Sony Ericsson si nechal patentovat PSP telefon

Diskuze čtenářů k článku

hovado  |  17. 03. 2008 20:12

zarazila mě přímo do očí bijící hrubka v poslední větě... chtělo by to brát lekce gramatiky... čest

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
msx.  |  16. 03. 2008 23:32

TAk po pretočení do horizontálnej polohy. Rozmýšľal niekto o používaní vo vodorovnej polohe? Vtedy je jedno ako je mobil otočený, ale nikdy senzor nezistí ako je otočený k človeku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Černík  |  17. 03. 2008 17:17

to neres .. ani iPhone tohle neresi... proste nesmis psat SMSky v leze na boku... a nesmis psat kdyz bude mobil polozenej na stole (protoze asi tezko urci na kterou stranu ma obrazovku obratit) ...
dalo by se to mozna vyresit nejakym elektronickym kompasem v mobilu, a magnetem implantovanym v cloveku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chybička  |  16. 03. 2008 15:32

"design nakonec nebude příliš odlišní od současného PSP"
Pane redaktore, překlep je překlep, ale tohle je školácká chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sherpa  |  16. 03. 2008 14:05

softwarove tlacitka su podla mna krok spat a pri hrani hier to plati aspon 5nasobne. uz niekto skusal hrat nejaku plosinovku pomocou stvorsmeroveho softwaroveho tlacidla?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2008 17:39

Taky si myslím, že aspoň pár základních tlačítek by to mělo mít - pohyb dopředu, dozadu, do stran, skok a akce (střílení), zbytek by i mohl být sofwareový, ale nedokážu si představit, jak bude někdo ovládat svůj paprsko-raketometový anihilátor softwareovým tlačítkem na displeji - to by ho za chvíli rozmačkal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  16. 03. 2008 18:20

Jo je to tak. SW tlačítka jsou nanic. Stačí si to vyzkoušet třeba na iphone...jakákoliv akční hra je velice špatně hratelná a to má iphone dost citlivý displej a je přizpůsobený na ovládání více prsty. Prostě minimálně ovládací kříž to chce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jatonebyl  |  16. 03. 2008 13:56

az nato ze by museli spravit MULTITOUCH obrazovku ako ma iPhone inak by sa dali stlacat jednotlive softverove tlacidla len osobitne co by bol problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  16. 03. 2008 00:19

to dufam nemyslite vazne, mobily ako konkurencia pre pc? hry pre mobily s hrami pre pc maju spolocne len to ze to su hry, inak sa to neda ani porovnat a predstava ze niekomu 2,5" QVGA displej nahradi 20" sirokouhly monitor a DX10 grafiku je uplne mimo reality. ano, obcas je to dobry doplnok k hram na pc ale o nejakej konkurencii nemozu vyrobcovia telefonov ani snivat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Cmar  |  16. 03. 2008 01:38

Kolik lidí asi hraje hry na minimálně 20 palcovém LCD s DX10? Poradím ti, většina to nebude.
Lidé nepotřebují dokonalé hry, ale potřebují hratelné hry co je budou bavit ( od toho je taky slovo hrát, na hraní nepotřebuješ graficky dokonalou hru). Ale z tvého příspěvku mám pocit, že ti běžné hraní si moc neříká... Co třeba stolní nebo společenské hry, to musí být asi strašná trapárna pro tebe co? PS: nevím, zda jsi někdy měl PSP, já jej jen měl možnost vyzkoušet a věř mi, že na zahrátí si je lxusní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ccrawler  |  16. 03. 2008 13:28

Asi jsi nikdy nedržel v ruce PSP, že? Ono právě ten displej a rozměry umocňují zážitek z hry... Zahraješ si na 20" LCD na zařízení s podporou DX10 kvalitní hru v tramvaji po cestě do práce? Ne. Zahraješ si na "trapném" PSP uprostřed města GTA? Odpověz si sám..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2008 17:42

No mobilní přístroje jsou čím dál tím výkonější, před pár lety se nám o výkonu co má dnes mobilní telefon nesnilo ani u PC.
Jak píší kolegové přede mnou, u hry jde hlavně o to, aby byla hratelná, grafika je sice hezká, ale hratelnost je důležitější.
Možná nebude tak daleko doba, kdy se spojí herní konzole a mobil do jednoho. Budeme moct hrát v tramvaji a když přijdeme domů, připojíme mobil k TV a k nějakému ovládacímu prvku (joystick, myš, gamepad, klávesnice) a budeme pařit dál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  16. 03. 2008 18:44

Ono aby mobil časem nenahradilo komplet PC.. Připojíte monitor, klávesnici a uráá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  16. 03. 2008 18:44

nenahradil, sakryš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teplice  |  16. 03. 2008 00:15

Tak tohle je jedna z mála věcí, které mi přijdou zajímavé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor