No psal jsi mi, ze pisu pohadky, tak chci konkretne v cem jsi nasel rozepri s tvymi zkusenostmi, jak jsi zkousel bezpecnost a stabilitu androidu, kolik trojskych koni jsi naprogramoval pro android atp. Ja mel pod rukama systemy symbian, wm, android, wp a ted ios. Vsechny jsem dlouhodobe pouzival a pro vsechny jsem vyvijel, takze argumenty nejakeho kolemjdouciho, ktery nejspis ani vyvijet neumi, proste neberu.Ke druhemu odstavci si prosimte nejdriv prostuduj, co to je marketing a strategie a potom pochopis, o cem jsem mluvil a muzeme si o tom popovidat. To ze je neco nejprodavanejsi/nejrozsirenejsi vubec nic nevypovida o kvalite, coz byl tvuj argument, ktery jsem se snazil poprit. Treba apple se nesoustredi na nizsi a stredni tridu, proto nikdy nemuze konkurovat android devicum za 3000,- a proto nikdy nemuze mit takovy podil trhu, dokud svou strategii neprehodnoti. Nevim kde pracujes, jestli v prostredi, kde sve vyrobky/sluzby nabizis koncovym zakaznikum, ale ver mi, ze bezneho BFU presvedcis si koupit prakticky cokoliv, kdyz budes umet prodat prednosti produktu. To ze mu zamlcis pravdu, nebo nektera fakta je vec druha. Takovy clovek nechodi na IT weby atp. Kdyz mu prodavac v prodej e rekne, ze je to dobre, tak on si proste bude myslet, ze je to dobre. Jenze pak tady jsou veci, ktere videt nejsou. Treba bezpecnost systemu. Uzikovi to nejak funguje a je spokojeny. Pak je tu stabilita...pristroj se mu resne, ale on vidi androida u dalsich 5ti kamaradu, kterym to delat taky, tak je to asi normalni. Uzivatel proste nevi co chce a proto je marketingova strategie tak dulezita. Totez samsung a jeho kouzelna LED tv, kazdy si mysli, jak je to neco extra, pritom je to obyc LCD s led podsviceni, coz treba Konkurecne prodavala mnohem driv, ale samsung si na tom vystavel marketing a tak s tim celkem slavi uspech.