SONY to má bohužel již dávno spočtené stejně jako HTC. Obě značky mají před sebou max. 2-max.5 let trápení, tedy pokud nepřejdou na strategii čínských producentů = sekám to, jak Baťa cvičky = FMCG se solidním designem + značkou, to vše za rozumnou cenu. Je to ostatně obdobné jako u aerolinek, kde mohutně Appleoidně profitabilní jsou z Top Class prakticky pouze Emirates a ve zbytku spektra pak Low Cost + Charter, kteří to hrnou právě na obrátku. Dalším příkladem jsou auta, kde opět megazisková je pouze luxusní věrchuška a následně pak obrátkovější nižší střední + low cost. VW je např. daleko méně profitabilní než Škoda, Renault je na tom ještě hůře a účty mu platí hlavně Dacia atd. atp.. A tak tomu je a bude stále více = nejprofitabilnější jsou a budou top luxus + opačný protipól. Kdo se přizpůsobí přežije, kdo ne zhebne. A jak SONY, tak HTC již dávno nemají na to být za luxus, pokud kdy vlastně měli.. Japonci bohužel už před lety ztratili svůj kvalitativně designový sexappeal, který jim poprávu náležel v dobách jemné mechano-opto-troniky (což Sony stále ještě potvrzuje na fotomodulech), ale v době, která nadešla, kde prim hraje nikoli navíc již dávno takřka "nehybný" HW, který mají prakticky všichni když ne stejný, tak velmi obdobný a >80% produktu tak stojí hlavně na SW a jeho kvalitě prostě krutě zaostávají. Potvrzuje se tak znovu dávný fakt, že Japonci stejně jako i ostatní asiaté umí dovést prakticky cokoli k dokonalosti, ale v oblasti primárních nápadů = myšlenek jsou v globálu prostě výrazně slabší. Kde by ostatně byl i takový KR Samsung bez US Androidu + spousty neasijských vývojářů? Cože? Tizien? Ale vždyť to je jen pouhý derivát, který rozhodně nevznikl na zelené louce od píky navíc čistě hlavou-rukou asijskou ;) ..ps.: Nejsem žádný propagátor "saubere weiße rasse", jen realitu prostě newohneš :o)