Tak zaprvé to není konec roku příštího, ale začátek roku příštího.
A zadruhé - zkoušeli už jste někdy přemýšlet, zda-li nejste obětí marketingu?
Všechny mobilní weby, stejně jako výrobci telefonů, udržují své příznivce v takovém tranzu, kdy každý týden přijde nějaké žhavá novinka, která vám nesmí ujít! A teď si dejte deset vteřin, nádech výdech, zapojte myšlení a s chladnou hlavou řekněte, kolik revolučních přístrojů spatřilo světlo světa doopravdy.
Teď nenarážím na nikoho a na nic, jenom sám u sebe zjišťuji, že mi v hlavě probíhalo to samé, co zde zaznělo v příspěvcích. Odložení o rok!? Tak to ne, tak dlouho nepočkám, to si do té doby utratím přebytečných 20 tisíc jinde!
Je to dost divné. Pokud ten přístroj bude stát za to a bude mít ty kvality, je přeci jedno, jestli ho dostanu do ruky teď a nebo za rok. Je fakt, že do té doby se může objevit něco lepšího, ale - TÍM PŘECI LÉPE!