Soutěž T-Mobilu „Co je cool“ nemá úspěch

O soutěži „Co je cool“ jsme na MobilManii poprvé napsali už před měsícem. Je velmi podobná našim Fotomobilitám: obrázky z fotomobilu zaslané na speciální číslo se objeví na stránce www.t-zones.cz/cool a na wapu potom uživatelé hlasují, které jsou nejlepší.

O soutěž však není vůbec zájem. V jednotlivých vyhlášených kategoriích najdete jen dva-tři obrázky, výjimkou je jen sekce s domácími mazlíčky, kde je jedenáct obrázků. I v kategorii Euro 2004, kde výherce získá zájezd na finálový zápas do Portugalska, je jediný snímek! Pokud chcete na výlet, vyfoťte jakýkoli fotbalový motiv, párkrát pro něj na wapu zahlasujte a máte velkou šanci na výhru. Stejná rada platí i pro další kategorie, kde lze vyhrát Playstation, Apple iPod, skateboard a další ceny.

Nevím, kde je chyba. Soutěž je podle mého názoru velmi atraktivní a zábavná, T-Mobile ji navíc propaguje na titulní straně svého velmi navštěvovaného webu. Výsledky jsou ale zarážející. Jak je možné, že v soutěži „Co je cool“ nikdo nehlasuje, když do minulého kola Fotomobilit, kde je výhrou pouze půlroční předplatné časopisu, přišlo přes dvě stě fotografií?

Témata článku: Mobil