T-Mobile a problémy s Nicol Lenertovou na Nově

Diskuze čtenářů k článku

Jan Kottas  |  21. 10. 2003 18:04

Vážení

nevím, který z manažerů T-mobile měl ten nápad s antireklamou. Nicol Lenertová  - usípaná hlasatelka s problémem výslovností souhlásek i samohlásek, bez intonace a překelepy, jejíž nehorázné "s" dráždilo léta diváky TV Nova. Omlouvám se Nikol, že takto zostra, ale podporuje mne v tom široká názorová základna televizních diváků - známých, příbuzných i spolupracovníků. Vy to opravdu neslyšíte? Musím zdůraznit, že při hlasatelské činnosti Nikol jsem upravoval zvuk na TV a potlačoval výšky. Experti na reklamu z T-mobile měli jistě nějaký záměr, když umístili Nikol do své reklamy, ale zatím mi uniká jaký. Že by za ni ještě nadále boxoval V. Železný? To je jeho dítě, on ji přece chválil všema čtyřma! Ujišťuji vás, že mou averzi k této pseudomoderátorce nevyvolává její pubertální odchod z Novy.

Nikol - běžte prosím pracovat do banky, na poštu nebo kamkoli, jenom nehovořte do mikrofonu. A vážený T-mobile jehož jsem abonentem - přepínáme reklamu ihned na jiný program. Takový výsledek jste očekávali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 10. 2003 18:40

podepíšu se ti sem. Ale musí to byt od t-mobil jakýsi trik. Bohužel se sprofanovanou holkou z obrazovky. Podle mně ubozí manažeři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kive  |  17. 09. 2003 20:35

No, já jsem se musela smát, když v reklamě a na bilboardech hrají studenty lidé co vypadají (možná jim je) víc než 26. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Packy  |  11. 09. 2003 11:56

Slysel jsem tu reklamu v radiu...jak maji ti studenti zajimave rozhovory....ten prvni, co mluvi o tom pleteni, by mohl podle toho hlasu delat tak prednasejiciho (nebo mozna jeste asaka).....a ta druha slecna, co mluvi o tom rybareni to rika, jakoby by byla navrcena na zkousku........uplne se mi z toho jezi vlasy na zadech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  11. 09. 2003 09:01

Nejhorší reklama, jakou jsem kdy viděl. Navíc když je 3x v jednom rekl. bloku. Nastesti nejsem typ co podleha reklame. Takze i kdyz to jmeno mam zafixovany jako spolecnost , ktera se nechova zrovna nefer, nepobezim hned do zadne T-debilí prodejny. Naopak obloukem se jí vyhnu.

Ale vazne, nazvat tarifovou epidemii ušmudlanej jeden Tarif Student a´Twist pro mafie, tak to je ubohost nejvyššího kalibru. Volání za 50 hal ani nezminuji, protoze skutecna vyuzitelnost je jen tak 4 dny v mesíci.
A navíc jestě propagují HIT,který je starý 2 roky.

 

Zde platí naprosto přesně: Nemáte co nabídnout, Váš produkt není všeobecně zajímavý?? Vytvořte agresivní reklamu na hranici etiky.

Kde jsou doby Paegasu s celkem zajímavýma reklamama. Tam,když už něco propagovali, tak to bylo k věci a kultivovaně. Reklam bylo podstatně méně - nemuseli sponzorovat Aggasiho ani DT. A zákazníků měli hodně. Nástupem T-debila ( ani nyní) není vidět žádný procentuální skokový nárůst zákazníků oproti jiným operátorům. Takže  z toho jasně vyplývá, že zbytečně vyhazjí peníze za reklamu a navíc si popudí dost lidí.

Mě osobně chování T-debila už pěkně s--e , ale protože číslo mám už od 97 tak je problém s přechodem. Kdyby tady byla přenositelnost, asi by se T-mobil divil, kolik zákazníků by uteklo. A reklama by jim nepomohla.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  10. 09. 2003 15:26

Mě přijde od T-mobile dost hloupý angažovat do reklamy někoho, kdo se proslavil tím, že umí číst z obrazovky (zprávy) a momentálně nemá nic jiného na práci než informovat bulvarní tisk o tom, jaké má problémy se zdravím nebo zda náhodou nemiluje Jágra

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  10. 09. 2003 20:46

Četl jsi vůbec to na co reaguješ, nebo jenom titulek? Tam to je vysvětlené proč angažovali tu, "která se proslavila tím, že umí číst z obrazovky (zprávy)". Některé reakce na titulek mě celkem štvou. Jestli takhle čtete noviny tak pánbůh s náma

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milano  |  10. 09. 2003 12:15

Nicol je moc pěkná, ale to není důvod mého příspěvku. Jenom jsem vám chtěl říct, že už jsem tu epidemii asi chytil - úplně jsem se pos..l z těch nových tarifů pro východní spoluobčany. Jen tak dál TMO, ještě jsou tu Kubánci a i pár Afričanů tady zůstalo z komunistické éry. Nejsem rasista, k tomu mám daleko, ale jen mě s..e, jak se TMO stará o své dlouholeté paušální zákazníky s nejdražším paušálem!!!! Ani nejsou schopni nabídnout za 1.000,-Kč Nonstop GPRS - šmejdi! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Mares  |  10. 09. 2003 10:24

peníze jsou peníze a tak se jí nedivím, pokud za to shrábne nějaký meloun ta já na něj musím MAKAT nějakejch 5 LET (PĚT LET) ta proč ne. Kdyby mi to někdo nabíd abych si za pár dnů natáčení vydělal mega tak bych si pak jel taky do Ameriky. No A´t si užije .................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomm  |  10. 09. 2003 09:59

nazyvat tarifovou epidemiji to kdyz T vyda jeden tarif ktery je pro lidi od 18-26 a rve tam stary deda, fotbalisti ....a kdo vi co jeste ze "ho maj" ....tak to by mne zajimalo jak ukecali T-cko ze jim dal studentsky tarif ...nooo nic....to aspon et fakt nekeca pri reklame i kdyz vyda sluzbu ktera ja na nic..
to potom jsou tarifi od Voskara NEVYLECITELNOU NEMOCI (nic proti T-cku...bez nich bysme za mobila platitli 15 000 v dotaci )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hary Foter  |  10. 09. 2003 08:41

Bohužel reklama má za úkol prodat a to jakýmkoliv způsobem. Takže kategorie líbí - nelíbí jsou off-topic. Důležité je zaujmout (i tím,že mne nase.. totiž zaujme). Nejde o okamžitý efekt, ale o působení podvědomí při rozhodování. Brainwashing je nejúčinnější - opakovat třeba i stupiditu až do úplného zblbnutí. Prací prášky a vložky jsou zářným příkladem. Důležité je ale strefit se správným způsobem do správné cílové skupiny. A to si nejsem jistej, jestli se povedlo - dívají se třeba studenti zrovna na zprávy? Ale asi to mají spočítaný, protože to stojí nemalej peníz.

Jinak to, že je to Lenertová jsem si všimnul až po přečení flamewarů.
Možná je to tím, že na TV Nova moc nečučím a na zprávy (doma říkáme "na mrtvoly") jen výjimečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafioso  |  10. 09. 2003 00:58

Podle rádia Frekvence 1 si Nikol Lenertová účinkováním v téhle reklamě vydělala svůj první milión. Kdo myslíte, že ho zaplatí?

Kromě toho, reklama ve které se mluví o blížící se epidemii (zvláště v rádiu, kde není malým písmem napsáno "Jedná se o reklamní vysílání), může na některé lidi působit jako poplašná zpráva.

Dále si myslím, že tvrzení, že "nové tarify jsou výhodné pro každého" není zase tak docela pravda. Každý přece není student a neznám nikoho, kdo volá z mobilu do zahraničí. Jedinou výhodou je možnost volání za 50 hal. o víkendu do vlastní sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  10. 09. 2003 00:15

ale ta reklama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  09. 09. 2003 23:41

Nechapu jak ji muze nekdo jeste zamestnat? Ceska hrdost je opravdu velka, kdyz udela podraz na jednom miste a utece do Ameriky a kdyz dojdou penize prileze mezi Cechacky, kteri si rikaji inteligenti a s otevrenou naruci ji daji praci jeste vice honorovanou nez mela pred tim. Myslim, ze si t-mobile pomohl s takovou krasavici? U nas je tolik hezkych holek a hodne malo, ktere jsou pihate jako ta seredka z reklamy. No skoda mluvit, proste si tady dela kazdy co chce a vse vzdy odnesou slusni lide.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  10. 09. 2003 01:06

To je vidět, že to nechápeš  Je to přece pojato jako zpravodajské vysílání. Aktivní moderátoři v reklamách účinkovat nesmí. Nikol už není aktivní moderátorka, ale ve všeobecném povědomí tak zůstala. To je důvod proč tam je  Chce si to přečíst i ten článek, ne jenom reagovat podle nadpisu

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 09. 2003 10:48

Souhlas a navíc pihy jsou sexy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 09. 2003 14:08

To s těma pěknýma holkama je sice pravda, ale nejsou tak známé jak Lenertová (s tím, že je krasavice, zas naopak nesouhlasím). Ten zdrh do Emeriky byl pro ni vynikající reklama (která zákonitě zvýšila její cenu), několik dní se psalo a mluvilo jen o ní. Možná se tak dohodla s Téčkem, že si zvýší publicitu a pak se vrhnou na tu reklamu, protože způsob, jakým odešla z Novy, není normální, a důvod, proč to udělala, neuvedla. Ale to jsou všecko jen dohady, pravdu ví jen ona.
Jinak reklama samotná je lživá, až je mi na blití. Tolik polopravd v jednom se hned tak nevidí. Hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  10. 09. 2003 20:43

V Nově je bordel. Tam takové odchody nejsou ničím vyjímečným  (Lenertová, Čech und so weiter...)

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoHnY  |  09. 09. 2003 18:33

... buhuzel vam nemuzeme rict vzhody tarifu 30mini protoze nam to urcity operator zatrhnul ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoHnY  |  09. 09. 2003 18:33

... buhuzel vam nemuzeme rict vzhody tarifu 30mini protoze nam to urcity operator zatrhnul ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  09. 09. 2003 16:39

Vidím dobře, že existuje někdo komu se líbí výslovnost Lenertové ??? 

To snad ani není pravda   ????

Tady asi pracují především hormony a přestává fungovat sluch   To myslím zcela bez

urážek a konstatuji to pouze jako fakt  .

 

 

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
QRBN  |  09. 09. 2003 18:44

    Ano, líbí se mi výslovnost Lenertové. Mě totiž nejde ani tak o to, jak hezky kdo umí mluvit, ale spíš kolik úsilí věnuje na své zlepšení a v tomto ohledu si (možná že jenom já) myslím, že Nikol udělala na sobě veliký kus práce.

QRBN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  10. 09. 2003 08:58

Že na sobě udělala kus práce ? 

Tak především. Vyslovuje pořád stejně blbě jako na začátku, když začínala dělat na Nově sport. Pak když přešla do hlavních zpráv, ukázalo se, že není schopna souvisle přečíst minimálně každou druhou větu... To abych ji nekřivdil... A evidentně vůbec nevěděla, co čte... ! Na způsobu jejího přednesu bylo znát, že "si vůbec nerozumí s textem"...   No a  k tomu možnému zlepšení...?

Když se natáčí reklama, nejede to "v kuse" a na živo, tak jako ve zprávách. To znamená, že tady se alespoň permanentně nepřeříkává...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  10. 09. 2003 08:58

Že na sobě udělala kus práce ? 

Tak především. Vyslovuje pořád stejně blbě jako na začátku, když začínala dělat na Nově sport. Pak když přešla do hlavních zpráv, ukázalo se, že není schopna souvisle přečíst minimálně každou druhou větu... To abych ji nekřivdil... A evidentně vůbec nevěděla, co čte... ! Na způsobu jejího přednesu bylo znát, že "si vůbec nerozumí s textem"...   No a  k tomu možnému zlepšení...?

Když se natáčí reklama, nejede to "v kuse" a na živo, tak jako ve zprávách. To znamená, že tady se alespoň permanentně nepřeříkává...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 10. 2003 18:22

Že si píšeš sama na sebe pochvalu! Věřím tomu, je to ve stylu Nicol Lenertové. To je strašné - já jsem dokonce přešel k jinému operátorovi. Kvůli reklamě s kozím hlasem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
QRBN  |  09. 09. 2003 16:15

Můj názor: Nikol se mi líbí (tím myslím nejen vzhled, ale i výslovnost) a klidně bych se na ní koukal i kdyby říkala cokoliv. Klidně mě kamenujte, ale já hledám u lidí charismu a (já a pro sebe) jsem jí v Nikol našel.

QRBN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 09. 2003 10:45

Mám naprosto stejný názor. Jen pro pořádek Nicol se píše s "c".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 10. 2003 18:18

O výslovnosti tedy nevíš lautr nic. Něco tak hrozného jsem nikdy neslyšel. Měla by si nechat opravit patro a zuby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
steve  |  09. 09. 2003 14:10

Co člověk, to názor. Můj je ten, že T-Mobile novou reklamou otráví hodně lidí. Lenertová, která špatně vyslovuje (šlape si na jazyk), moc velkým tahákem nebude. Chtěl bych vědět, kolik tahle reklama stála a kolik vynese...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  09. 09. 2003 16:46

odhaduju ze stala hodne a ze studentici hromadne z GO, TWIST a Oskarty prechazet nebudou. ale uvidime... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 09. 2003 19:19

No, ona tam asi Nikol nemá být jako tahák  Má to vypadat jako normální televizní zprávy. Jenomže aktvní moderátoři v reklamách být nemůžou. Tak tam dali Nikol, která je všeobecně známa jako moderátorka TN

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monak  |  09. 09. 2003 13:17

Já se chci taky vyjádřit!!!

K N.Lenertové se vyjadřovat nebudu,nestojí mně za to!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MF  |  09. 09. 2003 12:05

Za celej svůj život jsem neviděl horší reklamu a to musím podotknout, že nemluvím jen o operátorech ale vůbec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUCA  |  09. 09. 2003 11:13

Vzdy kdyz tady ctu nejake diskuse, tak jen nechapave kroutim hlavou. Kde se bere tolik nenavisti?

To vam fakt zkazi naladu takova reklema? To snad ne...prepokladam, ze jste inteligentni lide a vite, ze to neni o tom libi/nelibi, ale funguje/nefunguje. No a myslim, ze lide, kteri delaji reklamu o tom vi vic nez my...tzn. pokud to funguje, tak to vydela penize a je jedno jestli se vam to libi nebo ne. Je jasny, ze jsou reklamy, na ktere se tesim ktere jsou vtipne ale to je pro obchod naprosto irelevantni.

Takze pokud by bylo na mne, zda takovou reklamu koupim (zaplatim) tak se budu ptat, co mi to vydela...a potom at je tam kdo chce a dela co chce...(v mezich zakona a jakychci etickych norem - i kdyz kazdej to asi citi jinak, takze i to je tezky)

Nebo zvazujete variantu, ze by se treba zakaznici T-Mobilu meli rozhodnout, zda je to dosti reprezentativni reklama a potom to zakazat nebo povolit? To by bylo jako za "komunistu" a pana Milera...ten mel panecku vkus, co? A libilo?

Mne ne

Zijte a nechte zit

P.S. Nicmene, pokud je tato diskuse i pro to, jak si ukratit dlouhou chvili v praci (tak jak to delam ted ja), tak potom chapu, ze se tady muzeme rozepisovat o kdecem (stejne jako ja)


papa

 

LUCA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  09. 09. 2003 12:17

no nevim jak to beres ty, ale prome znamena nelibi= nefunguje. pokud se ti prijde nejaka reklama nepekna tak si ten produkt koupis? ja teda ne...  rikas to spravne, nejsme v dobe komunismu takze si muzu vybrat cokoli jinyho...  image Eurotelu se mi proste i diky reklame libilo a proto je to muj operator, nechtel bych se prirovnat k lidem s epidemii..  :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUCA  |  09. 09. 2003 11:07

Vzdy kdyz tady ctu nejake diskuse, tak jen nechapave kroutim hlavou. Kde se bere tolik nenavisti?

To vam fakt zkazi naladu takova reklema? To snad ne...prepokladam, ze jste inteligentni lide a vite, ze to neni o tom libi/nelibi, ale funguje/nefunguje. No a myslim, ze lide, kteri delaji reklamu o tom vi vic nez my...tzn. pokud to funguje, tak to vydela penize a je jedno jestli se vam to libi nebo ne. Je jasny, ze jsou reklamy, na ktere se tesim ktere jsou vtipne ale to je pro obchod naprosto irelevantni.

Takze pokud by bylo na mne, zda takovou reklamu koupim (zaplatim) tak se budu ptat, co mi to vydela...a potom at je tam kdo chce a dela co chce...(v mezich zakona a jakychci etickych norem - i kdyz kazdej to asi citi jinak, takze i to je tezky)

Nebo zvazujete variantu, ze by se treba zakaznici T-Mobilu meli rozhodnout, zda je to dosti reprezentativni reklama a potom to zakazat nebo povolit? To by bylo jako za "komunistu" a pana Milera...ten mel panecku vkus, co? A libilo?

Mne ne

Zijte a nechte zit

P.S. Nicmene, pokud je tato diskuse i pro to, jak si ukratit dlouhou chvili v praci (tak jak to delam ted ja), tak potom chapu, ze se tady muzeme rozepisovat o kdecem (stejne jako ja)


papa

 

LUCA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  09. 09. 2003 10:58

pojeti formou epidemi mi prijde minimalne trochu bizardni, ovsem jako reklama to urcite ma co do sebe. ovsem nasadit tam prave Nicol...  vubec se mi to takhle nelibi, Nicol je pro me zosobnenim te nejvetsi neduveryhodnosti, podrazu a zklamani, takze to same ted mohu rict o reklamni kampani kterou zastupuje. At nemam proti TMO nic osobniho (no mozna trosicku ano jako byv.zamestnanec), tak se mi v tomhle smeru ta kampan vubec nelibi a i kdyz jsem vazne uvazoval o zmene z ET na neco jineho tak tohle me pro TMO vazne nepresvedci, prestoze bych mel narok i na Studentsky tarif (forma studia neni omezena)   :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  09. 09. 2003 16:16

BIZARNI... BIZARNI - nikdy ne BIZARDNI!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abbza  |  09. 09. 2003 10:12


Taky jsem to dostala!

Sakra! Zase bude celý týden v háji.

Pro T-Mobile

Nikol Lenertová

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 09. 2003 16:12

Nepíše se náhodou s c?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MSA  |  09. 09. 2003 10:07

Nevím jak Vy, já bych takovouhle bullshit reklamu čekal nanejvýš od oskara, ne od operátora který se snaží tvářit důvěryhodně. Myslím že hlavně starší lidi může reklama zmást. Ale nevadí, hlavně že máme super tarif na volání na Ukrajinu a do Vietnamu... Škoda že s ním nepřišel Eurotel - jmenoval by se Go Home . Ne, vážně - místo aby TMCZ upravil stávající tarify a potěšil i současné zákazníky, zase jenom "loví..." A ceny telefonů u TMCZ jsou taky hrůza...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
highway  |  09. 09. 2003 08:45

Reklama je velmi dobra, samozrejme z jakeho pohledu.
Vanocni reklama "melouny se vali" mela lepsi napad, byla kvalitneji udelana, ale kvuli "technickym" nedostatkum (neuplne informace pro zakazniky) to byl pruser.

Tato reklama ma stejny rukopis jako "melounova" a "kecupova": bombasticka plus pridana agresivita (krev, nemoci). Videt, ze autorovi dochazi napady - kde napady schazi, tak se prida na agresivite a mnozstvi reklamy.

Ta reklama vsak dokonale plni svuj ucel, coz nic nemeni na faktu, ze se mi vubec nelibi a prave to je duvodem, ze smlouvy s TM neprodlouzim.

Abych nemlatil jen do TM, posledni reklama ET s manekynou v prilbe na stozaru. Kamarad to vystihl presne: Sakra, to ET nema penize na to, aby se mu o sit starali poradni technici a ne pubertaci. Ta sit musi vypadat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abbza  |  09. 09. 2003 08:40

Pro začátek bych napsal, že jsem měl Nikolu Lenertovou rád, jako moderátorku. Vzhledem taktéž. Nicméně touto reklamou klesla dost hluboko. Už mi leze na nervy, když je 50x denně v TVa rádiu.

Nejsem zákazníkem TM, ale jsem rád, že alespoň konečně v reklaně na společnost, která působí na českém trhu hrajou češi.Protože bylo dost na úkor vás zákazníků TM, když jste museli za své hovory platit ty dva boháče Agassiho a Štefku Graff. To asi nebylo tak moc levné.

Tak teď je tam Nikola a mohou slevnit volání studentům...!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wang Hi Chien  |  09. 09. 2003 07:46

Ta pani tam byt dobry. Moc sluset obleceni od nas. A kdy udelat t-mobil reklama s namy se zachranitší ? Pro nas tam taki novi TWYST taryf ...  A my ho moc volat domu .

PS . Jinak ta reklama je pěknej hnus a hraničí se šířením poplašné zprávy a nezadá si s kampaní na "nový supermarket" ČESKÝ SEN - viz. studentský film

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr B.  |  09. 09. 2003 07:43

Už jenom tím, jaký vzbudila rozruch, je ta reklama úspěšná. A to v reklamě jde.

Petr B.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2003 07:37

Toho kvůli reklamě a Lenertový naděláte

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beeeeee  |  09. 09. 2003 07:34

hromada sracek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Kulhánek  |  09. 09. 2003 07:30

Nevim proč se dělá tolik humbuku kolem reklamy kde učinkuje mě uplně neznámá ženská. Možná si jí trochu pamatuju z dřívějška jako moderátorku, která vůbec neuměla mluvit a měla suveréně nejvíc přebreptů. Co je na tom tak zajímavýho kromě tarifu student za 190,- ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karloson  |  09. 09. 2003 09:06

.....Vůbec tu ženskou neznám.....ale znáš a dobře, jen si přečti ty svoje věty dál....Jinak by si nemohl napsat : která vůbec neuměla mluvit a měla suveréně nejvíc přebreptů...

....Co je na tom tak zajímavýho kromě tarifu student za 190,- ???
Těch 190 Kč a 50 minut zdarma!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrvvv  |  09. 09. 2003 06:43

doporučuji přečíst včerejší blesk

aspoň titulek:
Lenertová zdivočela
Už si vydělala milión!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  09. 09. 2003 06:13

Vetsi shit jsem nevidel.A o uspechu tohoto tarifu,no nevim,je jen pro uzkou zkupinu lidi,kteri uz maji vetsinou TWIST a kteri ho pouzivaji jen sem tam poslat SMS a pak na prozvonovani.Tak jestli tato skupina ma T-debile vytrhnout,tak to jsem teda zvedav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 09. 2003 01:29

Tak ty reklamy se mi zatím líbí. Stejně jako se mi líbily reklamy na Moji Jedničku předtím než to začali cpát každých deset minut a všude.

Já Osobně

P.S. Nemám ani Nokii 3310 ani Twist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pista  |  09. 09. 2003 01:06

Naprosto tuctova reklama ala "praci prasek,vlozky,....", a ta frekvence opakovani  !!!!! Nechutne!!!!

Zajimalo by me ktera TM hlava vybrala Nicolku ????

Stydim se za TM reklamy. At se pouci napr. reklamou na Korunni !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 09. 2003 01:27

Reklama na Korunní taky někdy stojí za ho*no! viz výše. Ale když nepřestřelí tak je gut

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  10. 09. 2003 09:59

Výběr N. Lenertové byl podle mě naopak velmi dobrý tah. Jednak si na ní ještě dost lidí pamatuje a hlavně se dala předpokládat prvotní reakce TV nova a její následná medializace (= část reklamy zadarmiko). Stejně tak bylo víceméně jasné, jak tento "spor s Novou" dopadne. T-Mobile je příliš významný inzerent, aby se mu dalo něco zakazovat

Jinak je ta reklama dost hrozná, ale to jsou nakonec všechny - Epidemie, Šišlající rodinka i Nakupování sýra ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Šantora  |  09. 09. 2003 00:34

Kdysi jsem byl velkym zastancem Paegasu... Sama inovace, invence, napad, dobry pristup k lidem, skvele reklamy... Ale dneska??? Stupidni reklamy, debilni akce a arogantni pristup.... A Nikol Lenertova?? Dik, ale nechci... Vypada jak prerostle dite, ktere neumi poradne mluvit...

   Nerad neco kritizuji takovym zpusobem, ale T-Mobile si to zaslouzi.. Maji jeden napad horsi jak druhy.. Na vanoce se valily melouny a nakonec se z toho vyvalil pruser... Ted je zase epidemie, ale v realu jenom privadeji lidi do problemu, protoze jenom debila napadne delat ze slova epidemie reklamu.. To by fakt taky jednou mohla jejich reklama zacit slovy, ze "Ceska republika je pod masivnim utokem", a az na konec dat vychytrale NEEE, TO MY JEN TAK!!!! TO JE UTOK TARIFU!!!!!! Kreteni jedni vypatlani!!!! A jeste k tomu je ta reklama cela spatna... Jeste, ze mam moznost prepnout, jinak bych zmagoril!!!

    A pripojuji se, ze tuto reklamu muzou zrat snad jenom pubertaci s Nokiema 3310 a Twistem co si mysli, ze objevili svet a ze se svoji starou Nokii a novym tarifem nekoho dostanou....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  09. 09. 2003 09:24

Proč? Mě se ta reklama líbí a vůbec nejsem puberťák s předplacenkou ve 3310tce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  09. 09. 2003 15:39

Á zase nějakej stupidní Oskarák ! ! !

A Oskar nemá debgilní reklamy? Moje jednička nebo jak ten chlap sedí u zubaře s otevřenou hubou? To se ti líbí? Mě teda ne, to jsou ještě stupidnější reklamy proti tomu jsou reklamy na TMo úplně nejlepší ! ! !

A co ty?  Ty máš taky nějakou 3310ku, možná že i Siemense A36 a Osraltu a jsi 15 letej fracek a tady machruješ. Chtěl bych tě vidět ve skutečnosti, ten tvůj uhratej xicht.

Reklama nic moc ale je to lepší než reklamy na Oskárka ! ! !

                                        xXx

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hajanen  |  09. 09. 2003 22:35

Sedet u compu v USA a cist tyhle diskuse o necem, co jsem nevidel je fakt sranda. A ty vyhravas moji cenu pro nejzakomplexovanejsiho ubozaka dne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XTine  |  09. 09. 2003 23:04

Souhlas s tou cenou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  08. 09. 2003 23:19

Lenertova se mi vubec nelibi a co vic, nedovede ani poradne vyslovovat pismeno "L"... Ale jakozto odchovanec Novy je to normalni, tam prece delaji i jini redaktori, kteri maji problemy s vyslovnosti... hruuuuza.... ze jim neni trapne se ukazovat v tv ... tam by prece meli pracovat profesionalove...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  08. 09. 2003 22:45

Já myslím že Nicol je kus a reklama je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavka  |  10. 09. 2003 10:35

Souhlasím. Nicol je fakt kus!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  11. 09. 2003 11:32

Asi něco jako: To je kus .... cesty za námi  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  08. 09. 2003 22:35

Když tady čtu, že hodně lidí T-Mobajlovskou reklamu přepíná na něco jinýho, moc rád bych viděl vééélkej koláč, respektive průběh sledovanosti a tu propast, když se přepne.    Škoda, že k takovým informacím není přístup

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  08. 09. 2003 22:15

Vzpominam na kolegu I.P. Pavlova a jeho vyzkum podminenych reflexu. Kdyz tu reklamu slysim (nebo nedej boze vidim), nerucim za sebe. Jsem prebornikem ve skoku po ovladaci a tlacitko na autoradiu trefim uz i poslepu. Jestli to brzo neskonci, asi se zblaznim. Ale na druhou stranu, z pohledu marketingovych komunikaci je to vazne mistrovske dilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  08. 09. 2003 21:37

Lenertová by se měla především naučit mluvit a pak se teprv může "fušovat" do nějakých reklam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
urukvajec  |  08. 09. 2003 22:00

Presne ! Zajika se ukrutnym zpusobem, jeji hlas a "vychcany" ksicht jsou mi krajne neprijemne a pokazde prepinam kdyz ji slysim ci vidim. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 09. 2003 01:24

To se na Televizní noviny moc nekoukáš, co? Voni tam na Nově jsou všichni jako vejce vejci podobní

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  08. 09. 2003 20:58

..je to uboha reklama.. Priste muzou zacit treba sloganem 'Dnes odpoledne zemrel prezident ceske republiky'....  Kreteni.

BTW - abych predesel reakcim mistnich pubertaku s Twistama ve 3310kach - tu reklamu jsem pomerne dlouho prepinal okamzite jak zacala, aniz bych vedel na co vlastne je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pompano  |  08. 09. 2003 20:07

v té jedné tv reklamě je nabídka o 20% levnější hovorné - aktivace jen 99 Kč, ví někdo co to je za nabídku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard H.  |  08. 09. 2003 21:02

Nejspíš jde o HIT - upsat se na dva roky a pak levně volat a SMSkovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 09. 2003 01:22

HIT je ta s voláním za dvě koruny a SMS za korunu. Tohle je něco jiného (koukejte třeba před Televizními novinami - tam je vždycky!) Ptal jsem se sice ve Vzkazech redakce, ale dostal jsem tak jasné odpovědi, že jsem si připadal jako debil

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  08. 09. 2003 21:31
Já Osobně  |  09. 09. 2003 01:23

Ne, to opravdu nemyslí  Rozdíl mezi Tímoubajlem a Eurotelem ještě pozná! Taky mě to zajímá viz můj příspěvěk výš...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  09. 09. 2003 01:47

Nepíše, že by to nutně muselo být v reklamě na TMO, píše "v té jedné televizní reklamě ..." (a to, že je to v diskuzi k článku o reklamě TMO, celkem nic neznamená, téměř žádná diskuze se tu nedrží tématu článku )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 09. 2003 02:53

Ale píše, že tam je "aktivace jen 99 Kč". A to nutně je v jedné televizní reklamě na Tímoubajl

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  08. 09. 2003 19:43

je to hnus a je dobre videt,ze TM uz vazne nevi,kudy kam a s takovou to bude jen a jen hur

P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  08. 09. 2003 19:19

Když se tak koukám na TV reklamy, to už tam t-mobile měl dosadit známé sportovce Agassiho a jeho manželku. Lenertová je podle mě laciná děvenka, která se umí prodávát.  Vůbec se mi nelíbí ani její tělo.

Když už českou reklamu, tak t-mobile měl do reklamy  nasadit alespoň českou dámu. Určitě by v této reklamě na epidemii dobře zahrála roli Jiřinka Bohdalová.

No, z českých mladých celebritek, bych už bral do TV reklamy třeba Zuzanu Pavličovou, nebo Kateřinu Průšovou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*Tom*  |  08. 09. 2003 20:04

No vidis a ja treba vim kdo je Nikol L, ale vubec nic me nerika ani jedno z tech dvou jmen co jsi napsal. Jirinka samozrejme jo..

Takze podle me je Nikol, Uz tim ze byla (co ja vim jak dlouho) v ,,nejsledovanejsich novinach,, dost znama, ale nic to nemeni na tom ze ty reklamy me naprosto lezou krkem.

Myslim ze fakt originalne reseny reklamy jsou na Koruni, s tema jejich mezinarodnima a jinejma dnema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 09. 2003 01:20

No, na Korunní to je někdy docela humus. Viz. "4 výročí úmrtí princezny Diany je jen dnes"

Ale třeba Boris nebo Domov a Teplo bylo dobrý (homosexuálové to nejspíš vzali taky s humorem protože jsem se nedoslech o nějakých problémech)

Ale Helmut si dělá pořád srandu

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slime  |  08. 09. 2003 21:03

Z českých mladých celebritek Slovenku Zuzanu Pavličovou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-b0b-  |  09. 09. 2003 13:08

Mám neodbytný pocit, že Pavličová je opravdu Češka. Až ta nová kost (Belohorcová) je Slovenka.

-b0b-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duck  |  10. 09. 2003 13:44

To má být údajně program pro mladé a navíc Bohdalová je na obrazovce pořád, někdy až až až až......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  08. 09. 2003 19:16

Rekl bych, ze pokus o originalitu se moc nepovedl. Muzou byt radi, ze je nejaky mene chapavy spoluobcan nezazaloval za sireni poplasne zpravy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  09. 09. 2003 15:16

Tak to by asi musel byt hooodne malo chapavy obcan, kdyz by si nevsiml toho, ze je to v bloku reklam a hlavne ani toho napisu o reklamnim vysilani ... I kdyz v prvnich sekundach to se mnou poprve taky trochu trhlo (a to byl urcite ucel ), ale hned jsem si samozrejme vsiml toho upozorneni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T39 Lover  |  09. 09. 2003 21:33

Hm hlavne az vypukne priste nejaka skutecna epidemie, tak budou vsichni cumet 10 minut na televizi a cekat, kdy se konecne objevi reklama...

Nic proti originalite, ale tohle je trosku ulitly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  08. 09. 2003 18:32

No nejak musela zaplatit tu "dovolenou v USA" ne?  Jinak osobne jako holka moc hezká není i její hlas mi leze krkem (nejen v te reklame, uz i na NOVE). Nevim jak mohla s takovou intonací delat zprávy, je to docela děs. Její manžel by mohl být Tuna  oba vypravej zpravodajství (reportaze) s takovym hektickým nasazením....jako kdyby cekali az zhasne to cerveny svetlo, rozrazi dvere od newsromu, proleti střižnou a s ulevou se vys***u  Ale zase nerika za kazdy slovem "woe"..jako Jarg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  08. 09. 2003 23:39

A to Lenertová patřila k těm lepším hlasatelům (na Nově). Myslím, že hlasatel by měl mluvit nejenom spisovnou češtinou, ale také trochu zvukomalebnou, trochu intonace do toho.. Způsobem, jakým hlasatelé na Nově vyrážejí slova se rovná příspěvkům, jaké vysílají.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duck  |  09. 09. 2003 06:23

"A to Lenertová patřila k těm lepším hlasatelům" to snad ne!  Vždyť neuměla mluvit, pamatujete její začátky - protekční dceruška!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  09. 09. 2003 10:10

Právě že asi nepamatuji.. Nebyl a nejsem veliký příznivec Novy a obzvlášť jejich hlavních zpráv, takže ji moc nesleduji. Protože to je naprostá demence a když nemám dobrou náladu, abych to bral s nadhledem, jen mne ještě více vytočí. Sám asi víte, co tím myslím. Schválně se dnes podívejte na zprávy, jak někteří mluví při komentáři svých reportáží. Ve srovnání s tím mluví nádherně

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  08. 09. 2003 18:25

... a souhlasím s článkem J.Peterky na Lupě:

http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2996

Když jsem tu reklamu, upozorňující na novou epidemii, zaslechl na půl ucha poprvé, popravdě řečeno, trošku ve mně v první vteřině hrklo. Ta reklama upoutala (což u reklam T-M není moc obvyklé), to je pravda, ale vše má mít své meze .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
axicom  |  08. 09. 2003 18:17

Nemáte někdo pocit, že je to klamavá reklama? Pokud jsem četl správně je nový tarif určený všem studentům ve věku od 18 do 26 let? Tak nechápu, proč z okna vola asi 40letý strejda že to taky dostal. Že by měl své dny? V reklamě není ani zmínka o tomto věkovém omezení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  09. 09. 2003 10:17

Ja myslel, ze tam mluvi o "novych tarifech" a ne jen o "novem tarifu". Az zas tolik jsem to nesledoval, ale neprisli spolu s tim studentskym tarifem i s nejakym levnym vikendovym volanim a s nejakym dalsim tarifem na Twist?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  08. 09. 2003 18:11

Reklama je na Hxxxx a úplně mě odradila větší shit jsem neviděl, na to nemá ani Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  08. 09. 2003 23:35

No, co se týče té, jak všichni křičí, že jsou nakažení, tak ta moc dobrá není, zbytek docela jde, i když to úplná bomba není. A upřímně řečeno jsou lepší, než to, co teď plodí Oskar. Reklama za pár korun, což by nevadilo, kdyby měla vtip, ale nad tím se člověk neušklíbne. Jsem sice zastánce T-Mobilu, ale některé dřívější Oskarovy reklamy byly dobré. Ale to jsem se vzdálil od tématu diskuse.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  08. 09. 2003 17:37

Hmm, server na chvilku asi hodil fallingy  (jakože spadnul)

Když jsem viděl Nikol v telce v reklamě, tak jsem myslel, že to je zase na nějaký vložky, jako před lety...  Ale, ono to bylo na tohle, to se nedivim, že jim tam studentící volají, jak utržený ze řetězu, když tam všichni mávaj T610ma, Samsungama, Nokiema, asi soukromá škola.  Tam se ztratí jakýkoli tarif...
Hláška: "Konečně nakažen" = "Jsem ten největší kretén" 

Kdyby byl ředitelem Novy ještě Vláďa Železný, tak by jí to nedovolil, a kdyby musel, tak by ji ve svým pořadu pomluvil a kdyby měl nějaký zaměstanec T-M okamžitě by ho musel zahodit

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  08. 09. 2003 19:13

Nezapomeň, že dle jednoho bulvárního časopisu, měl Železný údajně sexuální pletky s Lenertovou.

Jaká náhoda. Lenertová utekla do USA v době, kdy vládl v Nově Železný.

Železného odvolali z funkce ředitele ( spíše ho z NOVY vykopli socialistická vláda a také PPF v Nově) někdy v květnu 2003 a jakmile Železný je mimo hru, Nicol Lenertová se vrátila zpět do vlasti. Není to podivné ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karloson  |  09. 09. 2003 08:57

Ne a nečti bulvár!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan  |  08. 09. 2003 20:51

vazeny pane.jsem studentem soukrome skoly a fakt jsem si nevsim ze bych se ztracel v tarifech bud ja nebo spoluzaci....prachace najdete i na statnich skolach..hadam ze jste jeden z tech cehckovskych zaivstaku ) nebo ze jste se na soukr skolu nedostal.)

pekny den vsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  08. 09. 2003 21:19

Za 1.  Tam se ztrati jakykoli tarif...   myšleno jako nadsázka tak, že na soukromé školné může být tak vysoké, že tam ztratí i nějaký vyšší tarif. Né, že studenti o tarifech nic nevědí

Za 2.  Lexuse LS430 opravdu zrovna nemám, ale že bych už musel závidět studentům soukromých škol,  tak hluboko jsem ještě neklesl...

Za 3.  nebo ze jste se na soukr skolu nedostal.    To jde se tam nedostat?    Proboha, proč bych se měl dobrovolně hlásit na soukromou školu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  09. 09. 2003 07:31

Ad 3: Přesně tak.... tam snad za peníze vezmou i koně, ne?

PS: JInak reklama na studentský tarif je padlá, neb v ní si jej aktivují i evidentně nestudenti (možná věční studenti )... a vypadá to pak, že je pro všechny, nebo že všechny tarify jsou výhodné.... Avšak po užití tarifikátoru to tak být nemusí, že jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  08. 09. 2003 17:14

No Nicol je kus a myslím, že tahle kampaň funguje!!

Tarif Student hold nemá konkurenci a myslím, že jen tak mít nebude, jelikož eurotel nemá zapotřebí dělat nový tarify no a Osral se chová laxně, takže nic podobnýho nepřijde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  08. 09. 2003 19:53

Puvodne jsem o tom tarifu dost uvazoval, ale ta kampan me tak znechutila, ze jsem od toho upustil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  08. 09. 2003 20:51

Co je to za blbost? To teda nechápu! Dyť de akorát vo prachy - jak nejvíc ušetřit za volání. Kdo to kdy slyšel aby někdo odmít mít něco levnějšího kvůli reklamě? Teda ne že by se mi nějak líbila...

Cao Dawe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  09. 09. 2003 09:51

Pro me to ale znamena dalsi SIM (mam jeste ET data nonstop) a nejsem si jisty, ze bych tech 50minut provolal.
Proste jsem si rikal, ze to jeste dukladne zvazim, jestli se mi tech par usetrenych korun vyplati za komplikace s tim spojene.

Po tom, co tu reklamu vidim 20x denne a bojim se zapnout radio, me chut na jakekoliv uvazovani presla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MATAN  |  09. 09. 2003 14:13

Když ti jde jen o peníze tak prosím, možná ti udělají speciální edici. Třeba paušál jen 50kč/měsíc a o sto přijatých reklam víc????

Nevím, ale mě osobně vaděj i zasraný informační reklamy, co rozesílá OSKAR na svých paušálech formou SMS o nových službách. Je to SPAM. Dá se to nějak vypnout???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quest  |  10. 09. 2003 09:22

A proč Ti to tak vadí? Smazat jednu SMSku za měsíc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  10. 09. 2003 10:42

Zavoláním na infolinku. V mém případě to zabralo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DiskussMan  |  09. 09. 2003 16:21

No ja bych to prave kvuli te reklame nechtel. Aby T-Mobile zatezoval reklamou a vymlouval se, ze to musi nejak dotovat, to fakt ne!

I kdyz vzhledem k caste nefunkcnosti T-Zones bych nakonec mohl byt rad, ze mam jistotu, ze mi prijde aspon neco

Preji hezky den!
DiskussMan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AntiNicol  |  09. 09. 2003 08:37

Jas myslim, ze ti, co tu mluvi o vychcanem ksichte a frenetickem prednesu, jsou pravde mnohem bliz. Jinak to, jak se napr. snazila uhnat Jagra, svedci o "neposkvrnenosti" jeji duse dostatecne... Nicmene na reklame ala t-debil se toho vic pokazit neda, neb ma suverenne nejstupidnejsi reklamy. Takze jen blahovy nadcenec mohl verit v obrat o 180°...

So ce tyce te udajne funkcnosti "kampane" - jelikoz nejsem nadrzeny pubertacek, co bez mobilu u ucha nemuze vylezt na ulici, a utratim tudiz stezi tak petistovku za rok, asi si dovedes predstavit, jak siroky a cynicky usmev takovehle reklamy na JAKYKOLIV tarif u me vyvolavaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karloson  |  09. 09. 2003 08:56

...nejsem nadrzeny pubertacek...Neee??? Ale píšeš jako kokot, tedy pardon, zastydlej puberťák, tak kolem pětadvaceti. O kolik jsem se spletl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  09. 09. 2003 09:14

Karlo Sone na tebe se hodi leda nazev hnup

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AntiNicol  |  10. 09. 2003 08:57

..o cele tve IQ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  10. 09. 2003 10:45

500/rok? Můžeš mi vysvětlit co děláš na MM?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AntiNicol  |  09. 09. 2003 08:37

Ja myslim, ze ti, co tu mluvi o vychcanem ksichte a frenetickem prednesu, jsou pravde mnohem bliz. Jinak to, jak se napr. snazila uhnat Jagra, svedci o "neposkvrnenosti" jeji duse dostatecne... Nicmene na reklame ala t-debil se toho vic pokazit neda, neb ma suverenne nejstupidnejsi reklamy. Takze jen blahovy nadcenec mohl verit v obrat o 180°...

So ce tyce te udajne funkcnosti "kampane" - jelikoz nejsem nadrzeny pubertacek, co bez mobilu u ucha nemuze vylezt na ulici, a utratim tudiz stezi tak petistovku za rok, asi si dovedes predstavit, jak siroky a cynicky usmev takovehle reklamy na JAKYKOLIV tarif u me vyvolavaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carcharodon Carcharias  |  10. 09. 2003 18:32

Takze, co jsme se z vaseho prispevku dozvedeli? Ja bych to shrnul
(a) ze mate mindraky
(b) ze nemate penize

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ADEZ  |  09. 09. 2003 13:07

počkej za rok. cha cha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
master  |  11. 09. 2003 09:50

máš to ale mrzký vkus na děvčiny. No jiný kraj, jiný mrav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  08. 09. 2003 16:58

Je to sice hrozná reklama, ale co je hlavní - FUNGUJE a to na všechny !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reset  |  08. 09. 2003 17:11

mluv a mysli v jednotnem cisle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krap  |  08. 09. 2003 16:53

Nikol je sice pěkná, ale ta reklama... .... no má za to asi pěknej peníz.. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  08. 09. 2003 16:51

reklama na TMO v radiich mi leze krkem. Nejlip 10x za hodinu (vid EVROPA2, BONTON) bleeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  09. 09. 2003 13:19

Nemáš poslouchat takový s**č*y

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Archandel_Gabriel  |  08. 09. 2003 16:38

Reklama ale stoji za prd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nicol  |  10. 09. 2003 18:35

Na co je vlastně ta reklama jak v basketbalový hale si všichni rychle sedaj a kluk se s černochem snaží získat poslední místo.To je na boty,na nějakou kolu,na banán nebo
na co to je doprdele reklama.Jinak Nicol s těmi vlasy vypadá jako strašák.

Hehehe...počkám si až klesna S55 na 3000,-kč.Na tarify ti pOsrálku chčiju .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  11. 09. 2003 10:29

Na Najk, woe

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  16. 09. 2003 21:00

Na www.mobilhouse.cz  mas a55 za 2600Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor