Shodou okolností vlastním již déle než tři roky dva obchody s mobily a zároveň používám cca rok a něco Siemens C35, takže mám s telefony Siemens bohaté zkušenosti. Tento telefon má nekolik slabších míst , které bych chtěl uvést. Kvalita zvuku je opravdu výrazně slabší oproti Motorolám, které mají zcela jednoznačně nejlepší zvuk, ale pořád je to super stereo proti Alcatelům. Další nevýhodou je mizerná baterka, které neuvěřitelně rychle odejde, Ovšem po zakoupení 1000 mah Lion jsem spokojen s výdrži maximálně. Významnou nevýhodou C35 je snadná lámavost zadního krytu, který kryje baterku.Sám mám již čtvrtý a kolega třetí. Achillovou patou všech telefonů Siemens je však fungování či spíše nefungování jejich jediného plnohodnotně záručního servisu, to je přímo servisu Siemens. Pro tento servis nemám jediné slovo chvály.Časový horizont jejich oprav se pravidelně blíží zákonným 30 dnům, když například servis Britex opravuje Nokie do 3 dnů. Navíc Siemens prakticky neuznává vadné baterky, i přesto že si musí být vědom nekvality svých baterií. Navíc jsou pracovníci servisu neobyčejně arogantní ve vztahu k dealerům této značky mobilních telefonů. Nedávno jsme tam zaslali na opravu oficiálně dovezený Siemens C30. Oprava nebyla dlouho vyřízena tak jsme tam volali a dotazovali jsme se na důvod zpoždění. V Siemensu probíhala zřejmě nejaká oslava a jejich zaměstnanec se obrátil na svého šéfa s dotazem co na nám má odpovědět. Šéf odvětil: " AŤ JDO S TĚMA C30 DO PRDELE." Slyšel jsem to já i kolega. Dorazil nás původně volaný, který se nás ještě zeptal jestli nám to má opakovat.
Zatím to asi vypadá, že Siemens jen kritizuji, ale to není pravda, jen vypichuji nedostatky, neboť jinak jsem se svým telefonem maximálně spokojený a nevyměnil bych ho ani za 6310 nebi za T39, a to myslím naprosto vážně. Před tím jsem měl C25 a kdyby měla hodiny, budík, vibrace a kdyby uměla přiřadit k doručené SMS i jméno ze seznamu, tak bych ho snad měl dodnes.