Samsung představuje revoluční novinku na poli zákaznické péče

Reklama 13. září 2017
Šéf Samsungu potvrdil první skládací smartphone na rok 2018
S převratnou novinkou, ojedinělou na českém a slovenském trhu, přichází Samsung. Způsobí revoluci v zákaznických službách? Zatím to vypadá, že ano. Jeho nový projekt šetří čas a nervy, tedy dvě naprosto esenciální věci.

Nová služba Live Assistant přináší svěží vítr do péče o zákazníky. Potřebujete pomoci s instalací vašeho nového zařízení? Nejste si jistí, že Vámi vybraný produkt značky Samsung je pro Váš vhodný? Není nic snadnějšího, než si otevřít webovou stránku samsung.liveassistant.cz a najít si přesně toho asistenta, který Vám bude vyhovovat. Všichni poradci jsou vyškoleni tak, aby Vám byli schopni pomoci naprosto se vším. Navíc všichni mají na svém profilu fotografii a krátké představení, což naprosto Samsung odlišuje od ostatních anonymních zákaznických linek, kde Vám roboti dost často nepomůžou.

Snadno s osobním přístupem

Vše, co k využití služby Live Assistant potřebujete, je zařízení s připojením k internetu, mikrofon a ideálně i kamera. Videohovor, naprostá novinka na poli zákaznických služeb, pomůže asistentovi se rychleji zorientovat ve Vašem problému a samozřejmě urychlí celý proces. Ještě málo? Pak vězte, že celá služba je zdarma!

Klepněte pro větší obrázek

Live Assistant je primárně určen pro prémiové produkty Galaxy S8/S8+ a QLED TV. Pokud Vámi vybraného poradce nezastihnete ihned online, pak nezoufejte. Můžete si totiž domluvit online schůzku v termínu, který se vám bude hodit, a to od pondělí do pátku, od osmi hodin ráno až po šestou hodinu večerní.

Další článek: Šéf Samsungu potvrdil první skládací smartphone na rok 2018