Tohle se uz hur obhajuje Trochu v zertu .. mozna je problem v tom, ze v ET se nepracuje s Outlookem :) a databazi je tam tolik, ze mit jeste jednu na takovehle poznamky, to uz by bylo asi prilis :)) .. kdo ma pak mit vsechna ta okna otevrena na obrazovce :)
Ne, ted zase vazne. Problem muze byt i v tom, ze pokud se objevi komplikace v cemkoliv, nebyva to vzdy individualni zalezitost a pak na MA linku vola tech zakazniku vyrazne vic, nez jen Vy. S tymz problemem, nebo velmi podobnym. Do toho standardne volajici zakaznici, kterych taky nebyva malo, nastavovani sluzeb a rada jinych zadosti, nikoliv reklamaci. Je to pro ty lidi nikdy nekoncici kolotoc telefonatu a ukonu. Tech poznamek, listecku na monitoru a jinych blbenek by tam pak meli asi hafo a druhy den pak staci, aby v case, kdy Vam chteli volat, prisel jeden, pet, deset akutnich telefonatu od zakazniku a ti lide jsou ve vleku techto aktualnich udalosti a kde byl Vas listecek, i pres jejich odhodlani se Vam urcite ozvat.
Tomuhle se da celit predevsim nejak systemove, ne pres "blbenky" na monitoru. Jenze potom kazdy takovy task musi byt navazan na konkretni udalost, vsechny tyhle udalosti jsou soucasti nejakeho monitorovatelneho nastroje a ve finale se skonci u toho, ze je system, kam se zadavaji pozadavky na dohledani chyb, problemu, atd.. ten obsahuje nejake flow reseni, napr. prave napric temi oddelenimi a jsme tam, kde jsme byli na zacatku .. MA linka ceka, az ji dorazi notifikace od systemu, ze je problem vyresen, coz nemusi byt prave v dobe, kdy jste cekal telefonat s nastinenim stavu Vam, kde se reseni prave nachazi.
A tim se vracim i k tomu, co jsem tu nekde zminil. Ti lide, napr. na MA nebo KA lince, se snazi pres vsechny tyhle existujici systemy do toho davat opravdu velmi casto vic, svou vlastni iniciativu navic, vlastni miru nadstandardniho usili, casto jsou ty jejich monitory polepene podobnymi blbenkami, protoze jim Vase problemy nejsou suma-fuk. Nicmene souhlasim, ze i pres to je stale nejaky prostor pro zlepsovani sluzeb a zadny operator, ani ten s privlastkem "jednicka na trhu" si nemuze dovolit usnout na vavrinech.