SOS upozorňuje spotřebitele: intervaly v telefonních automatech jsou kratší

Diskuze čtenářů k článku

XXTeens  |  29. 01. 2004 13:19

Telefonní budka?? Co to je?? To ještě někdo kromě cizinců používá??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  29. 01. 2004 13:30

a Cesky Telekom? tu firmu uz si nepamatuju. co vlastne delavala?

(tak az budu moct toto prohlasit, budu strasne spokojeny )

co takhle zavest trest smrti pro firmy za neustale ignorovani zakonu a regulacnich uradu? telekom by mohl byt prvni odsouzeny ...

mozna by se ale zvysila nezamestnanost, ale radsi budu z dani prispivat na davky v nezamestnanosti nez zivit tuto firmu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  29. 01. 2004 19:27

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  29. 01. 2004 20:28

Co dělala? Koupila zbytek podílu v Eurotelu a jinak prd, furt jsou s ní problémy.

A pravda: všichni jsme včas věděli, jak to bude s prepajdama u ET, Oskara i T-mobilu, ale nikdo nám neřekl, jak to bude s prepaidama u Českého Telecomu (já teda měl kartu naposled před 5 lety, ale matka jí má furt). Někdo by ty klacky měl vzít klackem přes záda, aby začli být trochu akční...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jelimánek  |  29. 01. 2004 13:36

Co od Telekomunistů než podrazy taky čekat? Ještě že tu je SOS, které na jeho šméčka upozorňuje!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpg  |  29. 01. 2004 13:50

Nehci se nijak zastavat toho odporneho monopolu CTc.
Ale pokud budou neustale SOS rypat do tel. budek, tak je proste CTc zrusi a bude klid, protoze stejne se jim to podle me moc nevyplaci (je ale dost mozne, ze jim nejake ty budky narizuje zakon nebo narizeni CTU).

Mozna by se o budky mela starat prislusna obec, ktera by si take mohla vybirat operatora a urcite by mela vic casu na aktualizaci "nastenek" s cenikem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  29. 01. 2004 16:33

> Mozna by se o budky mela starat prislusna obec, ktera by si take mohla vybirat operatora a urcite by mela

> vic casu na aktualizaci "nastenek" s cenikem.

 

A co by z toho prislusna obec mela?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaason  |  30. 01. 2004 07:55

hlavne prosim do niceho nerejpejte nebo se nastvou .... ach jo, to se fakt potrebujete tak ponizovat a porad schovavat? telecom pro vas vytvari sluzbu, slouzi vam a tel. budky myslim provozovat musi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  29. 01. 2004 14:11

Zajímavé je, že u předplacených karet se navýšení kreditu odůvodňovalo tím, že zákazník koupil ne peníze ale objem služeb (hovrů = minut) a o to nesmí přijít. Jak se zdá, tak u Telecomu na toto pravidlo kašlou a v klidu všechny majitele tel. karet na začátku roku okradli. To nikomu nevadí už tenhle fakt? To mě může někdo okrádat, když na to slušně upozorní ceduličkou v budce (jako že neupozornil)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  29. 01. 2004 14:24

no kredit na mobilu lze spotrebovat na ruzne sluzby, obycejnou telefonni kartu ale k jinym ucelum nez telefonovani z vlastnich automatu pouzit nezle a o to ma telecom to vyporadani s novou sazbou dph jednodussi nez mob.operatori.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  29. 01. 2004 16:09

Zloději, zloději, ve dne v noci chodějí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  29. 01. 2004 19:45

Jako jediný pozorovatel telefonních budek v ČR jsem podal podnět na SOS, že Telecom zkrátil délku jednoho impulsu. Dokonce jsem o tom informoval začátkem ledna v diskuzních příspěvcích a divím se redaktorům, že tuto informaci zveřejnili až po tiskové zprávě SOS.

Začátkem ledna jsem se obrátil na SOS, aby podala stížnost na Telecom, že sice došlo ke zvýšení sazby DPH, ale Telecom zapoměl informovat zákazníky v telef. budkách o změně délky impulsu. Telecom jednal tedy podvodně a klamavě informoval zákazníky o délce impulsu.

Jinak měním svůj názor a přikláním se k názoru pana M. Mlynáře o změnu " univerzální služby ". Jsem pro, aby i obce a firmy zřizovali telefonní budky a zavedli popřípadě jiný způsob tarifikace hovorů než Český Telecom. I monopol na telefonní budky by měl podle mne skončit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 01. 2004 20:25

2Helmut: Ty jsi jediný "pozorovatel telefonních budek v ČR" ? Jejda, jak je stíháš všchny pozorovat?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  30. 01. 2004 08:32

Já je také pozoruji - s nostalgií a z co možná největší vzdálenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eidž Eidž  |  30. 01. 2004 14:19

A nejde v tomto případě o daňový podvod? Když se řešila otázka kreditu na mobilu, tak operátor navýšil kredit a činil dle daňového zákona a ne aby potěšil uživatele. Telekom zkrátí délku impluzů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor