T-Mobile pracuje na nasazení nového systému pro řízení vztahu se zákazníky (tzv. CRM). Ten by měl urychlit vyřizování zákaznických požadavků a zjednodušit zavádění nových služeb. Proto se operátor bude zbavovat i starých paušálních tarifů, které již nejsou v nabídce, ale někteří zákazníci je dosud využívají. Takové tarify budou postupně nahrazovány některým z aktuálních tarifů nabídky S námi. Novější tarify mají nižší sazby za volání, takže zákazníci na změně většinou vydělají.
Operátor bude změnu provádět v několika postupných krocích. Od 28. června nebude možné staré tarify aktivovat nebo prodlužovat, od konce července pak začne postupné převádění zákazníků na nové tarify. T-Mobile nabídne zákazníkům vždy adekvátní tarif v odpovídající cenové hladině. Vzhledem k výraznému poklesu cen mobilních služeb v posledních letech získají dotčení zákazníci za stejnou sumu vyšší objem jednotek. Samotný přechod na nový systém CRM bude probíhat postupně v několika fázích až do poloviny příštího roku počínaje letošním podzimem.