Nic moc - nevýrazná osobnost, která se drží pouze doporučených standardů bez nějakých vlastních invencí. Tohle je spíš takový "autopilot", ale ne člověk, který by mohl operátora někam významně posunout.Navíc i peníze se dají vydělávat jinak než, že zákazníky odřeme z kůže, ale že jim nabídneme PRODUKTY A SLUŽBY.Problém je, že na tohle operátoři kašlali a speciálně v ČR se na to vykašlali úplně už takových dobrých 10 let... Takže zákazník u operátora nemá peníze ani ZA CO NECHAT - mimo předražení normálních služeb.U našich operátorů neexistuje téměř žádný prémiový obsah, žádné nadstandardní služby, žádné placené servery nebo servery jen pro zákazníky atd.Výborný byl například svého času GameZone než ho ještě Český Telecom ukončil - herní server pro zákazníky firmy zdarma, pro jiné placený.
Případně později umožňoval EuroTel přístup na Xchat zdarma, který i dotoval (v době, kdy byl tenhle projekt moderní).Velice těžko se tak zákazníkovi měnil operátor a hlavně u něho CHTĚL zůstat a nějakou korunu neřešil.Dnes, pokud se bavíme o místě, kde mají všichni pokrytí, což je 90% adres v ČR, tak je úplně jedno jestli mám v telefonu SIM O2, Vodafone nebo T-Mobile.
Ano, existují sice věci pro "fajnšmejkry" jako HD Voice, VoLTE atd., ale to normální lidi neřeší...Jsem rozhodně pro to, aby se zákazníci UVAZOVALI, ale ne pod hrozbou pokut, ale naopak je to lepší dělat exkluzivními službami a bonusy, které jinde nedostanou.