Spoty ze Super Bowlu 2016: Technologické firmy se chlubí tím nejlepším

Spoty ze Super Bowlu 2016: Technologické firmy se chlubí tím nejlepším

Super Bowl je svátkem nejen pro fanoušky amerického fotbalu, ale také pro televizní stanice, které v době konání finálového zápasu prodávají nejdražší reklamní čas vůbec. Cena za odvysílání jednoho minutového spotu se může vyšplhat až na 5 milionů dolarů. A firmy se samozřejmě chtějí v prestižním čase prezentovat tím nejlepším, co mají. Zde jsou letošní superbowlové spoty společností, které mají co do činění s mobilním nebo počítačovým byznysem.

Klepněte pro větší obrázek

Amazon

Amazon se zaměřil na propagaci bezdrátového reproduktoru Echo s hlasovým ovládáním spotřebičů. V minutovém spotu účinkuje mimo jiné herec Alec Baldwin.

Fitbit

Americký Fitbit ukázal v rekamě nové hodinky Blaze, které jdou právě do prodeje. Jsou založeny na fitnessovém základě, ale Fitbit s nimi nakukuje i do kategorie lifestylových nositelností. Spot není přehnaně originální, ukazuje hlavně možnosti využití hodinek.

GoPro

Reklama prezentuje outdoorovou kameru HERO4 Session, kterou využijete při akrobatickém lyžování, skocích do vody nebo samozřejmě – u amerického fotbalu. Spot patří spíše k těm průměrným.

LG

Jihokorejská firma nešetřila a do spotu angažovala známého irského herce Liama Neesona. Ten ukazuje budoucnost, kterou jsou podle LG její OLED 4K obrazovky. Spot má filmovou atmosféru a koketuje se žánrem sci-fi.

T-Mobile

Americký T-Mobile najal do reklamy rappera Drakea. Reklama zobrazuje natáčení reklamního spotu a humorně poukazuje na změny ve scénáři, se kterými přicházejí zadavatelé, aby do reklamy dostali co nejvíce informací.

Wix.com

Jedním z nejvtipnějších spotů letošního Super Bowlu je reklama na cloudové řešení pro tvorbu webových stránek Wix.com. Kung Fu Panda v něm objevuje kouzlo tvorby webu přes cloud.

Témata článku: Ostatní, Humor

4 komentářů

Nejnovější komentáře

  • MICHYS 11. 2. 2016 13:36:15
    Dost by mě zajímalo, proč pan Láska ignoroval reklamu na serverové...
  • Barney93 10. 2. 2016 16:55:12
    Osobně mi za takovou pálku ani jedna reklama nepříjde dost dobrá. Ale...
Určitě si přečtěte

Nové iPady jsou úžasné, ale Apple zkouší jezdit na mrtvém koni

Nové iPady jsou úžasné, ale Apple zkouší jezdit na mrtvém koni

** Apple předvedl skvělou evoluci iPadu Pro ** Vsází na správnou kartu, když prodej tabletů celosvětově klesá? ** Proč je na Apple Watch Buzz Rakeťák a jak je to s roztříštěným Androidem?

10.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 20

Specifický trh! Proti operátorské tragédii bojujeme humorem [aktualizováno]

Specifický trh! Proti operátorské tragédii bojujeme humorem [aktualizováno]

** Je to humor, ale také je to k pláči ** Stejné ceny za stejné služby, ale kartel to není ** 1,5 GB je zbytečně moc, ti, co datují, si vystačí s gigabajtem

23.  5.  2017 | Kůžel Filip, Pospíšil Aleš | 68


komerční sdělení

Komerční sdělení