jenže tím iTunes na kterej se nadává není jejich online služba, ale ten pošahanej software co se instaluje do počítače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  22. 06. 2011 13:22

Ale on take mysli ten SW...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Sid  |  22. 06. 2011 15:12

No kvuli samsungu jsem si nic instalovat na PC nemusel, a veci si tam nataham pres USB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thargas  |  23. 06. 2011 22:58

co to je za kecy....nevím proč bych musel mít root Android? Mám klasickej a plně použitelnej. Omeztením se tu myslí třeba flash. Steave ho nerad tak prostě nebude a tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  22. 06. 2011 13:21

Jo, ale když zkusíš odeslat přílohu v emailu, tak zjistíš, že to nejde přes nic jiného než email účet od Google. Přes Seznam.cz ani Centrum.cz to z SGSII nejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  22. 06. 2011 19:00

http://imageshack.us/photo/my-images/198/sc201... ...
talčítoko "Připojit" (foceno na SGS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  22. 06. 2011 08:40

Já mám v telefonu s Androidem 3 e-mailové úcty, ale žádný není gmail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rewolwer  |  22. 06. 2011 20:51

Omezuje zakladnim problemem vsech smartphones - potrebujes denne elektrickou zasuvku nebo zapalovac v aute. A tobe konkretne cely smartphones segment omezuje mysleni na hloupy Non-Android Hate. Smutny pripad ses :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor