Zkus se nad tim chlape zamyslet. Jak to v takove velke spolecnosti funguje?
Je PR oddeleni, ktere se stara o propagaci firmy a zlepsovani obrazu a dobre povesti spolecnosti. A jeho vytvorem je i takovato flashova animace.
Pak existuje nejake vyvojove oddeleni, ktere se stara o implementaci novych sluzeb a aplikaci.
A pak existuje nekdo nahore, ktery rozhoduje o celkove koncepci operatora. Do kterych sluzeb investovat, jelikoz mu to zlpesi image, do kterych zatim nejit, jelikoz by se nezaplatily a ani by to nove zakazniky nepritahnout.
Nechci obhajovat Oskara, jelikoz treba GPRS roaming tu mohl byt uz davno. Uz treba jen pro MMS ze zahranici. Nasly by se i dalsi sluzby.
Ale treba absence nonstop datoveho tarifu mi u Oskara neschazi. Stejne jako potesi, kdyz jeho PR oddeleni predstavi podobnou blbustku.
A fakt je jeden. PR oddeleni Oskara mu muze vetsina firem zavidet. Samozrejme, neni to na prvni pohled nic primo bonusoveho pro zakaznika. Ale o to u PR vlastne ani moc nejde. Ale pokud je vysledkem to, ze se zakaznik ztotozni se znackou, tak je to opet pro firmu dobre.
Kdo v posledni dobe napriklad navstivil Oskarcentrum Vinice, tak musel uznat, ze se desigeneri opet predvedli. Nove prepracovany vsup a nova recepce je uzasna. Po strance desigenu i po strance "good feelingu" pro navstevniky ci zamestnance.