Zdravím,
dovolím si reagovat,
určitě máte pravdu v tom, že nikdo nechce dostávat informace, které ho obtěžují, a proto si lze vetšinou vybrat z několika druhů informací, s tím že krizové info je samozřejmostí.
A s tím sponzorováním, ono to tak funguje. Čísla nikdy nejsou poskytnuta třetím stranám, je na vedení obce či města, zda přijme SMS a tu rozešle (nikdy ne naopak, že by byla poskytnuta databáze), ale zase vždy to musí být SMS, která má nějaký přínos pro obyvatele, jinak by v databázi nikdo nezbyl, protože by se odregistroval.
A pokud toto dělení obec či město nenabízí, tak je to třeba vzít tak, že pro někoho je i ta SMS o prodejci před obecním úřadem zprávou důležitou, a pokud opravdu nechceme tyto sms dostávat, ale být v databázi, mám zkušenosti takové, že starostové si bez problému číslo přeřadí.
A co se týče zajištění provozu i po pracovní době, zde je to vyřešeno nevázaností na jeden počítač, jedná se o webovou aplikaci a pokud nejde proud či internet, tak SMS lze poslat také z mobilu, a to ať na vybrané skupiny či na všechny.
Zdraví
Jana Mertová