Samsung v Česku zprovoznil infolinku k mobilním telefonům

Samsung v Česku zprovoznil infolinku k mobilním telefonům

Nejprve oficiální tisková zpráva:

Infolinka mobilních telefonů SAMSUNG na čísle 841 122 122

Kiboon Mobile, a. s., září 2003 – Dne 8. září 2003 byla do zkušebního provozu uvedena infolinka mobilních telefonů Samsung na čísle 841 122 122.

Provozovatelem call centra se stala firma AZ Telemarketing, s.r.o., Jeseník, která kromě standardního komunikačního řešení nabídla i status tzv. „chráněné dílny“, zaměstnává totiž více než 50 % pracovníků se změněnou pracovní schopností.

 „Našim cílem bylo zajistit standardní péči o zákazníka a navíc, v souladu s hodnotami značky Samsung, přispět k solidaritě s tělesně postiženými“, říká Kamil Vacek, předseda představenstva Kiboon Mobile, a. s.

Infolinka je přístupná po celý týden včetně víkendů od 7.00 hodin do 19.00 hodin. Jedná se o tzv. bílou linku s tím, ze cenu volání platí v běžném tarifu volající. Cena volání je např. ze sítě Českého Telecomu 3,14 Kč za minutu v silném provozu a za cenu 1,52 Kč za minutu při slabém provozu.


MobilMania komentuje

Infolinka ke slušné firmě, která nabízí produkty nebo služby, patří stejně jako třeba zkratka typu obchodní společnosti. Kiboon Mobile sice i dříve podával informace na svém vlastním telefonním čísle, proškolení operátoři ale přece jen působí více profesionálně. Jinou otázkou je kvalita proškolení a podávaných informací, to však bude možné zhodnotit až po "zahoření" a ukončení zkušebního provozu.

Víte, na jaká telefonní čísla se můžete obracet, když máte zájem o informace o mobilních telefonech jiných značek?

Alcatel: 800 142 005, 281 080 111
Motorola: 844 111 145
Nokia: 900 160 902
Panasonic: 236 032 582, 236 032 594
Philips: 233 099 999
Sagem: 225 993 444
Samsung: 841 122 122
Siemens: 233 032 727
Sony Ericsson: 855 555 655

Témata článku: Samsung

3 komentářů

Nejnovější komentáře

  • someone else 12. 9. 2003 12:52:17
    (Příspěvek zrušen. Redakce)
  • Goob 12. 9. 2003 9:51:29

    U Siemensu dostane člověk při první navštěvě servisu zákaznickou...

  • Já Osobně 12. 9. 2003 1:46:45

    Koukám, že jenom Alcatel klidně riskne pár zbytečných telefonátů...


komerční sdělení

Komerční sdělení