Sony Ericsson zlevňuje a má nové low-endy: T610 a T630

Diskuze čtenářů k článku

Zh  |  06. 08. 2004 12:51

SE má jednu velkou výhodu na kontakty - poptřebujete-li kontakt na někoho komu nevoláte ale on volá vás,tak si ho uložte a hned zase smažte.Mobil si ten kontakt pamatuje a nemusí zabírat místo v adresáři.Zh


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deyana  |  27. 07. 2004 13:36

Ahoj, dneska jsem si objednala T630, novou, 24 mes.zaruka za 6300.- + 70.- postovne a balne, rekla bych ze je to dost prijatelna cena


jinak obavam se psani sms, protoze to je pro me snad to nej na mobilu, ale zvyknout se da na vsecko ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiona  |  27. 07. 2004 15:20

A kde, ja nasla nejlevnejsi za 6.600? Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deyana  |  27. 07. 2004 17:42
haerlekin  |  20. 07. 2004 14:35

dik za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomaz  |  20. 07. 2004 12:21

uz jste ho nekde na webu potkali slevneny?

tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hartman  |  20. 07. 2004 14:16
Huda  |  26. 07. 2004 06:27

www.huramobil.cz - ceskej, uz pres tyden za nizsi cenu, ale pres velky zajem pry vyprodano, dalsi zacatkem srpna 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  18. 07. 2004 15:30

Co mě opravdu dokáže rozesmát jsou "manažeři", kterým nestačí 510 míst v telefonním seznamu.Já jsem si myslel, že dnes každý seriózní manažer má PDA nebo něco ve stylu MDA, kde má všechny kontakty se vším všudy. V telefonu má jen ty důležité (rodina, kamarádi...) Ale jak tak na to kokám, tak asi ne... Vypadá to, že všichni top manažeři maji staré alcately a stěžují si na T610/630, že mají malý seznam. A nebo je to prostě jen móda. Zjevně kdo nemá v telefonu víc než 1000 kontaktů, není in a nebo si tu jen banda pitomců na manžery hraje....


Jinak zlevnění T610/630 je to nejlepší, co nás mohlo potkat... Ještě kdyby šla dolů Z600...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacobs  |  18. 07. 2004 16:09

Seriózní manažeři které znám já, jsou většinou lidé okolo 40 ( menšině se omlouvám ale ta to stejně nečte) kteří většinou nejsou zas tak velkými fandy moderních technologií a proto místo PocketPC nebo Palma používají klasický diář. Podle mých zkušeností je ani moc nezajímá co ten telefon umí kromě volání a max. SMS ( mobil jim buď daruje operátor nebo jim ho vybere zaměstnanec který mé na starosti IT), stejně jako PC mají jen kvůli poště a internetu  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludva  |  18. 07. 2004 17:48

Konecne inteligetni nazor...mam t630 mam ulozeno asi 200 cisel a to u nekoho 2 az 3 a max. ulozim jeste 50 az 100 a zase nejaky smazu,takze nevim kdo vubec 510kontaktu nekdy vyuzilspis jenom rypou a snazi se ukazat jak jsou SE spatny,pritom tohle je pro me naprosto malicherna vec a to same 2mb pameti,ja stahuju,ukladam,fotim a ukladam,pouzivam diar a ukolovnik a porad mam jeste skoro 1mb volnyprece nebudu delat z mobilu kos a hromadit nepotrebne melodie,obrazky,stare fotky/ty co se povedly uz mam davno v pc/ a stare udalosti,to vse jednou za cas smazu,ale tohle odpurcum SE taky nevysvetlim...takze co ja vidim u SE t630 jako zapor je horsi fotak/ale nesetkal jsem jeste s mobilem do 8000 kde by fotak vynikal/,prumerna vydrz baterie a pomalejsi reakce pri psani SMS/nevim jestli pomuze nahrani noveho firmware?!?/,jinak zadny velky minus,spis jsem spokojen a rozhodne v porovnani s konkurenci ma SE navrhukazte mi tak vybaveny a kvalitni mobil do 8000...Nokie 6230 stoji o hezkych par tisich vice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wienerchnitzel  |  18. 07. 2004 21:58

SE T630 umoznuje zapsat 510 kontaktu, nebo 510 zaznamu do menu kontakty ?
Muj stary T39m umoznoval pouze zapsat 510 zaznamu do kontaktu = v mem pripade jen cca. 200 kontaktu a to nebylo nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wienerchnitzel  |  18. 07. 2004 22:00

Vytacet tel. cisla z PDA je velice neprakticke ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  18. 07. 2004 22:44

Mě to nepřijde nepraktické. Telefon s BT v pouzdře, BT headset na uchu, vyndám PDA, najdu si potřebný kontakt a nechám si ho vytočit, přičemž v PDA má dostatek paměti na všechny kontakty a ješě si k nim můžu přidat co chci. Co je na tom nepraktického???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wienerschnitzel  |  19. 07. 2004 07:17

Nekteri lide nesnesnaseji nic na uchu a navic existuje hlasove vytaceni. Ja osobne BT headsety a podobne serepeticky moc nemusim. Sam pouzivam Tungstena T3 a vytaceni z kontaktu jsem pouzil tak max 3x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wienerchnitzel  |  18. 07. 2004 22:02

Vytacet tel. cisla z PDA je velice neprakticke ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wienerchnitzel  |  18. 07. 2004 22:06

Sorac za duplikat, ale psal jsem to pod "Jacobs" a jen jednou ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  19. 07. 2004 11:58

Není moc šikovné mít duplikované kontakty v mobilu a v PDA - volá mi docela hodně lidí (ne kvůli podnikání, stavím barák) a hned nevím, kdo to je... přijmout? nepřijmout? Mám palma a mohl bych vytáčet z něj (prakticky to nedělám, mít furt zapnutý BT je smrt pro baterku), ale identifikaci příchozích hovorů to neřeší.
Moje idea je mít kontakty jenom na jednom místě, ale to asi pomůže jenom mobil s "velkým" OS (PalmOS - bohužel nejsou, Symbian - není to ono, zvykl jsem si hodně na PalmOS)... Skvělé bude nové Treo (s displejem 320x320), ale zase ta cena, ta cena
Prostě požadavek na hodně kontaktů nemusí být příznakem duševní nevyrovnanosti.
Ono totiž když si ke kontaktu dám hodně údajů (což nové SE telefony umí - adresy a kdesi cosi), vleze se jich tam řádově méně. A to už je poznat.
Čili stejně mám všechny kontakty v PDA a v telefonu je prostě musím duplikovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huda  |  26. 07. 2004 06:30

a zkousel si MDA 2 ? Ja ho mam, s kontaktama neni problem, ale dost slaba vydrz na baterku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanrad  |  18. 07. 2004 14:10

zajímalo by mě jestli se s tím poklesem ceny sveze taky Z600

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řezza  |  18. 07. 2004 10:11

Co mi to dělají? T610 jsem mohl mít za 5.5, ale starší, tak jsem do toho nešel a rozhodl se pro něco z x65tek a oni teď slevní SEčka... Co si teď vybrat? BT nepotřebuji, na noťasi mám ir a 10 MB u Siemense... Kdyby Mko nebylo tak drahé, tak vím okamžitě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Pazdera  |  17. 07. 2004 22:40

(Příspěvek zrušen kvůli nepovolené reklamě. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirass  |  17. 07. 2004 20:51

Konečně ho šoupli, kam patří. Manažerskej telefon s mizernejma kontaktama, to mě dokáže rozesmát. Zápasit pořád s místem a přepínat ještě na simku, protože to neumí dohromady, to jsem se dokázal kámošovi fakt zasmát.  Nebo na práci s telefonec si musel vzít dovolenou. Rád se ho zbavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 07. 2004 01:07

no , panove, nechci vam do toho kecat, ale opravdu je vam malo 510 mist ? uznavam ze to neni uplne idealni, mel jsem 610 rok (ted mam p900) ale problem jsem s tim nemel.


opravdu moc neverim tomu, ze vsechny kontakty v telefonu AKTIVNE vyuzivate. to v telefonu chcete susit i kontak vasi prvni pritelkyne z pred x let , nebo pokud vam nekdo 1x zavola a vy ho hned ukladate ? pak mozna ano, 510 je malo. ale pak si zase myslim, ze se telefonni seznam stava naprosto neprehlednej a ani neveite koho tam mate. vzdyt se to da archivovat a upravovat celkem bez problemu v outlooku, takze v cem je problem ??  


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnz  |  18. 07. 2004 08:56

lol njn keby mal viac pamate ako na 510 cisel (nie 510 viacpolozkovych kontaktov) tak by sa v tom fakt dost blbo hladalo podla prveho pismena, ze? :)
ja vieeeem ze sa cez menu da hladat aj podla viac pismen ale je to nepohodlne ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  20. 07. 2004 00:03

a nebo staci podrzet joy doprava a zadat si pak kolik pismenek chces...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludva  |  18. 07. 2004 02:20

Jirassi tady nekdo nedostal najist a ja to nejsemto,ze se ho tvuj kamos zbavil jeste neznamena,ze je to smejd...tak ated vypni pocitac,odhlas se a bez psat sms-ky na svem zanovnim Alcatelu one touch at se muzes citit IN,co ty na to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoU  |  18. 07. 2004 09:55

Zápasit pořád s místem a přepínat ještě na simku, protože to neumí dohromady, to jsem se dokázal kámošovi fakt zasmát.


 


To by me zajimalo kterej jojin ma seznam na simce /nemoznost psat diakritiku,kratke jmena,jednopolozkovy/,a taky by me zajimalo kdo ma v telefonu vic nez 510 kontaktu,piste piste,moc me to zajima. Ja jsem hodne aktivni clovek a v telefonu mam cca 190 zaznamu /a to jsem nedavno smazal asi 60 protoze byly zbytecny/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda  |  17. 07. 2004 19:19

Pokud nepotrebujete BT tak je lepsi si poridit CX65. Cena se pohybuje kolem 7200Kc.
How.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Policak  |  17. 07. 2004 23:23

A pokud chcete mobil, je lepsi Siemensy vubec obejit obloukem. A to na konci melo asi byt howg, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 07. 2004 03:01

A proč si proboha pořizovat ťamanskýho kráma (němčour se ho ani nedotknul) za 7200,- když mnohem lepší SE T610 můžu mít už pod 6000?
PS: Mobil bez bluetooth už opravdu nechci, nehodlám furt dokola měnit HF v autě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  18. 07. 2004 21:11

Aha,já nevěděl,že "made in Germany" znamená vyrobeno kdesi v Asii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  19. 07. 2004 02:11

Víš, taky mi pod stolem tiká modem s nápisem SIEMENS vyrobenej továrnou Askey na tchajwanu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  17. 07. 2004 18:31

Ja jsem mel minuly rok T610, je to vybornej telefon, jak po strance desigunu tak funkci. BT se mi podarilo sparovat jak s PC vice druhu tak i s NOKIEMI a SIEMENSI naprosto bez problemu a prenaseni obrazku a dat meni nimi bylo taky bez problemu.


Jedine co mi vadilo byly tlacitka, psalo se na nich dobre, ale pri castejsim psani delsich sms me celkem boleli prsty z tvrdosti tlacitek, jinak musim uznat ze 610/630 jsou vyborne telefony, ktere dokonale splni manazerske funkce a navic 630 v cerne barve se dokonale hodi k manazerum, kteri oceni jeho velikost, vahu a funkce.


Zkousel jsem s obema telefony data nonstop a chod byl naprosto bezproblemovy. Mala pamet telefonu neni nevyhodou, protoze mobil je predevsim urceny pro manazery a jak je znamo manazeri si moc s mobily nehraji, ti je spise pouzivaji, ale i ty 2 MB se daji solidne vyuzit i na foceni nebo na hry.


Ted mam 6230 a jsem spokojeny, ale kdyby mi ted nekdo nabidl 630 tak bych asi nevahal.


Jsem jen zvedav jak na pokles cen zareaguji nasi operatori, zvlaste si myslim ze u Oskara to bude velmi vyhodna koupe z nejaky tarifem, bude i slusna cena, tipuji tak 1.997 , -

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dragonboy  |  17. 07. 2004 23:41

Jsem jen zvedav jak na pokles cen zareaguji nasi operatori, zvlaste si myslim ze u Oskara to bude velmi vyhodna koupe z nejaky tarifem, bude i slusna cena, tipuji tak 1.997 , -


Ja tipuju 1977

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  18. 07. 2004 00:04

Soudě podle počtu míst na kontakty manažeři ani netelefonují Ale jinak za tu cenu je to jistě dobrý kup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 07. 2004 02:51

Víš, ne každý manažer potřebuje 10 000 kontaktů v telefonu (od toho je internet a online telefonní seznam).
Důležité je mít kontakty na své přímé podřízené (jen při úplně debilní organizaci je jich víc než 20), osobní přátele+rodinu, šéfy několika málo nejdůležitějších partnerských firem a telefon na sekretářku. I 100 míst ve vícepoložkovém seznamu pak bohatě stačí, sekterářka zařizuje zbytek (myslím sekretářka, ne sexkretářka ).
To je ten zásadní rozdíl mezi skutečným manažerem a ubohým soukromníčkem (nebo studentíkem co si přes image rádoby "managera" kompenzuje své mindráky), který si všechno musí obvolávat, vyřizovat a dělat sám. A ani "obchodní partneři" kteří kromě mailu potřebují víc než 2 telefony (osobní mobil šéfa + pevnou linku jeho sektertářky s facem, která mě kdyžtak přepojí jinam) už dnes rovněž moc seriózně nepůsobí.
SE má místo na 510 telefonů a je na každém uživateli jestli si je zaplácá čísly každého houmlesa kterého potká a nebo kontakty na lidi které skutečně ke svému životu potřebuje. Pro podomního obchodníka se opravdu nehodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  20. 07. 2004 19:38

Skvěle napsáno, 100% souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Profa  |  17. 07. 2004 16:47

Mám T610 od ledna za 8500 - šedý dovoz, pouze rok záruka, peněženka i tak brečela, ale : mám k němu od předchozí T65 HF s rádiem, datový kabel, teď jsem dokoupil BT HF od iTecu plus USB BT do compu, denně synchronizuji Outlook v práci kabelem s mobilem, doma přes BT s FMA aplikací, kterou mám i v notebooku. Pomocí této aplikace zároveň v pc ovládám prezentace v powerpointu rovnou mobilem bez šáhnutí na klávesnici či myš (plus laserové ukazovátko rovnou v mobilu, takže při prezentaci mám v ruce pouze mobil a vše ostatní je skryto - úžas přihlížejících je nelíčený , ovládám mobilem multimédia v pc, apod. Bezvadně funguje i připojení k netu jak přes kabel, tak i přes BT. Toto umí lowend nebo Nokia ? To bych se hodně divil. A to nemluvím aplikacích v Javě (kniha jízd, čtení knížek na cestách apod.) a o bluejackování - nokiáci bývají silně zmatení )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Policak  |  17. 07. 2004 23:20

bluejackování...od nekoho, kdo predvadi prezentace mobilem, byh cekal vyssi stupen inteligence a zabavy...pokud ovsem nelakas na prezentacich ichtily na WS Internacional.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 07. 2004 02:55

Asi nechápeš že že SE jsou proti téhle pubescentní zábavě v podstatě imunní, protože viditelnost BT nezapínají trvale

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Profa  |  21. 07. 2004 22:11

Ale jdi ty, vzdyt je to sranda, o tom, ze SE maji BT v oukeji, samozrejme vim, vzdyt taky bluejackuju hlavne nokie. Zivot neni jen vaznej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juro  |  17. 07. 2004 13:26

Keby sa SE T610/630 predavali skutocne za tuto cenu a SE by ich nedopredaval, ale s vyrobou pokracoval dalej, tak by to bolo perfektne a jeho trhovy podiel by sa mohol behom roka dostat skutocne na zaujimavu uroven. Su to telefony (nepocitajme Symbian), ktorym nic nechyba, snad okrem povedzme mp3 prehravaca a pamatovych kariet, ale ponuka nejaky vyrobca za tuto cenu nieco lepsie?


Myslim si, ze SE by na ceste za ziskavanim si srd zakaznikov dost mohol pomoct nejaky smartphone typu 6600/SX1, teda nieco, co by bolo lacnejsie, nemalo dotykovy displej a viac by sa podobalo na telefon ako na P910. Takeho vyspeleho zariadenia sa vela ludi boji (nemyslim citatelov MM ale beznych)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozef  |  27. 07. 2004 17:11

Potesim ta, tieto telefony sa nedopredavaju, maju sa vyrabat este i 1.Q buduceho roku. Inak cesky GS-mobil prisiel po funuse - na Slovensku sa za tuto cenu predava uz dva tyzdne - samozrejme je to zavisle i od koncoveho predajcu, ale Ericsson ma znackovu predajnu v Blave uz niekolko rokov. Ostatni predajcovia  sa prirodzene s nejakym spozdenim prispôsobuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  17. 07. 2004 11:45

No. Zacinaji se nam dit veci. T610 za 6000 kdyz CX65 stoji 7200 to se mi libi. Snad to Siemens prinuti trosku pritahnout uzdicku. A tim padem treba i C65 . No uvidime, snad to prospeje nam zakaznikum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  17. 07. 2004 10:17

Teda nevím jak si tady na MM a u SE představují definici low-end, ale podle mě docela blbě. Vím, že tomu asi každý rozumí, ale připomenu - LOW = SPODNÍ, END = KONEC. Tedy low-end = spodní-konenec (ceny). V ČR tedy low-end znamená telefon v cenách dejmetomu 1500-2000 korun - tolik stojí nejlevnější mobily, nové, za oficiální ceny. S přimhouřením oka bych do low-endu nacpal ještě předražené Nokie, které nic neumějí ale stojí třeba 3-4 tisíce, to je jen jiná definice low-endu speciálně pro Nokii.

Jinak telefon, který je funkčně jednoznačně high-end a cenově tak někde uprostřed, spíš výše, bych rozhodně nikdy neoznačil za LOW-END.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2004 13:56

Vy vždycky všechno berete strašně vážně. Nadpis je samozřejmě nadsázka, předpokládal jsem, že to každému bude jasné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasek  |  18. 07. 2004 08:06

no, když už něco píšete v nadsázce, tak prosím v uvozovkách. Pak to bude o něco málo zřejmější i nám "pomalejším"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesnasim gumy  |  19. 07. 2004 01:00

Bez brecet na depka.cz ty gumo, to ses asi hodne "rychlej" co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Agent  |  17. 07. 2004 09:42

Tak Sony Ericsson T610/T630 bude mít už opravdu každý. Bude ho mít víc lidí, než 3310.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  17. 07. 2004 10:01

hele a proč ne? Já měl T610 taky a vůbec mě nevadilo že jsem se s ním setkával stále častěji i u ostatních. Naopak mě těšilo že jsem si koupil mobil kterej je asi dobrej když ho lidi kupujou... Teď jsem přešel na K700i a i když pořizovací cena mě rozbrečela peněženku (nnecelých 13. tisíc) tak jsem prostě neodolal a jsem rád, že jsem si jí koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  17. 07. 2004 12:47

Jo, přesně tak. Pokud se chce někdo od těch druhých za každou cenu něčím odlišovat, je to asi pro úplně jinou konferu, než o mobilech....
Čím více se určité značky vyrobí/prodá, tím spíše lze předpokládat lepší a dlouhodobější podporu v příslušenství, SW a pod. od výrobců/prodejců....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mz98  |  17. 07. 2004 09:20

...co (sony)ericsson kurví ceny - pamatuju jak jsem výhodně kupoval R520m - pár měsíců po uvedení na trh se dal koupit za osmičku oproti klasickým 13-15 (nebo 18cti u eurotelu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FU  |  17. 07. 2004 09:05

to si delaj srandu, voni oznacej T630 jako LOW-END, a pritom je to jeden z nejlepsich telefonu v soucasnosti... i lecktere Nokie muzou jenom zavidet funkce tohohle mobilu. ;)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monak  |  17. 07. 2004 08:53

Když už někdo chce srovnávat C65 s T610,tak by si měl uvědomit kolik stála T610 při uvedení na trh.Až bude C65 na trhu stejně dlouho,tak cena bude určitě někde jinde než nyní.


Při srovnání v katalogu,pro mně,C65 vychází lépe než T610,protože nepoužívám datové přenosy a 10,3MB je pro mě jasná převaha.Jediné,nebo spíše,jednou z mála věcí co mně u C65 chybí je BT,ale u mobilu za cca 5500,-........


Jinak,T610 je za tu cenu určitě super mobil!


Nelze totiž jasně říct "tenhle je lepší",protože je to věcí priorit!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Pádlo  |  17. 07. 2004 08:33

Tato cena za T610 uz musela byt znama delsi dobu, protoze v letacich Hypernovy a Okay jsem ji videl uz minuly tyden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeTr  |  17. 07. 2004 06:34

ja si vcera rikal, kdyz sem sel globusem, proc je takova fronta u mobilu a oni prodavaj T630 za 6790, vsude super cena :)), a on pritom SE od pondeli zlevni a pak uz to tak super nebude :))). apropo, nechcete nekdo koupit S55? :) prihodim nakou korunu a konecne bude opravdu DATA NONSTOP!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2004 00:48

T630 - konečně low-end jak má být:
+ vícepoložkový seznam (512 pozic na low-end stačí)
+ dobrý na běžné telefonování (společný chronologický seznam posledních hovorů mimo SE nikdo nemá)
+ bluetooth (no more drátování a urvané handsfree - pak že to v low-endu nejde!)
+ slušný displej (aktivní, dostatečné rozlišení i barevná hloubka)
+ asi nejkvalitnější vyzvánění (na low-end )
+ sice naprd, ale budiž: foťáček...
-------------
= za 5-6 litrů zatraceně dobrej kauf.

- dokud tohle bude na trhu, tak C65, K500, V300, 6610 (a kompletně zastarávající portfolio Samsung a LG) si může pořídit asi fakt jenom slepec a nebo zarytý nadšenec pro danou značku.
...Stejně jako pan Lutonský netuším kdo si koupí šerednější (soukromý názor) K700i jenom kvůli většímu displeji a ne o moc ostřejší plastové čočce vzadu za 2-3násobek ceny tohodle. Leda že by pro K700 SE operativně vydal firmware se Symbianem (HW by tomu vyhovoval)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  17. 07. 2004 01:36

Jsou určité detaily, kvůli kterým bych si třeba já SE T610 nebo T630 nekoupil, pokud tedy nebude stát asi tolik jako Siemens řady A. Třeba výmaz paměti SMS při výměně SIM karty není zrovna příjemný, protože používám několik karet od různých nejen českých operátorů a ty SMS v paměti se celkem hodí. Také není příliš vhodný pro dlouhé datování, protože je to prý hodně nespolehlivé, nezkoušel jsem to, nemám ho, ale četl jsem to. Kontakty v mobilu stejně kromě několika nejnutnějších, na které často volám, nemám, protože mi žádný mobil stejně nenabídne možnost uložit tolik údajů o osobě jako PDA a když tomu člověku volám jenom párkrát, tak to ani nemá smysl ukládat. PDA se synchronizuje snadněji, mobil se snadno ztratí, atd. SonyEricsson se zkrátka blíží svou hračičkovitostí Samsungu, který když obsahuje nějakou pokročilejší funkci, tak je v ní vždy nějaký háček a nedostatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2004 02:31

Ad data: měl jsem T39m, T68, pak T630, ETDN přes rok a u posledních dvou ani jeden výpadek kvůli telefonu (připojeno přes Bluetooth). Zbytečné mazání SMS při výměně karty - beru, je to zbytečné, ale (třeba nejen já) k nové kartě už dneska spíš pořizuju novej fén a ne naopak. Pokud máš kontakty ve slušném PDA, můžeš využít bluetooth a vytáčet je přímo ze seznamu v něm - a když máš i handsfree, nemusíš fén ani vyndávat z kapsy
Možná že SE T610/630 jsou pro hračičky - ale uvedení konkurenti jsou proti nim skutečně jenom hračky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grooverider  |  29. 07. 2004 22:03

ja mam taky T39m a T68i a na obou jsem provozoval ETDN byla to hruza, minimalne 1x za den se telefon vypnul (resp. bylo tam vlozte PIN) jel jsem na nej 24 hodin ale i tak by to telefon nemel delat, co se tyka T68i z nej volam do dnes a to je vazne specialitka krom toho ze je pomalej tak se sam od sebe tak 1x behem 10ti dnu taky vypina (hned tak skoci vlozte PIN takze je to spis takovy vypnuti-zapnuti) a to se stalo treba i kdyz jenom lezel na stole takze treba spatnej kontakt baterky sem vyloucil. Je to proste nedotazenej firmware, mozna se to zda jako malickost ale ono je tech malickosti vic, pomala odezva a neprijima sms pokud je zrovna nejaka rozectena. Podtrzeno secteno po 2 letech pouzivani tel. SE mam z toho nervy uplne zniceny ten telefon mne posledni dobou jenom rozciluje a vedet to ze to bude tak liny tak si ho nekoupim ale nenapadlo mne ze to SE ma u kazdyho telefonu ted mam zalusk na T630, Z600, Z500 ale jestli to teda delaj taky tak nechapu jak tohle muzou pustit na trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matt  |  17. 07. 2004 09:19

Papirove SE T610/630 vypadaji vyborne, pri praktickym pouzivani se projevuje napriklad odporna pomalost pri psani SMS (celkove je prace se zpravama docela nevychytana). Osobne mi u 630 moc nevyhovujou tlacitka, to je ale subjektivni zalezitost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxchat  |  17. 07. 2004 09:45

Měl jsem T610 i Z600 a s žádným problémem jsem se při datování nesetkal. Právě mě potěšilo, že telefon vydržel dlouho datovat(kolem 5hodin) a ne jako Motorola V525 kde po 45minutách musí šlověk nabíjet 3+hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  17. 07. 2004 12:32

No, osobně bych se příspěvkům typu "slyšel jsem", "jedna paní povídala" a pod. raději vyhnul.
Tak tedy: Před výměnou SIMky si lze několik životně důležitých sms uložit - pak nezmizí. Na data to osobně považuji za jeden z nejspolehlivějších founů (mám T39m, T68i a zkoušel jsem i kolegův T610). Narozdíl např. od C55 a jiných Siemensů po několika minutách nebo hodinách datování neumírá, což je vlastnost, kterou ocení zejména stahovači s datanonstopem. Taky stahovači ocení, že lze founa při datování průběžně dobíjet, což u Siemense lze pouze s časovaným odpojováním a zase zapojováním nabíječky nebo prostřednictvím jiných úprav, které jsou hloupé zbytečné. (Pro rejpaly - C55 jsem vlastnil rok, DN mám a trvale využívám, takže narozíl od jiných autorů vím, o čem píšu.... ) Škoda, že autor příspěvku nenapsal, jaké že SonyEricssoní "háčky" ho vyvedly z míry, osobně jsem na nic nenarazil a přitom se považuji jen za průměrně technicky zdatného uživatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk A.  |  19. 07. 2004 07:22

Mám S55 a ten se teda průběžně dobíjí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbucha  |  21. 07. 2004 01:28

Dve veci, ktere me od T630 odradily a kvuli kterym si ji nekoupim:
1) nelze nastavit vyzvaneci ton pro SMS (proc proboha???)
2) vaznejsi vada na krase - pri psani SMSky nepocita znaky - proboha kde to sme???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavlos  |  27. 07. 2004 13:47

V katalogu mobilu je psano Odpocitavani pri psani SMS: ANO. Takze kdo ma pravdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
badi  |  06. 08. 2004 10:28

odpocitavani znaku samozrejme ma - ale teprve asi na 25 znaku od konce kazde SMSky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  17. 07. 2004 03:08

"společný chronologický seznam posledních hovorů mimo SE nikdo nemá"
Má, Sagem, a už hezky dlouho... ;)
DuckDaffy d(.)!(.)b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 07. 2004 23:50

Omlouvám se Sagemu - už 4 roky se ho nějak podvědomě štítím takže tohle jsem přehlídnul. Ale vzhledem k tomu že ani nejnovější a "nejvybavenější" Sagemy nemají bluetooth tak se jich nejspíš budu štítit dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  20. 07. 2004 15:48

Pokud vím, tak takový seznam mají i Samsungy a Philipsy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 07. 2004 19:53

Pokud vím tak většina z nich má jen klasické "odchozí" a samostatně příchozí a ztracené (ala Nokia+Siemens+Motorola)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 07. 2004 08:04

Mám zkušenosti s Philips Fisio 820 a Samsung A800, a na obou jsou k dispozici všechna volání pohromadě, přičemž lze podle ikony poznat, jestli jde o ztracené, odchozí nebo příchozí. Stejně tak to má i Sony J-7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
name a surname  |  17. 07. 2004 10:41

Ehm...malinko jsi se zmýlil...


- chronologický seznam posledních hovorů má i lowendový samsung x100


- bluetooth je u tohodle mobilu opravdu jen na SE autíčko protože telefon s bluetooth ma dneska jeden ze sta...


-a vyzvánění...myslíte ten hroznej orchestr? Poslechněte si třeba na x100


- a ta cena taky neni přesná...dnes je nejnižší cena bez paušálu 7300,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  17. 07. 2004 12:34

"bluetooth je u tohodle mobilu opravdu jen na SE autíčko protože telefon s bluetooth ma dneska jeden ze sta..."
Tady zase někdo evidentně nepochopil výhody modrého zubu.


Stanley

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anti BT  |  20. 07. 2004 09:27

Kdyz kolega poprve videl T39, tak se me zeptal, k cemu tam vlastne bluetooth je, kdyz nema barevnej displej ani polyfonni vyzvaneni. On je technickej typ, takze uz zjistil, ze se pres BT daji posilat obrazky a melodie. Fakt jsem nevedel, co na to odpovedet. To, ze bych k nemu mohl pripojit auticko, me v tu chvili vubec nenapadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 07. 2004 19:59

Až ty i tvůj "technickej" kolega dostudujete alespoň základní školu, možná zjistíte že Bluetooth se v mobilních telefonech používá hlavně k bezdrátovému připojování počítačů a PDA k internetu, že (nejen) v autě můžete mít univerzální bezdrátové handsfree a že tato bezdrátová technologie je použitelná i v jiných oblastech než jsou mobily...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anti BT  |  21. 07. 2004 10:30

Hm. Tak to je BT skoro stejne dobrej jako infra. Kolega ma Siemens S55 a tam je oboje. Radsi ma ale infra, protoze si neni jistej, jest-li BT neskodi zdravi. Nejaky zareni a tak. Ty do toho docela vidis, nevis o tom neco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  17. 07. 2004 13:29

- bluetooth je u tohodle mobilu opravdu jen na SE autíčko protože telefon s bluetooth ma dneska jeden ze sta...

Božíčku, tady nám někdo ale hóóóódně zaspal dobu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silver  |  17. 07. 2004 19:32

- bluetooth je u tohodle mobilu opravdu jen na SE autíčko protože telefon s bluetooth ma dneska jeden ze sta...


boooooooooozzeeeeeeeeee.....tohle už nikde nepis........

-a vyzvánění...myslíte ten hroznej orchestr? Poslechněte si třeba na x100


tohle taky neni pravda...

- a ta cena taky neni přesná...dnes je nejnižší cena bez paušálu 7300,-

pokud se nepletu psali ze cena bude klesat.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  17. 07. 2004 20:54

Nejvalitnější vyzvánění?


To jsi asi neslyšel Philips 530.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tanik  |  17. 07. 2004 00:19

Nakonec se budeme ještě hodně divit, jaká bude cena K700i, protože v Německu cena už dost klesla, stejně i u F500/K500..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor