T-Mobile bude konkurovat CDMA Eurotelu

Diskuze čtenářů k článku

mnx  |  29. 04. 2005 14:25

Velice pěkná bleskovka, vlastně jen o tom že tmobil převzal nějaký papír. A přitom nikdo neví v jakým roce, či století tu službu vůbec spustěj, o pokrytí a cenách ani nemluvě ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  29. 04. 2005 15:26

dle konkurenciho platku koncem roku 2005

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  29. 04. 2005 23:12

Ten internet to je vec, co? Komukoliv se tam da za cokoliv vynadat.
Ale trochu inteligentni jedinec najde treba i tohle:
http://www.ctu.cz/doc.php?iDoc=890

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojzek skyva  |  29. 04. 2005 13:18

jak víte, že tmcz v tom pásmu bude něco provozovat? jak víte že to něco bude konkurence cdma? jak víte že to bude v době, kdy ještě bude et provozovat cdma?
ten nadpis je matoucí, vipadá to jako by za měsíc měl tmcz spouštět v 872 nějakou službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  29. 04. 2005 13:35

Hlavně to tvoje vipadá je bomba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  29. 04. 2005 00:08

něco pojede z kopce
už aby to tu bylo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  29. 04. 2005 00:41

Mno, jde o to kolik bude stát modem a měsíční paušál. T-Mobile má už hodně dlouho dražší mobilní internet než Eurotel...podle mě ho měl dokonce VŽDY dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  29. 04. 2005 12:08

Řešíš 50 kč a voláš s ET ???Ale jdi.......Nejde o cenu ale i o kvalitu a hlavně  bude konkurence.....a vo tom to je.Eurotel + Telecom tady vždy dělali  akorát komedii.ET spustil Data nonstop jen díky Telecomu, protože věděl, že paušál nebude...a penízky se sypali na jednu hromadu.Telecom to nennabízel i díky alternativcům....proč je pouštět do byznysu.Asi tak nějak....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  29. 04. 2005 12:30

Neřeším 50 Kč.
1) U Data nonstop navíc zákazník dostává 60 minut na volání, což bych oceňuji minimálně na 240 Kč. A to počítám jen 4 Kč vč. DPH. Pokud zákazník volné minuty nechce, pak je cena tak nějak srovnatelná.
Btw. jde si vzít k datovému tarifu (bez hlasového) u T-Mobilu dotovaný telefon? Dostávají se u čistě datového tafiru Bonus body?

2) T-Mobile dost možná zvýší cenu paušálu o 200 Kč, pokud bude chtít zákazník využívat EDGE. Eurotel toto zřejmě nechystá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  29. 04. 2005 14:36

Vážně?
TM - 649Kč/80minut a volání na pevnou za 1Kč po 3 měsíce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  29. 04. 2005 17:27

Jo, ale ty minuty jsou jen do T-Mobilu
Tento tarif je možné aktivovat jen do 30. 6. 2005 (pokud to zase neprodlouží) a ty volné minuty navíc jsou jen po dobu jednoho roku (u Eurotelu jsou vždy, když máš tarif aktivovaný). Tohle můžeš srovnávat s Data nonstop se závazkem na dva roky za 550 Kč bez DPH.
Osobně bych se u GPRS nezavazoval ani na měsíc...třeba konkurence zlevní a já budu chtít přejít. A co pak?

Další nevýhody tohoto tarifu oproti DN:
"S Tarifem Data Unlimited Special není možné zakoupit telefon nebo datové zařízení za zvýhodněnou cenu." (u Data nonstop samozřejmě jde).
"K tarifu Data Unlimited Special je možné aktivovat zvýhodnění Víkend+, nelze však využívat nabídku Happy Partner."
K Data nonstop jdou aktivovat až dvě Tandem karty (něco na způsob Happy Parnter).

Navíc jsem myslím nekde četl, že u tohoto tarifu se nanačítají Bonus body.

Já si tedy myslím, že Data unlimited (speciál) je stále (a vždy byl) méně výhodný než Data nonstop. Dá se samozřejmě polemizovat o tom, že T-Mobilní GPRS je rychlejší...ale to je asi na rozsáhlejší debatu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  29. 04. 2005 17:31

A k té slevě na volání na pevnou linku...jde o časově omezenou akci (aktivace nutná do určitého data), stejně jako byla akce Eurotelu "Doporučte a získejte" (Eurotel tomu tedy asi takhle neříkal). 3 x 30 minut ZDARMA do KTERÉKOLIV SÍTĚ mně osobně přijde lepší než volání na pevnou linku za 1 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  30. 04. 2005 00:24

No to je nějakých 8,11/min. A to volání na pevnou za 1,- je bez DPH, platí až po provolání volných minut a má účtování 120+60 (které se navíc v případě volání na pevnou vztahuje i na ty volné minuty) ... Ono je třeba číst i takováta drobná šedivá písmenka na stejně šedivém podkladu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovicka  |  29. 04. 2005 08:06

No ještě abys nebyl překvapenej nástup CDMA se taky setkal s velkým očekáváním a dneska je z něj velkej propadák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  29. 04. 2005 12:33

Podle mě je CDMA největší ostuda Eurotelu za celou dobu jeho existence. Byla to obrovská sláva a nadšení a nakonec je to trochu jinak...Na CDMA existuje mnoho diskusních skupin, nerad bych to tady více rozebíral...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john  |  29. 04. 2005 12:55

Jo, svatá pravda, ale tady si myslím, že úmysl špatný nebyl, ale poděkujme Telecomu, jako vlastníkovi. toho da facto internet do teď drží na nohách a CDMA byla pro něj konkurence, to mě, jako koncového uživatele, samo nezajímá..., takže buďme rádi za konkurenci a věřím, že se vše rozhýbá i ET, protože ty shit modemy, to je hrůůůza..., a ještě ten úvazek , ale jinak je to lepší, než před 3 měsíci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  29. 04. 2005 13:11

Možná by bylo vhodné zjistit si fakta. Je to i myslím pro redakci námět na článek a s ET si vyjasnit pár informací.
Co já vím, tak je cca 50tis uživatelů CDMA. A cca 2% jsou nespokojeni. Pochopitelně ti jdou slyšet více.
Ale dle toho si společnost bohužel dělá obrázek, ten je mimo. V případě modemů je již klid, nové jsou OK, chyba se již dávno odladila.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 04. 2005 15:34

To jo, chyba se odladila, na nefunkčnost DNS serverů a každodenní výpadky si už každý zvykl. A zkusili jste si to u těch ku..v reklamovat? Na základě písemné reklamace toho, že to bylo měcís totálně nefunční, vrátili 2 stovky. No nic, naštěstí jsem se to šmejdu už zbavil. ET je důstojnou dcerou žlutý pijavice, nemusím ani jednoho, ani druhýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  29. 04. 2005 17:43

Kde jsi přišel na to, že jsou nespokojená dvě procenta uživatelů? Pokud jsi to vypočítal tak, že jsi spočítal nadávající na fórech a vypočítal kolik je to procent z celkových uživatelů, tak si uvědom, že ne všichni nespokojení křičí na fórech. Jestli jsi četl nějaký průzkum, tak se omlouvám.

V případě modemu je klid? Před necelým měsícem jsem byl náhodou přítomen rozhovoru mezi zákazníkem a pracovnicí značnové prodejny. On nadával, že během 14 dnů už je ten modem potřetí v opravě. Takže asi ještě tak úplně vychytané nejsou.

Pokud máš pravdu a nespokojená jsou 2% uživatelů, tak je to SAKRA HODNĚ! Znamenalo by to tisíc nespokojených uživatelů. Kdyby se všichni sešli na demonstraci, tak by to byla možná i nadprůměrná demonstrace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  29. 04. 2005 17:50

Společnosti, které si zákazníků váží se chovají jinak. Máme tady třeba místního provozovatele mikrovlny a ten vrací denní paušál za každý den výpadku. Nevím, kolik je minimální délka výpadku, aby paušál vrátil. Eurotel by zřejmě přišel na buben, kdyby tohle dělal. Pro daného provozovatele jde o pár korun na zákazníka a udělá mu to dobré jméno. Podle mě by tento postup měl být běžný. Tento provozovatel může děkovat arogantním hajzlíkům typu Eurotel, kteří na zákazníky kašlou. V porovnání s nimi je king a přitom dělá jen to, co by mělo být samozřejmé. Eurotel zřejmě usnul na vavřínech

Další příklad.
Student agency i přes svou prospreritu své zákazníky poslouchá viz:
http://www.studentagency.cz/mainpage.php?switch=100535

Má Eurotel nějaké fórum, kde může zákazník napsat svůj názor, prosbu, návrh na zlepšení???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  30. 04. 2005 14:16

Císla vycucana z prstu... pokud vim, tak prvnich nekolik mesicu byl temer kazdy modem poruchovy, takze 2% nespokojencu je dezinformace jak od Zifcáka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hugos  |  29. 04. 2005 08:25


souhlas UŽ ABY TO BYLO !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor