Siemens CL75 v limitované edici s parfémem

Siemens dnes dopoledne rozeslal tiskovou zprávu, ve které jako novinku uváděl mobilní telefon Siemens CL75. Ovanul nás pocit déjà vu – vždyť tento telefon jsme přece viděli už na CeBITu. Jenže jak je známo, CeBITu se účastní pouze techničtí šílenci a na média z cílové skupiny, kterou jsou v případě tohoto telefonu výhradně ženy, výrobce takřka nenarazí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Siemens proto dnes v Paříži uspořádal druhé představení telefonu, které bylo tentokrát zaměřeno typicky na ženské časopisy. Stylový Siemens se navíc předvedl v nové limitované edici doplněné parfémem Roja Doveho se stejným názvem – CL75.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

V České republice se ale s touto limitovanou edicí nejspíš nesetkáme. U nás se bude prodávat pouze samotný telefon, na trhu se objeví v červenci

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Všimněte si data na prvním obrázku. O Siemensu CL75 se přemýšlelo už v době,
kdy ještě nebyl oficiálně představen ani stylový model starší řady, SL65


Tisková zpráva

Společnost Siemens, divize Komunikace, dnes v Paříži představila svůj první mobilní telefon pro ženy, jenž byl ženami také navržen. Siemens CL75, který byl poprvé představen na veletrhu CeBIT, byl vytvořen tak, aby splňoval specifické ženské potřeby jak z technické, tak estetické perspektivy. CL75 je perfektním doplňkem dnešní moderní ženy a obsahuje květinové motivy, které teď můžete vidět na předváděcích molech po celém světě. Při této příležitosti a v zájmu potvrzení ženskosti tohoto multimediálního mobilního telefonu požádala společnost Siemens Roja Doveho, jednoho ze světových expertů na parfémy, aby na zakázku vytvořil vůni, inspirovanou tímto přístrojem.

Design je jedním z klíčových bodů filozofie značky Siemens, na trhu je však v současnosti pouze málo produktů, které vypadají žensky a zároveň poskytují všechny funkce. Siemens byl k vytvoření inovativního mobilního telefonu pro ženy inspirován tématem „nového romantismu“ a výzkumem mezi svými zákazníky. Tento véčkový telefon kombinuje ženskou eleganci se širokou nabídkou moderních multimediálních funkcí.

„Většina véček se líbí jak ženám, tak mužům a je nabízena v definovaných barvách jako ‚obyčejné stříbrné véčko‘. Naší klíčovou cílovou skupinou jsou mladé a nezávislé ženy s velkým zájmem o módu. Na základě zpětné vazby od zákaznic jsme zjistili, že by si nejvíce přály stylový a moderní design, spojený s dnešními módními trendy v luxusních časopisech,“ uvádí Susanne Ebling, kreativní manažerka pro design barev a materiálů společnosti designafairs. „Žádný jiný telefon na trhu neztělesňuje v takové míře ‚ženský a elegantní‘ pocit, vytvářený nápaditými květinovými vzory. Véčko se zrcátkem v displeji a tvarem podobným pudřence dokazuje, že jsme již od počátku návrhu designu mysleli na produkt pro ženy.“

A protože tématem bylo vyjádření ženského stylu, bylo ideální současně s telefonem vytvořit speciální vůni. Společnost Siemens se spojila s Rojou Dovem, jedním ze světových expertů na vůně, aby vytvořila na zakázku parfém, který by korespondoval
s podstatou telefonu CL75. Roja, který pracoval v butiku Belle Epoque Guerlain na Champs-Elysees a několik let také spolupracoval s firmou Guerlain, si nedávno v Londýně otevřel parfumerii Roja Dove Haute Perfumery. Světově známý odborník se podělil o svou vášeň a znalosti a pro CL75 vytvořil osobitý parfém.

Použitím unikátní metody pro výběr vůní, tzv. „profilování vůně“, při níž se každý parfém navrhne individuálně podle specifických vlastností jednotlivce, vytvořil Roja romantickou směs citrónového oleje, levandule, santalového dřeva, pelargónií a heřmánku. Z těchto ingrediencí vytvořil parfém CL75, který zpodobňuje ženskost a květinový design telefonu. „Vytvoření bohaté vůně, která ztělesňuje podstatu CL75, bylo pro mě fascinující výzvou,“ říká Roja a dodává: „Zkombinoval jsem něco tak jemného a intuitivního, jako je parfém, s něčím tak technicky vyspělým, jako je mobilní telefon. Výsledkem je luxusní a okouzlující vůně, která je podle mě moderní interpretací ženskosti.“

Ženy mají silnou potřebu komunikace a vizualizace citových momentů. Model CL75 je speciálně navržen podle přání a potřeb ženských uživatelek a nabízí multimediální komunikaci v ženském balení. Tenké a oválné pouzdro v barevném odstínu „hedvábná květinová červeň“ a chromové prvky činí z tohoto mobilního telefonu elegantní doplněk. Vnitřní displej se hodí jako kapesní zrcátko na cesty – perfektně poslouží při nanášení bohatší vrstvy lesku na rty nebo při úpravě na večerní schůzku. S rozměry 87 x 44 x 23 mm a váhou pouhých 90 gramů se tento přístroj vejde do každé kabelky.

Tento tribandový telefon s nejnovějšími technologiemi, jako je například zabudovaný digitální fotoaparát se čtyřnásobným zoomem a funkcí videa, je žádaným společníkem. Vnější displej slouží při focení jako hledáček, fotografie a filmy jsou pak živě zobrazeny na velkém vnitřním displeji (262.000 barev, 128 x 160 pixelů). K ukládání fotografií, filmů, textových zpráv, adres a schůzek slouží 11 MB paměti.

CL75 podporuje potřebu moderní ženy – zůstat v kontaktu – nejen mobilní telefonií a zasíláním krátkých textových zpráv (SMS) či multimediálních zpráv, ale také funkcí Instant Messaging. Mobilní chatování prostřednictvím krátkých textových zpráv je také podporováno, závisí však na operátorovi, zda tuto službu poskytuje.

Telefon Siemens CL75 bude na český trh uveden v červenci 2005 a je součástí programu Siemens Gold Class.

Váš názor Další článek: Oskar má novou internetovou samoobsluhu

Témata článku: Siemens, Siemens CL75, Parfém, Vášeň, EDI, Limit