Šuškanda: Vodafone chystá nonstop infolinku

Diskuze čtenářů k článku

mmarek26  |  26. 01. 2006 12:16

jinak jak mi zase neco nefungovalo vecne problemy z meskani SMS e-mailu, tak mi jiz v listopadu bylo receno ze to OSK zavede od brezna 2006 a ajhla VF GLOBAL tlaci. Takze nerzovita z OSK-VF CZ je a pocitujeme to take jako dodavatel ruznych veci do VF - je tam ted bo*del

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petynka  |  26. 01. 2006 09:07

Co dalšího za šuškandu se chystá ?? Až se sem vrátím, ráda Vám to napíšu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hawkey  |  25. 01. 2006 19:36

Infolajnu nepoužívám, protože si všechno pohodlně nastavim v netový samoobsluze a to že bude nonstop ... někdo to bude muset zaplatit. Takže já raději žádnou noční infolajnu a levnější hovory. Když budu chtít nonstop lajnu a budu na to mít, můžu eurotelit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karels  |  25. 01. 2006 18:22

Co dalšího jste jako "šuškandu" slyšely, ze Vodafone přichystá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pav  |  25. 01. 2006 13:20

bude zajimavý, jak všichni tři operátoři se snaží nabidnout kvalitní služby. A být "kvalitní operátor".Jen mi tady chbí operator, který se bude snažit nabidnout levne služby i za cenu ořezaní služeb, které jsou pro stpoustu lidí zbytečností...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarka  |  25. 01. 2006 14:04

Naprostý souhlas. Už mě unavuje číst ty věčný připomínky, že Vodafone není pro "socky". Když nebudou existovat "socky", nebude pro ně zapotřebí žádného operátora. Pokud "socky" existují, je potřeba operátor "pro socky". Ostatně - za "socku" je zpravidla označován ten, kdo nepovažuja za normální volat a posílat textovky za přemrštěné ceny, když je jasné, že to jde i levněji. Jo, holt ti, co nejsou "socky", prostě rádi zaplatí zbytečně vysokou cenu, jen aby ukázali, že nejsou "socky". To je ale jejich problém...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  25. 01. 2006 21:19

Potom to jsou hlupáci.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  25. 01. 2006 13:17

další věc která je podle me k ničemu....myslim, ž málokdo potřebuje v pulnoci aktualne resit nejaky problem. jen dalsi duvod, jak argumentovat zvyseni cen...jeste at zrusi sms z netu zadarmo, zrusi akci káždý dva roky možnost dotovaného telefonu....a nazdar voda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hasty  |  25. 01. 2006 13:17

Jedinou, avšak velmi důležitou chybou Oskara je to, že se příliš nestará o své stávající zákazníky. Nepřipravuje pro ně akce na volání ani na SMS a neexistuje nonstop helpline, na kterou byste se mohli obrátit. Prostě, jednou už jste ulovenej, tak na vás kašle. Snad toto bude první krok k tomu, aby Oskar (či Vodafone) nekašlal na své zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  25. 01. 2006 12:40

...cožpak není ÚPLNĚ SAMOZŘEJMÉ, že firma s multimiliardovým obratem, která poskytuje své služby nepřetržitě, má pro své zákazníky infolinku nepřetržitě? Plat těch pár lidí je v celkové režii firmy zcela zanedbatelný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis  |  25. 01. 2006 09:47

Klid lidicky, Vodafone bude mit penize na provozovani nonstop infolinky. Prece bude zdrazovat roaming. Mozna infolinka nonstop je duvodem zdrazeni roamingu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  25. 01. 2006 12:32

Ne - kvůli  tomu se budou zdražovat další věci.Na druhou stranu je magor ten kdo tam volá ve dvě ráno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  25. 01. 2006 09:32

Tak se vám ten Vodafone přece jenom vyplatil .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danny  |  25. 01. 2006 09:36

Hlavně aby zkrátili tu ostudnou čekací dobu na infolince. 20 minut žádná vyjímka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  25. 01. 2006 10:49

Cekani 5 vterin, take zadna vyjimka. Do 20 vterin skoro pravidlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovicka  |  25. 01. 2006 13:37

A taky 35 minut žádná vyjímka, můj rekord u Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  25. 01. 2006 19:46

Ale hovno, 35 minut čekat => blbost... To je naprostý nesmysl... POkud ovšem si vždy po pěti minutách čekání hovor nepoložil a nevytočil ze vzteku opět infolinku... Víš, ono tam funguje systém fronty, ale to asi nechápeš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  25. 01. 2006 21:16

V pondělí čekání na volného operátora 27minut.Když jsm mu řekl,že si chci objednat tarif s telefonem,přepojil mě na prodejní centrum a tam to vzali okamžitě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  25. 01. 2006 09:45

Hehe, třeba budou mít diskontního operátora se super službama...moc tomu ale nevěřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan n  |  25. 01. 2006 17:08

aha...no já jsem s oskarem skončil chcíli po tom, co jsem s ním začal(asi 4 roky zpět) a moje vzpomínka na infolinku je 55 minut...jenže pak jsem to típnul!!! ani jsme ten problém nevyřešili!!!!
e ET jsem za ty 4 roky nečekal dýl jak minutu!!!
jo a oskaráci ... pořád vám chodí SMS s půldenním zpožděním???-to mě na oskarovy "bavilo" nejvíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  25. 01. 2006 20:01

hhhh... kroutím hlavou jak jsou ti lidi hloupí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxradim  |  25. 01. 2006 20:10

Nechápu o co ti jde Seber se a táhni ke konkurenci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis  |  25. 01. 2006 08:05

Mno, berte to tak, ze budeme moci si v noci pokecat zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aramis  |  25. 01. 2006 09:04

Pokud máš nějaký tarif s účtováním "Po svém", tak si asi moc zadarmo nepokecáš... . Jinak souhlasím s těmi, že operátora potřebuji minimálně. Všechno jde vyřešit po internetu, samoobsluze apod. a vždycky jde počkat na začátek pracovní doby. Tohle všechno samozřejmě zaplatí koncoví zákazníci, což moc dobré není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 01. 2006 09:06

Všechno nejde vyřešit po Internetu, např. změna tarifu, objednání telefonu atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  25. 01. 2006 09:43

Darování benefit bodů, zaslání nového ID čísla...
Jo on vlastně Vodafone dává něco jako benefit body jen firemním zákaznímům...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wong  |  25. 01. 2006 14:51

jo a presne tohle je potreba resit ve dve rano... nechapu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  26. 01. 2006 00:06

A proč ne ve dvě ráno?? Ono máš tuhle něco a tamhle něco, takže pokud mám čas, řeším to, co mohu vyřešit. Nemusím si nikde dělat poznámku, že chci převést benefit body a nemusím to řešit dopoledne, kdy třeba budu potřebovat řešit jiné záležitosti. Prostě mám čas, řeším ihned a jsem rád, že to tak mohu udělat. Když jsem měl Oskara, stalo se mi asi tak v polovině případů, že jsem volal mimo pracovní dobu - většinou mezi osmou a devátou večer. Docela mi nasr. že tam nejsou, když už se mi podařilo proklikat tou jejich nemožně vtipnou samoobsluhou (když mi to podruhé "vtipně" řeklo "Asi jste něco zmáčli špatně", viděl jsem rudě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  25. 01. 2006 22:16

Jj, ty měníš tarif, a kupuješ telefon ve 2 v noci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  26. 01. 2006 00:08

Proč by to nemohl dělat ve dvě v noci? Kdyby jim tam nikdo v noci nevolal, tak by tu nonstop linku asi zrušili ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 01. 2006 09:05

Zadarmo asi ne, budeš to mít započítané v konečných cenách služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  25. 01. 2006 09:43

A nebo se to zafinancuje ze zisku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wong  |  25. 01. 2006 03:00

to by me teda zajimalo k cemu to je? to opravdu nutne potrebujete volat na infolinku v noci? ja mam oskara 5,5 roku a na infolinku (s zivym operatorem) sem volal celkem 2x

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  25. 01. 2006 09:42

Ano, někdy potřebuju volat na infolinku v noci a někdy prostě jen chci. Nechci si psát na papírek co jsem to vlastně chtěl a řešit to až druhý den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  25. 01. 2006 19:44

Ano je to supr, že to bude... Jestli bude, ale myslím si že kdyby to bylo TAK strašně chtěný, určitě už to má hodně dlouho... Co v noci řešíš s operátorkou??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  26. 01. 2006 00:15

Co řeším v noci s operátorkou? Přece jestli půjde na procházku noční Prahou, co bych s ní asi tak mohl řešit jiného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  25. 01. 2006 01:36

Myslím, že má Oskar zpoždění asi 5 let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  25. 01. 2006 20:17

Já nevím, co tady pořád řešíte! Na Oskarlinku se sice oficiálně dovolat po 20:00 hod nedalo, ale neoficiálně se dalo úplně v pohodě - na nějaké servisní středisko, které klasicky řešilo i normální problémy. Přišel jsem na to úplně náhodou, když se jednou nějak zatoulal v samoobsluze, až mi to někdo zvedl... (byla jedna hodina v noci). Ale jinak oskarlinku jsem už min. 1,5 roku nepotřeboval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  25. 01. 2006 01:00

Přešel jsem z T-mobilu na stále ještě Oskara a hned při prvním povídání s operátorkou jsem se zeptal, jak u nich vlastně fungují operátoři. Od kolika do kolika tam jsou, byl mi řečen čas a já jen tak podotkl, že jsem přešel z T-mobilu a, že tam to měli nonstop. Hodná operátorka mi řekla, že také budou mít nonstop od 01. 02. 06 . Není problém tam přes den zavolat a zeptat se věřím, že každému zákazníkovy potvrdí, nonstop infolinku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  25. 01. 2006 01:40

No, zvykni si, že Oskarova péče o zákazníka, která je u T-M na docela slušné úrovni, je u Oskara trochu nižší. Možná to Vodafone dorovná. Zatím začal jen dražším roamingem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  25. 01. 2006 10:47

jeden o voze, druhy o koze. :))
Nebo jsi nevedel ke komu svuj prispevek napsat a sem ti to pripadalo nejvhodnejsi?


btw, Vodafone ma jako jeden z hlavnich piliru, na kterych ma zalozenou svou strategii, peci o zakazniky.
Takze proto ten planovany nepretrzity provoz infolinky.
Omezena doba infolinky byla podle mne take jedina vada na krase Oskara. Jinak byl z meho hodnoceni nadprumerny ve srovnani s konkurenci. Ale flame o tom zakladat nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  25. 01. 2006 19:50

By mě zajímalo jak tu "péči o zákazníky" jako bereš, a co přesně to znamená??? Piš to pěkně sem... A vlastně v čem je ten Oskar horši, a v čem je Eurotel lepší... (kromě nonstop INFO)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  25. 01. 2006 00:16

Hezká šuškanda. Ale kladu si tak otázku, sice je to dobré (nonstop provoz), ale kdo to tak asi zaplatí ? Asi my, že... zákazníci. Hezký večer, nebo den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  25. 01. 2006 00:22

Ano, my zákazníci, kdo jiný taky?! Ale musím se přiznat, za TOHLE si zaplatím rád. Pokud mám nějaký problém, chci ho vyřešit a ne čekat, až bude mít někdo "otvírací dobu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conker  |  25. 01. 2006 00:49

většina lidí na infolince řeší ty samý problémy... faktury, internet, další služby, ani jedno mi nepřijde tak naléhavý, že to nepočká do rána, rozumný lidi po téhle hodině nemaji potřebu otravovat infolinku a kdo je v nouzi a např. potřebuje nutně v jednu v noci vědět konfiguraci intenretovýho připojení toho bych odkázal na placenou infolinku  a operátorům na ní dával speciální noční příplatek!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonanek  |  25. 01. 2006 01:25

to Conker: Přiznám se,že jsem měl už několik situací,kdy by se hodili i po 20 hodině.Zdaleka ne kvůli nastavení netu. Bylo 20:03. To tě nasere.T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  25. 01. 2006 07:01

Po 20.h - to ještě beru. Ale fakt nechápu, proč by museli být v provozu třeba po půlnoci. I do 22h by nejspíš stačilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  25. 01. 2006 09:39

Ty jsi ale chytrolín. Co je ti do toho kdo kdy kam potřebuje volat? Od půlnoci jsem měl aktivovaný internet, jenže jsem měl něco špatně nastaveno. A jelikož jsem se tedy nedostal na internet, nemohl jsem to nastavit podle internetu. Tak jsem volal na infolinku, vyřešili jsme to, já jsem do dvou nebo do tří ráno surfil a byl jsem spokojený. Oskar Vodafone zaspal jako sviň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  25. 01. 2006 10:44

Nezapominej na lidi pracujici na nocnich smenach. :)
V osm rano jdes spat. Na osmou vecer dorazis do prace ... a hle ... u operatora nikdo. :)

Uz se mi stalo nekolikrat, ze jsem chtel vecer neco resit a na infolince uz nikdo nebyl. A to jsem tam volal proste vecer, kdyz uz jsem si nasel cas. Ale bylo to uz po osme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conker  |  25. 01. 2006 20:33

kdo není schopen najít si čas přes den, měl by za to, že otravuje lidi v noci platit!!! aby pracující lidi mohli být hodnocený hlavně z jeho peněz a né z pěněz všech těch co v noci dělaji rozumný věci tedy spí, protože nikdo nechce makat v noci za stejný peníze co vedne... to je logické  takže kdo chce pomoc v noci... platit.. to už tu mělo být dávno a u všech operátorů.. aspoň by ty pracovníci infolinek nemuseli být ze slovenska, když by byli rozumně hodnoceni, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  25. 01. 2006 02:31

dobry nazor!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  25. 01. 2006 00:22

Samozřejmně, je to jen šuškanda... že, takže nepanikařit. Ale pak si to (pokud to bude pravda) uvědomit a nedivit se,proč třeba (já nevím) zdraží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  25. 01. 2006 09:39

Zdražili by tak jako tak - je to přece Vodafone. Vodafone není pro socky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  25. 01. 2006 19:42

A jako Oskar je pro socky?? Ty si ale idiot...

Si mlynář... Meleš totiž sra*ky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  26. 01. 2006 00:14

A pro koho teda je? Pro lidi co rádi čekají na otevírací dobu infolinky nebo pro lidi, kteří se rádi proklikávají do šesté úrovně aby se mohli spojit s operátorem (resp. počkat dvacet minut a pak hovořit s operátorem)? To nemusí být socky, uznávám. Jsou to lidi co si libujou v nepohodlí zřejmě. Lidé kteří rádi zdolávají úskalí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jironov  |  26. 01. 2006 13:48

Nevím,jak Vy osobně,ale já už 2 roky využívám BEZPLATNOU linku NONSTOP na 800777739,kde mi pomohli i ve 2hod .ráno./odblokace telefonu/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor