Start globální expanze? Xiaomi otevře značkový e-shop v USA

O Xiaomi se mluví jako o malém zázraku byznysu s chytrými telefony. Telefony této značky známe i v našich končinách, přestože u nás Xiaomi nemá oficiální zastoupení (i když jsme se po čtvrtku přiblížili). Neplatí to jen pro naši malou Českou republiku, ale pro celou Evropu, nebo dokonce USA. Xiaomi zkrátka dělá byznys v domovské Číně, ve více než miliardové Indii apod. Jsou to obrovské trhy, na které se konkurenti až tak nehrnou, nebo spíše nevědí jak. Ale Xiaomi „je umí“ a volí obrácenou taktiku – nehrne se na trhy, které sice z našeho pohledu vypadají jako primární (tedy USA a Evropa), ale jsou přímo přecpané konkurencí…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Xiaomi, to už dávno nejsou jen chytré telefony.

Tato taktika ale evidentně nebude platit na věky. Právě v tomto týdnu společnost Xiaomi oznámila, že v USA otevře e-shop se sluchátky, power-bankami, chytrými náramky a dalším příslušenstvím. S telefony, tablety, televizemi a dalším „velkým“ zbožím se nepočítá. Zatím.

Firma je stará jen něco málo přes čtyři roky, donedávna oficiálně působila pouze v domovské Číně, přesto se dostala na celosvětovou třetí příčku mezi výrobci chytrých telefonů. Co až proběhne další expanze? Teď to nenápadně začíná sluchátky, budováním komunity na sociálních sítích a povědomí o značce a za pět let „nebudou mít v Samsungu na chleba“.

Témata článku: Xiaomi, Nákup a ceny, USA, Start-up, Start, E-shop

41 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jiří Balada 15. 2. 2015 15:22:37
    Normálně s Pindulínem moc nesouhlasím, ale taky mě napadlo jakou značku...
  • Pindulin 14. 2. 2015 20:06:33
    Pod slovem "značkový" jsem si vždy představoval něco kvalitního, honosného...
  • Tomas Vybíral 14. 2. 2015 17:57:09
    Ty čistokrevný čínský telefony jdou naprosto mimo mě. Přijdou absolutně...
Určitě si přečtěte


komerční sdělení

Komerční sdělení