Společnost Sony prodala 560 tisíc špatných mobilů

Diskuze čtenářů k článku

Maty  |  16. 07. 2013 10:07

Zdravím, chtěl bych Vás poprosit o nezávazné vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se realitních kanceláří. Součástí dotazníku je i zajímavá nabídka. Předem děkuji za vyplnění. http://www.survio.com/survey/d/E3H9Z4G7U9Z4U4Y3K...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  26. 07. 2001 17:08

Takze k telefonku mohu říci v podstatě jen to,že mne uchvátil (na týden). Koupil jsem ho v dubnu a dodnes ho nemohu používat. Poprvé nabíjení, oprava trvala 32 dní. Podruhé vynechavalo tlačitko, spatne očistene kontakty po obrave nabijeni, oprava 21 dni. Potřeti vymena baterie kterou jsem si nechal premerit ve specializované prodejne at mam doklad ze je mrtva a prehrani softu ze 4.4 na 4.6, oprava -jeste ho nemam.Ale k nokii uz se vracet nechci.Mezi jednotlivymi opravami jsem tel uzival jen 1-2 dny.                                      MARTIN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  22. 07. 2001 16:12

Zdravím všechny uživatele diskuse,

mám SONY CMD-Z5 a je to bezchybný telefon, ale měl jsem z Německa i zmíněný J5 a jelikož se začaly projevovat známé chyby v softu tak nevím. Spíš je to záležitost náhody. Znám také spoustu lidí, kteří mají J5 a jede jim super. A z té hromadné opravy budou mít asi v SONY radost....

 

Mějte se, ROBERT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  22. 07. 2001 16:01

Nedávno jsem si vyměnil Erika za Sony. V počítačovém žargonu jako kdybych přešel z W2000 na W95 - vzhledem k "padání" funkcí. Ale pro poměr možnosti+váha/cena mu to prozatím promíjím. Jediné co mě rozčiluje, je prachmizerná podpora firmy SONY.CZ mobilním telefonům

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 07. 2001 16:59

Sony u nás oficiálně vůbec mobily neprodává, pokud chceš podporu, musíš tam, kde jsi koupil. Je to na pytel. Kašlou na lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  23. 07. 2001 04:13

Pokud máš Michale pravdu tak to není zrovna příznivá zpráva. Nevím jak teď ale loni jsem koupil u Oskara Erika a když jsem měl s ním problémy tak jsem Oskarovi volal a odkázal mě na servisy Ericssona, jeho to v podstatě vůbec nezajímalo.  Sony CMD-J5 má teď v nabídce tak nevím jak bude případné reklamace řešit v tomhle případě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joejog  |  21. 07. 2001 10:30

Po zkušenostech se Sony C1 se ani nedivim:časté samovolné odhlašování ze sítě a o baterii ani nemluvě (po dvouletém provozu s bídou jeden den výdrže)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa  |  21. 07. 2001 13:34

Sony CMD C 1 byla největší sračka na trhu.Ten mobil nemá nic pozitivního, kromě toho pštrosa co v úvodním menu klade vajíčko

Když jsem první reklamaci od zákazníka odnesl do autorizovaného servisu Sony k firmě VideoKlinik Brno, tak mě s ním vyhodili se slovy: "tuhle hrůzu si dovezl Radiomobil a ten vám musí řešit reklamaci.S tím servisní síť Sony nemá nic společnýho!"

Dodnes některým nešťastným prodejcům zůstaly nějaké kusy skladem a nikdo je nechce ani za pár korun

Nic proti Sony - autorádia maj slušný a třeba Bosch dělá hezký brusky a vrtačky, Sagem zase elektroniku pro protitankové řízené střely...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  21. 07. 2001 14:01

Naprostý souhlas. C1 je shit. Ovšem nový mobily, zejména Z5 už stojí opravdu za to. Kdo ho někdy měl v ruce, ten mi dá jistě za pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Bechyne  |  22. 07. 2001 10:02

Sakra a ja si zrovna chci koupit J5. Obavam, ze telefony, se kteryma maj ted problemy uz davno nebudou stary C1, ale prave J5, nebo Z5. Bojim, bojim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broza  |  22. 07. 2001 10:52

Myslim, ze J5 z Z5 bna tom nebudou tak spatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipoid  |  22. 07. 2001 22:29

tak to bud klidnej,ty mobily s kteryma maji v japonsky problemy nejsou obstarozni J5 ani Z5...tam na rozdil od nas maji sit 3.generace a uplne jine mobily nez my to..asi 2 lety naskok. pro vic informaci o mobilech v japonsky http://www.javamobiles.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojzik  |  22. 07. 2001 23:22

Taky si musim prisadit na kvalitu Sony  je to firma na baterky, hraje na to, ze ma ve svete jmeno a slovo KVALITA uz jim absolutne nic nerika. Sice MT od nich nevlastnim a ani bych si ho nikdy nekoupil, ale uz jsem od nich mel kameru a discman a vyreklamoval jsem oba dva  ... Sony uz nikdy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  23. 07. 2001 04:44

Souhlasím s tebou Lojziku jenomže pokud se jedná o ty další výrobky tak to není bohužel jenom Sony. Dneska už se nevyrábí přístroje které vydrží 10 let bez opravy protože pak by nikdo nekupoval ty nové. Opravuju televize a videa takže bych ti mohl uvést  spoustu příkladů ale to je mimo tuhle diskusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  24. 07. 2001 08:55

máš pravdu Petře, já sice nic neopravuju ale spíš nechávám opravovat. S firmou SONY to jde z kopce. Snaží se ušetřit za suroviny za výrobu a šidí na qalitě - v cenách pro spotřebitele se to však nijak neodrazí. Ale kdo to dnes nedělá. Já mám jednoho z prvních walkmanů SONY a za celých 16 let, kdy šlapal jako hodinky (samozřejmě po výměně sluchátek) jsem ho dával do servisu jen jednou /po 15letech/- zteřela mi gumička. Měl jsem i novější typy ale ty odešly po dvou letech.

Bohužel žijeme v konzumní společnosti. Veřejnost očekává každým rokem změny. Vývojáři se opravdu snaží. Velké firmy každý rok chrlí nové typy. Neplatí to jen o telefonech. Např. už několik let jsou známy technologie a materiály - jimiž by se dosáhlo vysoké životnosti. Jénže proč mít třeba boty nebo přístroj co vydrží třeba 10 let bez opravy. Výrobci na tom vůbec nevydělají. A jejich reklamní agenti nás budou přesvědčovat, jakože nás každoročně přesvědčují o tom, že nejsme dost IN a "kvalitách" svých výrobků a stejně jim naletíme. Bohužel, záruku mají ti pašáci spočítanou opravdu dobře. Např. Když přišla SONY do ČR, tak záruka na sluchátka byla 1 rok. Já a mých pár přátel s walkmeny sony jsme stačili za ten rok dvoje sluchátka zničit - úspěšně jsme je vyreklamovali.  A co se nestalo. Za pár let jsem si koupil diskmena a sluchátka měla záruku jen půl roku. Ale v pohodě jsem to stíhal (on ten systém Groove ničil docela spolehlivě) a s každým půl rokem jsem měl nové sluchátka. A když to bylo potřetí, tak jsem si doplatil na lepší. Musím říct, že zatím se drží, dávám jim rok. Pak přejdu asi na KOSS.

A pak docela dost dobře nechápu, proč firma jako SONY nebo Nokia má stanovenou nějakou povolenou zmetkovitost (obvykle to bývá 2% z celkového počtu vyrobených kusů). Není mi jasné proč se zmetky dostávají xákazníkům. Že by jim to zákazníci odpustili? Nebo se už dnes vyrábějí výrobky, které už mají předem spočítanou skutečnou životnost a pak zbývá bud chodit do opravny, nebo si kupovat každý rok nový model.

To jsem se nějak rozepsal a asi jsem pořádně odbočil od tématu diskuse. Za což se omlouvám.

 

tot vše, pěknej den a silnej signál                 Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freebody  |  20. 07. 2001 19:15

To se ani nedivim, ze jsou v Sony nasrani. Ale je to jejich chyba, kdyby si ty mobily poradne radsi skontrolovali, udelali by lip. Ale dobre na tom neni ani Nokia, ta uvadi take vadne mobily, ale nikomu to zrejme nevadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor