Sjednocený T-Mobile Bonus: více výhod pro věrné zákazníky

Diskuze čtenářů k článku

Jozka  |  08. 04. 2008 12:08

T-Mobile odměňuje věrné zákazníky trochu divným způsobem. 6 let jsem u nich měl smlouvu, provolám 6-7000 za měsíc. Nyní mi 29 března smlouva vypršela, avšak jsem si to zapomněl ohlídat. Nikdo mě nekontaktoval, neupozornil, kartu převedli na twist. Po několika telefonech mi bylo sděleno, že smlouvu zpětně prodloužit nelze, musím přejít z twistu na tarif. Takže teď mě berou jako nového zákazníka, všechny body co jsem měl nasbírané za 6 let jsou pryč, ačkoliv jsem si chtěl při prodloužení pořídit nový telefon. Takže tak za věrnost. Ale jinak jsem spokojený, asi bych jinam nešel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  04. 02. 2008 20:09

Super! A teď, abych si mohl myslet, že to se mnou T-mobile myslí upřímně, zbývá jen to, na co každý čeká. Levnější volání pro věrné zákazníky během dne. Když už ne do ostatních linek, tak aspoň do vlastní sítě. Nic to T-.mobile nestojí. Pokud to T-mobile neví, tak telefon je pro telefonování!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 02. 2008 08:19

S Vodafonem voláš do vlastní sítě kdykoli za 2,98 Kč, díky vánočnímu dárku teď dokonce jen za 2,48 Kč, na dvě čísla dokonce jen za 1,98 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  05. 02. 2008 12:44

Pokud máte své blízké, rodinu a kamarády u T-mobilu, tak Vám těžko pomůže Vodafone karta..Já sám si nedokážu představit, že bych přemlouval cca 30 lidí, aby kvůli levnému volání ve vlastní síti měnili operátora ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 02. 2008 14:34

To je právě ta chyba. A lidi volají draho a operátoři nemají důvod zlevňovat.
A jaký máš tarif, kolik tě stojí minuta těm 30 lidem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  05. 02. 2008 15:40

Ono to totiž nejde posuzovat jen z mé strany, za kolik volám já, ale i to, proč oni konkrétně mají T-mobile a ten či onen tarif. Osobně mám tarif Mých5 a zvýhodnění Girls talk, takže neřeším, kolik mne stojí minuta, když už volám méně frekventovaným lidem, tak je to o to déle a za to zaplatím vždy maximálně cca 20 Kč..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  04. 02. 2008 17:12

super, nepočítá se do toho žádný paušální poplatek, nepočítá se do toho žádný jiný poplatek (dobíjení) ani speciální (výměna simkarty) apodobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2008 00:16

Proč do háje pořád musí někdo říkat kraviny, bez toho, aniž by si zjistil, jak to ve skotečnosti je?
"Pro výpočet, zda bylo za dané rozhodné období dosaženo minimální požadované útraty (bod 3.5) pro získání výhody se berou v úvahu všechny položky ve Vyúčtování služeb pro SIM kartu Tarifního člena s výjimkou smluvních pokut, záloh, depozit a přeplatků."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stripped  |  05. 02. 2008 09:45

Drahý Goobe: Teď jsem ukončil 15-ti minutový hovor s T-Mobile a nechal jsem si něco navykládat o podmínkách kolem Bonus bodů. Do útraty se nepočítá paušál a požadovaná částka je všechno to, co provoláme a propíšeme nad rámec paušálu. Při nedodržení požadované výše nelze dostat body. Mám na svoji fakturu 4 SIM (T160, Partner II a 2xBav se) a jak tak počítám, pokud budou nějaké body, tak jedině ze 160-tky jinak těžko.
U Twist je v základní nabídce levnější volání a včera jsem se to snažil změnit na sbírání bodů na webových stránkách. Vyplnil jsem vše, co bylo požadováno, jedině jedno políčko jsem nechal volné: Souhlas na zařazení do marketingu ... nebo tak nějak. Pokud se nevyplní tohle políčko, systém nepotvrdí změnu věrnostního programu a vše zůstává při základním nastavení. Při dotazu na Infolice mi operátorka řekla, že to není podmínkou potvrdit souhlas a pokud tahle překážka bude trvat, tak to snad bude možné zavoláním z toho dotyčného čísla a obsluhou infolinky to udělat ručně přímo do systému. Následoval jen dodatek, že to je jen její názor a stále se vychytávají první závady spojené s novou službou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2008 10:20

Co to je s prominutím za hovadinu? To, že si zaplatím paušál, je stejné, jako by Twistař stejnou částku provolal, ne? Podle mne se musel dotyčný operátor na infolince mýlit, jinak by paušální zákazníci museli zaplatil třeba i několikanásobně více než obyčejný Twistař.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 02. 2008 10:57

U Eurotelu to tak taky bylo, body do Benefitu se počítaly z částky NAD paušál. Jak je to teď, nevím. Předplacenkáři jsou na tom u nás docela často lépe než paušalisti, což je poměrně rarita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stripped  |  05. 02. 2008 11:18

Nevím, kde je pravda, nakonec se vše ukáže u prvního zůčtování ale osobně to beru jako "podraz" :O(. Napsal jsem jen to, co jsem nakoupil na infolince. Myslím, že mají teď problém to nějak rozjet a informace se ... rozdílů je dost a dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2008 11:32

No, si vem, že budu mít paušál za tisíc korun a protože provolám akorát volné minuty + něco navíc, pošlu pár SMS, tak nedám nad paušál více jak 200 Kč. Takže bych ve výsledku zaplatil téměř 5x více, než kolik zaplatí Twistový zákazník a neměl nic. Uvidíme. Dnes mi končí zúčtovací období, tak se nechme překvapit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stripped  |  05. 02. 2008 16:30

Goobe:verze č.2:
volala mi slečna/paní z infolinky a informace jsou už zcela jiné. Popíšu to na SIM, které mám napsané na svoji fakturu.
Partner II: celková provolaná částka musí být min. 250 Kč s DPH
Bav se: celková provolaná částka musí být min 250 Kč a do částky se započítává i paušál
T160: tam stačí zaplatit jen svůj paušál a tak splníte požadovanou částku min. 250 Kč
Ve všech případech se jedná o karty starší 2 roky a proto ta částka 250 Kč. Do celkové sumy se započítává i případné zaslání kreditu na Twist.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 02. 2008 17:07

Mam dotaz, protoze dnes uz mi to nemysli
Mam Twist s Bonus programem, tzn. pri splneni dobiti dalsi mesic vyuzivam podle nabidky T-Mobile aktualni vyhodu, ted napr. sms dopoledne za 0.5 Kc.
Mohu uvedenou vyhodu deaktivovat a radeji sbirat body ? Neni to napsane moc jasne pro Twist anebo jsem dnes jiz opravdu pretazeny a zaroven (jako obvykle) liny myslet :-] Predem dekuji za odpoved i redakci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 05. 02. 2008 01:36

Změnu nastavení T-Mobile Bonusu, veškerou správu a administraci provádíte buď na webu v sekci Můj T-Mobile nebo zavoláním na bezplatný hlasový automat 4603

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 05. 02. 2008 01:44

Ještě jsem zapomněl upřesnit, že pokud jste "Twistař", je nutné se napoprvé pro sběr bonusových bodů nejdříve zaregistrovat na webu opět v sekci "Můj T-Mobie" pod jménem a adresou - to kvůli tomu, aby vám mohl operátor poštou poslat katalog, ze kterého si pak můžete vybírat odměny za bonusové body. Předchozí "zvýhodněnou službu" nijak deaktivovat nemusíte, vypne se sama při nastavení sběru bonusových bodů. Kdybyste se později rozhodl ji opět využívat, stačí opět na webu nebo v hlasovém automatu provést nastavení, opět se služba "přepne". Změny je u Twistu možné provádět jednou za 30 dní, resp. jednou za 30 dní po dosažení "rozhodné útraty". Je to trochu komplikované, ale snad mi rozumíte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomaaas  |  04. 02. 2008 17:05

Když už jsem v bonus programu a chci teď sbírat body, tak to mám uděat jak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 02. 2008 16:07

Konecne rozumna vec! Myslim tim nocni volani za 1Kc. Takze zase budu dobijet a dobijet... a volat a volat... a jeste budu spokojenej ) No, co vic si operator muze prat )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2008 15:42

Mám několik posledních vyúčtování okolo 300, v Můj T-Mobile mi to píše, že musím dosáhnout 210 a že jsem to nesplnil, co se započítává? Paušál? Surf+?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  04. 02. 2008 17:09

Já předpokládám, že to je díky tomu, že to teprve začíná a že předchozí měsíc se nepočítal. Přítelkyně má na tarifu T1 kolem 600 měsíčně a také jí to napsalo to samé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
finaud  |  04. 02. 2008 12:33

Nechci rejpat ale tohle je "novinka" cca. 2 měsíce známá ale chápu jestli MM získává informace se zpozděním

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa  |  04. 02. 2008 12:42

Informace v prosinci, že od 3.2. je nový bonus by zapadla pracheme a byla by neaktuální. Dnes je aktuálna víc, než v prosinci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 04. 02. 2008 12:49

Máte pravdu, proto T-Mobile z dlouhé chvíle pořádá tiskovou konferenci, aby nám představil dva měsíce starý produkt I já jsem měl v dětství rád knížky Ondřeje Sekory - hlavně Brouka Pytlíka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  04. 02. 2008 14:16

čemu se čemu finaud?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
finaud  |  04. 02. 2008 23:17

co to meles ty vole?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  04. 02. 2008 12:11

Až mne to překvapilo, protože zatím se bonusový program vždy jen ořezával (a to i u O2), tak se dalo očekávat něco podobného. Docela milé překvapení, že mohu opět po dlouhém čase i s nejnižším tarifem T30 HIT dostávat body a jednou za čas si pořídit nějakou milou tretku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  04. 02. 2008 12:58

Ořezal se: chybí každoročních 500 bodů za věrnost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  04. 02. 2008 14:15

u koho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  04. 02. 2008 15:35

Starý T-Mobile Bonus program připsal v jubilejní měsíc každý rok po dosažení určitého počtu let 500 bodů, ale v nových podmínkách o tom není ani zmínka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2008 20:33

Ano, ořezal to dost - 500 bodů za rok = 10 000 provolaných korun ročně => pro toho kdo měl útratu 800 Kč měsíčně je tato nabídka o polovinu horší. Myslím že by bylo vhodné toto sdělit i přímo v článku. Nadpis "Sjednocený T-Mobile Bonus: více výhod pro věrné zákazníky" totiž vyznívá, jako že T-Mobile udělal nějaký vstřícný krok. Já myslím, že spíš ušetřil (okrouhnul o polovinu většinu firemních zákazníků) a ještě se o něm píše jak je skvělý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfi  |  04. 02. 2008 15:40

no moc ne pokud mas t30 a zaplatis za mesic 350kc tak si neprovolal 250kc za mesic ale pokud mas twist a utratis za mesic 250 body se pripocitaji :))
trocha paradox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  04. 02. 2008 17:05

Tomu teď trochu nerozumím. Snad se do té částky počítá celý paušál + to co provolám, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  04. 02. 2008 17:04

Tys to nepochopil, ono to svým způsobem ořezáno je. Kdo má SIM s paušálem starou do 6 měsíců a neutratí 600 Kč, nedostane ani bod . A pokud se starou SIM s T30 neutratíš 250 Kč, nedostaneš taky ani ň

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  04. 02. 2008 17:07

To mě napadlo poté, co jsem sem příspěvěk napsal, že to svým způsobem ořezané je (tak jak píšeš). Každopádně můj účet je díky Surf+ každoměsíčně nad 250 Kč, tak by to neměl být problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor