Softbank obětem japonské katastrofy: iPhony a roky volání zdarma

Softbank obětem japonské katastrofy: iPhony a roky volání zdarma

Generální ředitel společnosti Softbank jménem Masayoshi Son se rozhodl přiložit ruku k dílu při nápravách škod, které v Japonsku způsobilo nedávné zemětřesení a následná vlna Tsunami. Tento člověk nedávno navštívil místo zvané Tamura, které je jedním z nejvíce postižených Fukušimskou jadernou katastrofou a prohlásil, že Softbank pokryje roční náklady na živobytí (dojíždění a stravu) a zaměstná 1 200 lidí z této oblasti.

Krom tohoto bezesporu velmi šlechetného kroku se Masayoshi nechal dále slyšet s nápady, které nás na MobilManii přeci jen mohou zaujmout více. Na svém Twitteru vyvěsil výzvu, aby jeho followeři navrhli, jak by se ještě dalo pomoci. Vzniknul tak nápad poskytnutí určitého kreditu na volání pro oběti katastrofy, aby mohly kontaktovat své blízké. Masayoshi tuto myšlenku vzal za svou a ještě jí rozšířil – Softbank poskytne sirotkům zdarma nejenom mobilní telefony, ale také jim budou odpuštěny výdaje za volání do doby, než dovrší 18 let. A to ještě stále není vše. Pakliže se někomu z postižených lidí ztratil, či rozbil jeho iPhone, tak ho Softbank zdarma nahradí novým.

Každý, kdo nějakým způsobem pomáhá potřebným si dozajista zaslouží nemalý morální kredit a uznání všech. O Softbank to v tomto případě platí hned několikanásobně. Také je notno ocenit originální nápad s využitím sociální sítě. Doufejme, že tato iniciativa inspiruje třeba ještě někoho z velkých hráčů světového byznysu.

Témata článku: Operátoři, Kauzy, Zdarma, Apple iPhone 4GB, Rok, Volání

Určitě si přečtěte

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

7.  10.  2017 | Kůžel Filip, Mikešová Markéta | 115

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

22.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 115


komerční sdělení

Komerční sdělení