Štve vás Oskar? Umučte jeho tiskového mluvčího

Diskuze čtenářů k článku

Jitka  |  18. 06. 2009 23:40

www.MINIVOODOO.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika  |  15. 03. 2009 23:31

ted uz jen zbyva, aby oskar (vodafone) daval jako darky k pausalum, a prodeji prislusenstvi vlastni vodafone voodoo panenky
www.minivoodoo.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 05. 2004 13:24

Nejlepsi magor v odpovedich na tento prispevek je trojitý xindl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario  |  20. 05. 2004 12:08

Tak to mi přijde jako souboj pohodových lidí kteří mají smysl pro humor a jsou celkem s životem spokojení proti lidem kteří toho humoru moc nepobrali, furt se jim něco nelíbí a musí si zanadávat...


Nechápu, když se vám nelíbí že Oskar dělá takové kraviny, tak proč nepoužíváte operátora s podle vás kvalitními službami a na úrovní? Myslím že moc dobře víte proč máte Oskara, ale stěžovat si musíte pořád a na cokoli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  20. 05. 2004 13:40

Vtipné hlášky na webu mi nevadí. klidně píchnu tiskového mluvčího do oka nebo někde jinde. Co mě ale dovede nasrat, je to, že stejně "vtipné" hlášky slyším v samoobsluze, když dám svoje heslo a systém mi řekne, že je špatné (a přitom na webu funguje - bohužel web s sebou všude netahám). Tam by si ty svoje výlevy mohli odpustit, hlavně při počtu jejich chyb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  20. 05. 2004 00:08

konecne aspon jemu muzu rozje*at kvetak


zase se staraji o howadiny a na uzitecne veci se*ou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
StandaQ  |  19. 05. 2004 22:24

1.  Koupil jsem rodičům Oskartu. Ti ale tou dobou měli T-mobile a než přešli na Oskar trvalo jim to 10 mesicu. Pak otevřeli Oskaří obálku a ejhle, platnost vypršela, 400 v hajz.. . A co na to Oskar? Máte smůlu. Stěžujte si na lampárně. To není moc seriózní jednání.
(Otevřením obálky přijímáte Oskarovy podmínky. Ty jsou ale zalepeny uvnitř. Pandořina skříňka.)


2.  Oskar provedl up-grade sveho Wapu. Pro mě to byl spíše down-grade, protože nový wap není kompatibilní s mým mobilem Trium. Oskarovi oprerátoři krčí rameny. Nevíme. (Kupte si nový mobil.)


3.  To už jen tak obecně. Oskar zaostáva v GPRS a má totálně nedostatečnou (tedy žádnou) nabídku chytrých mobilů, dataphone.


Shrnutí:  Mám Oskara. Tedy alespoň zatím. Moc nadšený ale nejsem.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfb  |  20. 05. 2004 00:02

Co takhle jinak:


1) pravdepodobne z duvodu zmeny DPH, Oskar uverejnil dokdy budou stare kredity a oskarty platne, stacilo tu kartu aktivovat predem, pak by cislo bylo funkcni 13 mesicu,


2) zajimave ze funguje wap na vsech ostatnich, sebestarsich mobilech, nerikam ze to nemuze byt chyba site, ale je to divne


3) N6600, SE P900, N-gage, ty nejdulezitejsi chytre telefony ma, nema datove terminaly, ale Oskar hlavne poskytuje volani, copak je nutne vse kupovat od operatora?


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
her  |  20. 05. 2004 10:10

Kdyz ses osel, tak ses osel. Doba na aktivaci kreditu za starou DPH byla do brezna. Kdyz o tom nevis a vubec se o to nezajimas, tak proste smolik. Stezovat si muzes na lamparne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  20. 05. 2004 15:30

Oficiálně ano


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lilith  |  20. 05. 2004 13:35

Pro Standu i pro ostatní, kteří třeba nevědí. AD 1) Nejde vůbec od změnu DPH, prostě když si pořídíte Oskartu, tak je přednabitá, dřív na 400 Kč, nyní na 500 Kč, ale musíte ji oživit do 6 měsíců od koupě. Jinak jde do kytek. Takhle je to už od samého začátku existence Oskaret. Kdysi to akorát bylo tak, že jste si koupili Oskartu a k ní byl přiložen dobíjecí kupon za čtyři stovky. Od určitě doby, je to myslím dva roky, už je Oskarta přednabitá, ale těch 6 měsíců pro úplnou aktivaci ponechali. 


S názorem, že Oskar zaostává v nabídce pro GPRS souhlasím,  programy Basic i Standard jsou opravdu téměř k ničemu i pro ty, kteří by třeba GPRS používali jenom pro stahování a posílání e-mailů. Pro pravidelné používání je to prostě nepoužitelné, u Oskaret navíc není možné používat Oskarovo SMTP, důvody, které se oficiálně uvádějí, jsou směšné, ovšem lze to obejít. Ale nejsem  Oskaromilec, takže mám GPRS od konkurence a je to. Když to Oskarovi nevadí, tak ani mně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pes  |  20. 05. 2004 22:46

ad 1. Přesně to se nám stalo, když jsme koupili TWIST kartu jako dárek a včas jsem ji neaktivovali  - propadla. To, že jsou podmínky pouze uvnitř balení (dárek se nerozlepuje ? !), a že nikdo Vám neřekne, že kartu musíte aktivovat do, myslím 12 měsíců, je zákazníkův problém. Potřebné informace se bez otevření balení nedozvíte. Reklamační oddělení T-mobilu na to také neslyšelo .....Twist karta stála více než 400,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gaba  |  19. 05. 2004 21:32

Ta melodie co k tomu hraje je dobrá :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumal  |  19. 05. 2004 21:31

"Marku prosím tě proč má Petr ty tři dírky v břiše?" "Nekecej a utírej ty vidle."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  19. 05. 2004 21:28

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  19. 05. 2004 18:28

Marek Lutonský: věděli jste o této ,,kravince,, uz drive, nebo az po tom co jsem vas na to upozornil... Nechci nejak machrovat, ale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 05. 2004 18:30

Nevěděl, našel jsem to až po vašem upozornění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  19. 05. 2004 17:35

pride mi to trapny. to uz neni delani si srandy ze sebe, to je hovadina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bond  |  19. 05. 2004 17:02

"A proc by to ET nebo TMO delali? Jen tak z legrace? ET a TMO na sebe upozornuji jinak, treba sluzbami pro zakazniky ..."


...treba zpoplatnovanim sms z netu?


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trojtý x  |  19. 05. 2004 18:02

A proc by to ET nebo TMO delali? Jen tak z legrace? ET a TMO na sebe upozornuji jinak, treba sluzbami pro zakazniky ..."

...treba zpoplatnovanim sms z netu?


 


 


Však on ten tvůj Oskarek ty SMS z netu taky zpoplatní ! ! !


 


Jinak k tématu: Další pí*ovina v podání Oskara!


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus  |  19. 05. 2004 18:32

Však on ten tvůj Oskarek ty SMS z netu taky zpoplatní ! ! !


Jak dlouho už tohle všichni říkáté?  A i kdybyb, měli jsme je nejdýl zdarma a v plné délce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítek  |  19. 05. 2004 18:55

Jo a pak se tu na fóru řeší problémy jak zabránit obdržení sms z netu, když vás někdo obtěžuje... Já si za sms zapltím rád, jen když budu mít klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus  |  19. 05. 2004 19:13

Tohle není argument, není problém si příjem SMS z interneu zakázat, pokud vás obtěžuje, my ostatní si budeme ty SMS zdarma užívat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 05. 2004 20:45

Jestli to obtezovani nebude tim, kdo te ma v telefonim seznamu.
A pro ty mene bystre, sms jdou u Oskara z Internetu vypnout.
Jinak jsem zatim opravdu nevidel nikoho, komu by chodily tuny SMS. Vlastne jo:
jednu pubertacku, co navazala kontakt a pak prestala mit zajem. Pak jeste jeden
manik co poslal svoje cislo na pornostranky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítek  |  19. 05. 2004 21:51

Já Oskara nemam, ale tady na fóru je to běžný dotaz v diskusi, proto to zde píši, to, že to jde zrušit přese sms je pravada, ale zablokujete se tím všechny zprávy této služby, takže... Jinak mě vyhovuje, že si z T-mobile můžu poslat několik zpráv zdarma a je u nich vidět i moje číslo. Sms posílám z 99,99% z mobilu, službu přes web jsem užil max. 10x. A znám docela dost lidí, kterým někdo přes tyto SMS brány vyhrožoval, když byly neplacené a anonymní. Znám i mnoho případů udávání a jiných hnusných činů. Teď se to akorát zlepšilo. Něco jiného je když nějaká přitroublá puberťačka flirtuje a něco jiého je když vám někdo vyhrožuje, nebo na vás v práci hází špínu... A těch případů opravdu nebylo málo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  20. 05. 2004 10:41

Proboha!!!!! Tohle je do nebe volající! Tady si někdo zjevně nepamatuje loňský leden a ty hory rozezlených lidí a bojkot proti zpoplatňování SMS z netu, co?
Proč tehdy nikdo nehlásal jaká je to "výhoda" si za SMS z webu operátora platit....  ...co tohle je za kecy...


Jen být Oskarem, asi bych zavedl odesílání SMS z isamoobsluhy. Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítek  |  21. 05. 2004 16:26

Ano, hory rozezlených pubescentů, kterým někdo sebral jejich hračku... Víte kolik je naštvaných lidí, kteří musí za něco platit, když to před tím bylo zadarmo??? Třeba dálnice, ale ta je státu. Tohle jsou podikatelské subjekty, ne charita!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  25. 05. 2004 11:05

To jsem si nikdy nemyslel, že je někdo všechny zná (jak jinak by mohl vědět o jejich pubertě, že...)
Navíc dáváte do souvislosti věci spolu nesouvisející (SMS z netu a dálnice)
Asi takhle: Přemýšlel jste, že někdo může vážně považovat možnost posílas SMS z netu zadarmo jako výhodu a kvůli tomu si (nebo blízkému člověku) proto Oskara pořídí? Můj názor je, že by bylo lepší posílat SMS ze samoobsluhy, tudíž až po přihlášení. A to, že dostanete nějakou službu zdarma k nějakému produktu, není v žádném případě charita, ale jen marketingový tah.
SMS z brány posílám celkem často, poněvadž ji mám k dispozici, ale nikdy jsem ji nijak nezneužil a mě naopak nikdy nepřišla nechtšná SMS.
Mimochodem, -náct už mi pár let není. Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítek  |  25. 05. 2004 12:42

Budiž, když je to pro Vás důležité, posílat zprávy z počítače zdarma, tak si Oskara klidně mějte, do toho mi přece nic není! Já jen říkám, že jsem spokojený se svým operátorem a tato služba je pro mne zbytečná. Využiji více služeb svého operátora a proto u něj jsem. Ať má každý jakého operátora chce, nikdy neříkám, který je nejlepší, ale který je nejlepší pro mne! To je rozdíl. Ale jak jsem psal... Moje mladší sestřenice si v 16 četla fakt nechutný zprávy, právě z této brány. A několik mých kamarádů někdo špinil v práci. Není to nic, co bych slyšel z druhé ruky, ale co jsem skutečně viděl. JAk jsem psal - můžu přes počítaač odeslat asi 10 sms za měsíc zdarma - bez reklam - ani tento počet nevužiji. Když někomu píšu zprávu, tak mu jí píšu okamžite z tel... Prji hezký den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  26. 05. 2004 11:16

O tom, kdo má jakého operátora přece naše debata nebyla. Vždyť máme demokracii a poerátora si vybíráme sami.
Ale jak už psal někdo předtím, jde o to, mezi kým se pohybuji a komu dám svoje číslo. Nevěřím například tomu, že by někdo náhodně posílal na číslo Vaší sestřenice nechutné SMS.
Ve firmě se naopak tohle dá využít (také z vlastní zkušenosti) pro hromadné informování pracovníků v terénu. "Porada je zítra v 8.30"
Záleží jen na lidech, jestli tuto službu chtějí využít, nebo zneužít, vždyť oheň je též dobrý sluha, ale zlý pán.
Též Vám přeji hezký den! Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítek  |  31. 05. 2004 14:43

Nevím jak blíže Vám mám popsat co se vlastně stalo, abyste to pochopil. Uvedu příklad č. 1 - nemám vás rád a znám vaš číslo (běžná situace) - Posílám Vám zprávy, aniž byste věděl od koho jsou a v těch na Vás útočím - to se stalo setsřenici, nebyl to útok náhodný, ale kdo to byl nedopátráte. Příklad č. 2 pracuji s Vámi v práci a závidím Vám Vaše úspěchy => anonymně Vás pomlouvám u nadřízených. Doufám, že nyní mi již rozumíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  01. 06. 2004 07:20

Jasně, že rozumím, ale zkuste porozumět i Vy mě.
ad 1) To, že někdo někoho nemá rád, má svůj důvod, ale to je vedlejší. Se svým číslem nakládám tak, aby se ho takoví lidé (pokud jsou) nedověděli. Věřte mi, že např. nikdy nerozdávám cizí čísla a moji přátelé moje také ne. Ze zlatých stránek se můžete nechat vyjmout. Pravdu však máte v tom, že pokud už se to stane, není jiná možnost, než změnit číslo, nebo si nechat SMS z netu bloknout.
ad 2) Pokud je to skutečně pomluva, dá se zpravidla vyvrátit (věřte mi, i s tímto jsem se setkal, jen k tomu ten dotyčný, jenž mě pomlouval ani nepotřeboval mobil) Potom byste mohl to stejné klidně říct o e-mailu, vždyť ten je taky anonymní... Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama lamovita  |  19. 05. 2004 16:59

urcite niekto dostal aj za tuto legracku slusne zaplatene.. samozrejme z penazi zakaznikov.. ja osobne od operatora ocakavam ze sa bude venovat tomu za co platim a nie blbostiam.. pride mi to ze oskar takto len zakryva svoju neschopnost..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  19. 05. 2004 17:16

Vždyť to je soukromá firma, žádný státní podnik, který si platíte z daní! Když Oskar bude za vydělané peníze posílat své zaměstnance na cestu kolem světa nebo jim kupovat soukromá letadla, nemáte právo proti tomu říct ani slovo. Nepředpokládám samozřejmě, že jste akcionář Českého Mobilu.


Proč se vždy a za každých okolností musí na všechno nadávat? To vás přece nemůže bavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oli  |  19. 05. 2004 17:58

Teda to se mi ani nechce věřit že jsou čtenáři Mobilmánie takoví suchaři. Místo abyste se trošku pobavili nebo aspoň ocenili vtip, brbláte jak starý panny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  20. 05. 2004 13:53

Ja jsem teda pro srandu vsema deseti, ale tohle mi prijde spis trapny... nicmene kazdymu co jeho jest (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
musE  |  19. 05. 2004 16:38

Dokážete si představit, že by něco podobného udělal Eurotel nebo T-Mobile? My ne.


A proc by to ET nebo TMO delali? Jen tak z legrace? ET a TMO na sebe upozornuji jinak, treba sluzbami pro zakazniky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  19. 05. 2004 16:18

viz subj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  19. 05. 2004 16:14

tak právě jsem se 5 minut pěkně bavil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM.  |  19. 05. 2004 16:04

Ach ten Oskar, na tohle ho užije, ale aby zaváděl nové služby to ne...Jsem z oskara rozčarován a už vůbec nevím, co k tomu říct!!! Oskare, probuď se konečně!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 05. 2004 16:09

Další důvod, proč do Petra a Romana píchnout špendlíkem. (A nebuďte takový suchar :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM.  |  19. 05. 2004 17:51

Pane šéfredaktore, suchar rozhodně nejsem, ale operátor není kabaret a tohle už by tedy stačilo. Až bude mít Oskar služby na úrovni, že už nebude co zlepšovat, tak ať si dělá takové kravinky. Ale taková doba je ještě hodně daleko!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 05. 2004 17:58

Oskar si přece může dělat kravinky, jaké uzná za vhodné. Připadá mi trochu nevhodné argumentovat službami a poukazovat na tuto hříčku.


Kdy si Oskar bude moci začít hrát? Až mu to dovolíte? Nebo bude nějaké referendum všech uživatelů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM.  |  19. 05. 2004 18:14

Ale pane šéfredaktore, tady přece nejde o jednu kravinku, ale těch kravinek je poslední dobou už moc a na úkor zlepšování služeb. Mám rád humor, ale Oskar to už trochu přehání-viz nová hlasová samoobsluha!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  19. 05. 2004 18:44

Souhlasim viz reklamy oskara drive byly vtipne, inteligentni a hlavne originalni ale ted?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  20. 05. 2004 15:22

Kdys naposled viděl Oskarovu reklamu?  Jsme posedlí pokrytím je hodně dobrá reklama  Dokonce i Eurotel proti ní nasadil svoji reklamu polobohů (dokážu pohnout horou...)  Ještě čekám kdy se připojí Paegas s heslem "Před naším signálem se neschováte"


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvoň  |  19. 05. 2004 22:45

Zkus se nad tim chlape zamyslet. Jak to v takove velke spolecnosti funguje?


Je PR oddeleni, ktere se stara o propagaci firmy a zlepsovani obrazu a dobre povesti spolecnosti. A jeho vytvorem je i takovato flashova animace.


Pak existuje nejake vyvojove oddeleni, ktere se stara o implementaci novych sluzeb a aplikaci.


A pak existuje nekdo nahore, ktery rozhoduje o celkove koncepci operatora. Do kterych sluzeb investovat, jelikoz mu to zlpesi image, do kterych zatim nejit, jelikoz by se nezaplatily a ani by to nove zakazniky nepritahnout.


Nechci obhajovat Oskara, jelikoz treba GPRS roaming tu mohl byt uz davno. Uz treba jen pro MMS ze zahranici. Nasly by se i dalsi sluzby.
Ale treba absence nonstop datoveho tarifu mi u Oskara neschazi. Stejne jako potesi, kdyz jeho PR oddeleni predstavi podobnou blbustku.


A fakt je jeden. PR oddeleni Oskara mu muze vetsina firem zavidet. Samozrejme, neni to na prvni pohled nic primo bonusoveho pro zakaznika. Ale o to u PR vlastne ani moc nejde. Ale pokud je vysledkem to, ze se zakaznik ztotozni se znackou, tak je to opet pro firmu dobre.


Kdo v posledni dobe napriklad navstivil Oskarcentrum Vinice, tak musel uznat, ze se desigeneri opet predvedli. Nove prepracovany vsup a nova recepce je uzasna. Po strance desigenu i po strance "good feelingu" pro navstevniky ci zamestnance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  20. 05. 2004 10:03

A pak existuje nekdo nahore, ktery rozhoduje o celkove koncepci operatora. Do kterych sluzeb investovat, jelikoz mu to zlpesi image, do kterych zatim nejit, jelikoz by se nezaplatily a ani by to nove zakazniky nepritahnout.


Ti v PR dostávají normálně plat, ať již si takhle hrajou, nebo ne. Naopak je dobře, když při hraní propagují Oskara, než když zápolí s počítačem v karetních hrách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Violet  |  20. 05. 2004 13:42

Lahvon napsal> Ale treba absence nonstop datoveho tarifu mi u Oskara neschazi. 


 Trochu ses upsal, Lahvoni, ale to uz asi vidis. Posledni slovo by melo byt spise nevadi.  A jeste sem hodim kapku jedu. No, mne by taky nevadila byt technoidem, ze? Ale nic ve zlem, kazdy ma to, oc se zaslouzi a to je OK. Holt, kdo se snazi ma, a kdo usnul na vavrinech, tak uz nema. Zdravi te jista osoba z rad byvaleho technoidstva.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rákosníček  |  20. 05. 2004 10:20

Miluju uživatele, co v jednom kuse nadávají, ale stejně u operátora zůstávají. Typický rys české povahy - hospodské tlučhubovství, ale skutek utek. Nic proti nim, je to jejich právo, ale občas by místo velké huby byly vhodnější nějaké činy. Nelíbí se mi operátor - mizím jinam. Je to tak jednoduché (a po přenositelnosti čísel ještě jednodušší...)!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lowend  |  19. 05. 2004 16:03

Mě neštve ani tak Oskar, jako spíš jeho mluvčí. Zejména čtenářský kotel v poslední době ukázal, jak se nemá odpovídat na otázky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor