T-Mobile chystá další bonusy za dobíjení Twistu

Diskuze čtenářů k článku

Roman Joura  |  17. 04. 2003 02:56

Zdravím,

je mi líto, ale mám špatnou zprávu pro všechny registrované na t-zones, kteří si nadefinovali filtry :

Údaje z Vašich filtrů jsou dostupné Vašim korespondentům:
http://tmo.webpark.cz/t_zones_mailer_daemon_20030417.htm

K tomu se pokoušíme "měřit emailům zpoždění"; hezký zmatek je v hlavičkách emailů přeposlaných do MobileBoxu Easy:

http://tmo.webpark.cz/t_zones_emaily_zpozdene_20030414.htm

V Polsku se říká: "Český film, nikdo nic neví".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MG  |  16. 04. 2003 12:13

Po tom, co jste předvedli posledně, doufám, že nikdo nezblbne a nenechá se nachytat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olyman  |  16. 04. 2003 10:55

Jedine co me napada...

Jsou to fakt CHUJI!

Jak nejsem sprosty, tak ted jsem.

Co si mam o T-Mobile ted myslet? Muzou si za to sami.

Oly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  16. 04. 2003 03:48

Zdravím, na http://tmo.webpark.cz:

Procházka po SMS službách minulého století
http://tmo.webpark.cz/sms_ohlednuti.htm


Roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  16. 04. 2003 00:13

U Twistu jsou pořád nějaký změny...jeden měsíc zdražení, druhý měsíc zlevnění (nebo že by to byl nakonec fakt apríl?). Jednou dobíjet nejmíň za 400, pak zas za 200. Už v tom ztrácím přehled... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  15. 04. 2003 17:31

Asi takhle T-Mobile, na rovinu, bud uvedes SMSky do takovyho stavu aby mi na Twista mohli lidi posilat z webu SMSky jako za Paegase, vratis preposilani mailu do normalniho stavu bez blbejch TZones a straseni s jejich zpoplatnenim, nebo si polib prdel, v mobajlu mi uz zustane Oskar, i kdyby jsi za dobiti sliboval hory doly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  15. 04. 2003 08:55

Ano, je to je stále ten samý přístup ke stávajícím zákazníkům, jako v minulosti. Na ty, kteří jsou již polapeni, se dá vykašlat. Co na tom, že měsíčně utratíte přes 2000 Kč a jste zákazníkem od roku 1997. Výhody dostanou ti, co nevolají vůbec.

Ostatně to ukazuje, že po cenových úpravách z počátku roku, které lépe "postihovaly strukturu našich zákazníků", došlo opravdu k významnému odchodu uživatelů sítě T-mobile ke konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  15. 04. 2003 12:51

   

Ano - lepe postizeni zakaznici odchazeji, priste postihneme dalsi.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  15. 04. 2003 23:46

Tusim v r. 1999 byly obrovsky jedovate zeleny reklamy:"Muj Twist me stoji pouze 1,09589041 (+dalsich 20 cifer) za rok".
Jo Paegas nas socky nahanel uz davno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  15. 04. 2003 07:38

Tak T-mobile me totalne nastval, na dotaz zda zprovozni GPRS data pro Twist, podobne jako Go a Oskarta me odpovedeli :

V soucasne dobe nabizi nase spolecnost pro Twistove zakazniky moznost pripojeni pres GPRS v telefonu a na sve stranky take propojenim telefonu a PC. Moznost pristupu na ostatni internetove stranky je omezena pouze pro pausalni zakazniky. Momentalne bohuzel nemame informace o moznem zarazeni noveho tarifu pro vyuzivani teto sluzby.

Kompletni prehled cen za vyuziti Twist GPRS je k dispozici na http://www.t-mobile.cz/cms/default.asp?menu=223.

Verime, ze Vam tyto udaje pomohou.

Moje odpoved : Dekuji za rychlou odpoved, tyto udaje me pomohou k rychlejsi
zmene operatora, jen jeste porovnam Go a Oscartu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 04. 2003 08:28

To by mě zajímalo, co chceš porovnávat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  15. 04. 2003 23:40

Tipuju:
-hodit do Tarifu lidi, co jim volam a pisu
-ostatni nabizene sluzby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pegas MSTITEL  |  14. 04. 2003 20:45

T-meloun zůstane t-melounem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xa  |  14. 04. 2003 18:33

Misto, aby byly bonusy plosne, jako napr. 5% pri elektronickem dobiti (Sazka, bankomat atd.), je to sazka do loterie s malou nadeji na vyhru. Kdo to zaplati? My. Co je akce vikend z Twistu do TM za 1/3, provolam kazdy takovy den tak 1/2 hodiny. Pri normalnim tarifu tak 5min. Navic stihnu za 3Kc obvolat 3 lidi, coz by normalne stalo 9Kc. Z celkoveho hlediska je to tedy oboustranne vyhodne. Provolam vic penez (pri rezijnich nakladech) a popovidam si s vice lidma. Proc je to tedy jen casove omezena akce? Platit 1Kc do TM mimo spicku by byl daleko lepsi marketingovy tah nez pochybne vyherni bonusy. Akorat se bojim, ze bych provolal tak 2-3x tolik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrabcak  |  15. 04. 2003 21:20

To je fakt, co mam Oskara, provolam mnohem vic nez s T-mobilem, protoze je levny, takze se vubec nekrotim
Operatori by si meli konecne uvedomit, ze zakaznici jsou ochotni a pripraveni utracet vice penez, ale chteji za to neco dostat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  14. 04. 2003 12:33

Zdar. Mam Twist SMS a ted si jdu zaridit Tarif 20 Start HIT. Mejte se ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  14. 04. 2003 13:38

Běž....  Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 04. 2003 14:18

Jdi !!!

Alespoň tam s Xteens zůstanete dva, aby TM nebylo smutno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  14. 04. 2003 17:31

Tak, uz je to hotovo. Platim pres inkaso a za to mi dali 200 Kc bonus. No neni to skvele? Je to skvele ... T-mobile je ted mozna neprijemnej svymi nepopularnimi kroky, ale to stejne ceka vsechny operatory. Je to jen otazka casu ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mlok  |  14. 04. 2003 18:48

To sis pomoh. Ted u nich musis byt navic cele 2 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  14. 04. 2003 18:49

??? Oni teď dávají bonusy v korunách? Už ne ve volných minutách? Jak to budou účtovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 04. 2003 07:38

Fakturou, Romane

Kyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  15. 04. 2003 14:41

   

Dobropisem - nebo myslis, ze obonusovany user bude T-M posilat fakturu???

   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  15. 04. 2003 18:54

Moment, to oni jako odečtou z první faktury kromě kreditu zbylého na Twistu ještě navíc dvě stovky? Slyším prvně v životě. Odkdy tahle akce běží? Proč jsem o ní nic nečetl? Nevidím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  16. 04. 2003 06:02

Odečtou ti to při příštím vyučtování....

Kyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  16. 04. 2003 18:09

No V ČERVNU 2001 mi tedy žádné dvě stovky neodečetli. Přišel jsem, složil 500 zálohy, v první faktuře mi odečetli zbytek z kreditu. Vsjo. O dvou stovkách bonusu jsem nikdy nic neslyšel, naopak v novém ceníku mají poplatek za přechod z Twistu na tarif 50 korun, ale podle infolinky ho zatím neuplatňují. Dvě stovky za přechod na tarif podle mne prostě neslibovali a nedávají (tedy neodečítají od faktury).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  15. 04. 2003 17:35

To ted budes mit klid od lidi co posilaj SMSky pres web, co?   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
topler  |  14. 04. 2003 10:59

Oskar pokud se matně pamatuju uveřejnil poslední statistiky zákazníků bez tzv. mrtvých karet.

Což mi přijde solidnější než tvrdit na základě "prodaných" telefoních čísel mám tolik a tolik milionů zákazníků.

T-mobile se tím snaží zresuscitovat "mrtvé" předplacenky aby mohl vydat věrohodnější statistiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  14. 04. 2003 12:09

Já se opravdu jen směju..... T-Mobile chacháááááááááá  to už nepotřebuje komentář, to chce jen smích a kroutit hlavou nad ty, co to tuto společnost pořád neprokoukli....  Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kumpa  |  14. 04. 2003 18:13

Muzem cekat taky nake relevantni argumenty nebo je to zase jen bezhlave placani nesmyslu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolf  |  14. 04. 2003 09:20

Mám pocit že marketingové oddělení T-mobilu je banda slaboduchých blbců. To co poslední dobou předvádí je jeden úlet za druhým. Tahle poslední akce která by mohla v inzerátech mít titulek třeba "Vůbec nevolejte, je to výhodné - dostanete bonus! Kdo provolá měsíčně několik stovek je vůl - nedostane nic!" je už vrchol všeho...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 04. 2003 13:20

V zimě mezi zaměstnanci Téčka kolovala hláška:
Přes veškerou snahu marketingu od nás mnoho zákazníků neodešlo. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  14. 04. 2003 18:53

Vzkaz zaměstnancům TM: Většině tarifních zákazníků smlouvy na dobu určitou teprve skončí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 04. 2003 08:31

Jenže nasrání už většinou vyprchalo, takže zůstanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  15. 04. 2003 14:36

Nejde o intenzitu nasrani - odejit mohli pri zmene podminek. Ti, co neodesli, neodesli ze tri duvodu:
1. T-Mobile je pro ne nejlepsi ci nejprijatelnejsi
2. netusi, ze by se svou zavislosti na operatorovi mohli neco delat
3. pouzivaji toho opa, pro nehoz se kdysi rozhodli a nejsou ochotni se rozhodovat znovu, pripadne jou jim podobne problemy lhostejne
Mozna jeste cast tech, kdo patri do 2. casem odejdou, sk. 1. je presvedcena o vyhodnosti (at uz opravnene ci ne), sk. 3. bez vnejsiho natlaku nic resit nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  15. 04. 2003 23:13

Neni to tak dlouho, co tu v jedne diskusi byla hlaska o tarifu "Twist SMS Internet" priblizne v tomto zneni:
-mate dlouho nepouzivanou SIM Twista?
-sezenete k ni nekde PUK 2?
-mate radi SMS z netu?
Pro vas tu mame novy tarif Twist SMS Internet - dokud udrzite SIM aktivni, mate 20 SMS mesicne zdarma.
Nyni se k teto nabidce pridava bonus pro zakazniky, kteri nejdele odolaji pokuseni dobit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 04. 2003 21:42

Jo T-Mobile, ja mam celkem smulu Twista pouzivam, protoze vsichni, ktrerym nejcasteji volam a oni volaji me, maji T-debila, ikdyz mam v truhem telefonu Oskara (tarif), tak je mi to k nicemu. Smula, vsichni chteji zustat T-M, uz sem je zkousel ukecat na Oskara a nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerzinskij  |  13. 04. 2003 11:31

Neumis ukecavat :) Ja jsem ve svem okoli presvedcil uplne vsechny :) A tem, co se nemohly rozhoupat, jsem to dokonce koupil :) Ono se to za chvilku vrati... A tisicovku na trictvrte roku ozelim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  13. 04. 2003 14:02

Vidíš a já sem ukecal svý kamarády k přechodu od Oskara na T-mobile a nelituje ani jeden...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mno  |  13. 04. 2003 18:57

A ted už ty prášky berou pravidelně ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 04. 2003 07:36

Přestali je brát po přechodu

Stačilo se sejít, porovnat ceny na tarifikátoru, probrat úroveň služeb a možnosti jejich využití, přihlédnout ke kvalitě signálu (na Oskárku můžeš mít sice někde plný signál, ale nezavoláš si, protože má v okolí jednu 4-sektorovou BTSku 3km daleko).

Dost závažný problém je infolinka, která nemá nepřetržitý provoz. Mí známí jsou lidé, kteří telefon používají k volání a využití GPRS, průměrně s 100 min. hovoru/měsíc a využívají telefon k celé ředě služeb, ne jen na odelílání SMS zdarma a k prozvánění.

Možná se budeš divit, ale přechodu nelitujou.

Kyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  15. 04. 2003 12:47

Nechci polemizovat s tvrzenim, ze pri urcitem volacim schematu muze byt T-M cenove nejpriznivejsi, ale tyhat na svetlo nikoli nepretrzity provoz infolajny??? - kdyz nekdo pouziva k volání a využití GPRS, průměrně s 100 min. hovoru/měsíc a využívají telefon k celé ředě služeb, tak k cemu potrebuje volat infolajnu??? - ja za 7 let, co mam mobil, jsem na info volal tak 10x (nejvic asi na Paegase, kvuli zruseni hlasove schranky...)

A jeste mi, prosim te, povez kde je tebou zminena situacena Oskárku můžeš mít sice někde plný signál, ale nezavoláš si, protože má v okolí jednu 4-sektorovou BTSku 3km daleko - ja totiz dost casto jezdim po republice a nekdy jsem na Os - tak abych se tomu mistu vyhnul.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  15. 04. 2003 23:03

BTS vzdalena 3 km? Tak to je v pohode. Ja jsem nedavno volal z jednoho udolicka v Orlickych horach pres bunku s TA 21 a uplne v pohode (RX -75 az -80). Horsi to je tady na nekterych mistech Brna, kde kvuli uprednostnovani 1800 MHz bunek vypadavaji hovory, tak musim prepinat foun do single 900 MHz rezimu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  16. 04. 2003 06:00

Infolinku potřebuju např. kvůli pomoci s infoSMS, nastavení e-mail klienta, roamingu, při pomoci s nastavením founu a tak, stačí?

Mělnicko, a je to občas problem mimo města či dálnice, pokud si chce zavolat vic lidi, ma clovek holt smůlu. Je to hezký pokrýt velké území jednou BTSkou, ale na úkor kapacity...

kyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenka  |  15. 04. 2003 23:15

Vis miluju lidi, ktery se skryvaji za cizi mejlove adresy, tak jako jsi to udelal ty o par prispevku vyse.  Aspon ze ted mas uvedenou jinou adresu a kdovi jestli je prava. Myslim, ze pokud mas nejaky nazor na vec, tak bys mel mit i odvahu uvest svuj pravy e-mail!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  14. 04. 2003 04:49

Já  teda nikoho neukecával. S Dohodou je mi to dost jedno na jaké číslo volám. Tři a půl hodiny v silném provozu mi na měsíc stačí a ve slabém je to pak úplně fuk

Akorát šéfová si koupila Oskartu SE a druhej telefon kvůli "poradám po telefonu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 04. 2003 11:58

No a co? Ja uz se davno prestal ohlizet na to za kolik se nekdo dovola me. Pro me je dulezity za kolik volam ja.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  12. 04. 2003 21:01

Tak se mi zdá, že T-Mobile utratí víc za nalákání svých bývalých zákazníků zpět, než kdyby nechal SMS bránu zdarma. Místo úplně nových zákazníků se snaží nalákat ty, co se na něho vykašlali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  12. 04. 2003 20:40

Tak na toto jim snad už nikdo neskočí. To zase bude oznámení o ukončení akce:

Vážený zákazníku, jména "výherců" ani čas, kdy si dobil 20tisící zákazník nezveřejňujeme, je to naše interní tajemství.

A pokud jsi to nedostal, tak máš smůlu. A že známí dobíjející za týden po Vás bonus dostali? To se Vám jenom zdá, oni se určitě spletli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibo  |  13. 04. 2003 09:35

A T-M pak bude rozesílat SMS: "Nedostal jsi to. Signálem to určitě nebude. Pokryto 99% obyvatel." :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 04. 2003 19:42

Tak co Hajek, s pravdou ven... kolik odeslo zakazniku? Je to opravdu zanedbatelne procento, jak jste predpokladal???  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  12. 04. 2003 20:41

No urcite aspon tak 2 miliony, ne? Mirku, tak nam to prozrad sam, pan Hajek to tu stejne necte....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  14. 04. 2003 16:13

Je vás 3x míŇ tak buď v klidu, a přirustky jsou taky nic moc..................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  12. 04. 2003 14:21

Najděte mi někdo zmínku o téhle akci na www.t-mobile.cz. Já tam nic nevidím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibo  |  12. 04. 2003 15:57

že by to zase zrušili, stejně jako tu hlášku o datu uzavření předchozí bonusové soutěže?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  13. 04. 2003 01:44

Nezrušili, akce se skutečně chystá, potvrdila mi to infolinka. Na stránkách to ale nemají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJH  |  12. 04. 2003 12:06

tak tomu se rika smrtelna krec umirajiciho dinosaura

"prosim prosim kupte si to, my vam za to jeste zaplatime, jenom si to prosim prosim kupte...."

LooooooooooooooL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Durdis  |  12. 04. 2003 07:49

Myslim že na 50 Kč se jim vykašlou i ti největší zoufalci - to je směšnej bonus k ničemu. Naopak, znam čim dál víc lidí, co přešli nebo právě přecházejí na Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXteens  |  12. 04. 2003 08:24

K Oskarovi odcházejí pouze zákazníci, kteří nejsou ochotni za služby platit a budou využívat pouze SMS bránu zdarma. Až jim jí zruší i Oskar, zbyde jim už jenom infolinka a zelené linky 800.  Jejich sociální situace jim nedovoluje používat placené služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 04. 2003 09:42

Zajímavé že já po odchodu od tehdy ještě Paegasu naopak využívám hlasové a datové služby,free sms bránu beru jako pohodlnost,která potěší. Zvlášť když sem na netu celej den v práci  Moje sociální situace mi dovoluje mít tisícové faktury za mobil, to je divný co?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  12. 04. 2003 10:56

Pokud sleduješ, co XXteens produkuje za bláboly, tak se divím, že na to vůbec reaguješ. Snaží se akorát vyvolat FW, rozumný příspěvek z něj nevypadne. Možná po protřepání (před použitím) .

Radim

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  13. 04. 2003 07:34

Radim: Před použitím důkladně protřepat, to by možná pomohlo

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 04. 2003 12:58

To je zvlastni. Ja asi budu nakej strasnej hybrid kdyz jsem u Oskara i ET a moje situace mi dovoluje pouzivat placene sluzby a jeste mit 3 pausaly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freezing.point  |  13. 04. 2003 16:31

To musí být šíleneně nepohodlný, tahat s sebou pět telefonů... Nebo se chce někdo jenom vytahovat???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  13. 04. 2003 20:24

Proc pet telefonu? Taham dva a to jen z nutnosti. Treti mam misto pevny linky pres branu doma. Je to NMT takze je to levnejsi nez pevna linka od slavnyho telecomu. To je prave ten treti pausal. Je za 0 a platim jen kdyz volam. Jako nahrada pevny linky je to lepsi nez predplacenka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nuny  |  12. 04. 2003 13:07

Jestli o tom nevíš tak SMS brána u Oskara není jenom pro zákazníky Oskara  tak tu nepiš takové kraviny a zůstaň tam kde jsi. Jistě jenom tiše závidíš a nevíš jak to dát najevo tak kopeš kolem sebe a pomlouváš co se dá. Mám taky Oskara ale ne proto že by byl nejlepší ale proto že mi vyhovuje a u ostatních je to podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  14. 04. 2003 08:27

Už je hlavě dobře? Nebo z tebe budou padat další podobné bláboly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  12. 04. 2003 07:42

Po předešlých podvodných akcích (melouny, dobití prvním 50ti tisícům) jim na tohle už neskočim. Vyplácám ty nedávno dobité čtyři stovky a odcházim ke konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  12. 04. 2003 03:37

Firma se definitivně zbláznila. Varianta 2: T-Mobile už nemá žádné tarifní zákazníky. Varianta 3: Pan Tomáš Votruba si udělal opožděný apríl. Varianta 4: T-Mobile je před bankrotem a Twist zákazníci, kteří už dávno nic u TM neutrácejí, se pro TM stávají prioritní klientelou. Varianta 5: Všechno je ještě úplně jinak a já nic nechápu. Pokud si ale pan Votruba skutečně nedělá vyloženě srandu, pak je třeba od T-Mobile co nejdříve zmizet, neboť situace je skutečně vážná.

Za veškeré rozptýlení výše uvedených pochybností budu vděčný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  12. 04. 2003 07:36

No jasně, T-Mobile tak strašně krachuje, až z toho má několikamiliardové zisky... ) Lool

Myslím, že od krachování v Česku jsou tu jiní operátoři... Kdyby se firma chtěla zachraňovat, vypadalo by to asi jinak... Kdo z operátorů tady třeba vybíral paušál na půl roku dopředu ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  12. 04. 2003 08:26

Vybíral paušál, ale už né zálohu 1000,- kč. Za to jsi měl ovšem volání zdarma o weekendech .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ICQ 321770566  |  12. 04. 2003 08:53

Ale T-erminatore3 a víš proč to takhle Oskar dělá? Asi né, co?

Oskar má své zákazníky rád a tak jim poskytuje volání o víkendech zdarma. Nestojí to za zaplacení 5 paušálů dopředu a ještě k tomu dotovaný telefon ( neblokovaný ) za skvělou  cenu? 
!!! Upozornění pro T-erminatora3 a další T-fandy. Tato akce už neplatí!!!  Zmíněné výhody sem uvedl proto, abych se pokusil T-erminátorovi vysvětlit co za 5 paušálů dostane, protože to evidentně nevěděl anebo radši nehodlal vědět. Výhod je ještě víc. T-erminatore3 stav se někdy u Oskara, rádi ti poradí!

Pro exTwistaře je na Oskartách připraveno spoustu skvělých věcí.  Wap 1,50 kč. GPRS  i pro Internet. Sms 2.10. Posilani z sms.oskarmobil.cz zdarma. Simka zdarma ( s větší kapacitou na 25 sms a 220 čísel). atd...

 Twistařů ubývá a to je jasná věc. T-mobilu to evidentně nevadí a Oskar si přijde na nové zákazníky. Lézt k Eurotelu je stejné ( a ještě trochu horší )  jako zůstat u T-mobilu a nechat se dále vykořisťovat.
Ale co však o nic nejde, jen o peníze a ty jsou dneska až na prvním místě, že!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  12. 04. 2003 09:28

Když s někým mluvíš, děláš to stejně jako když píšeš? Každou chvilku zvýrazněná slovíčka, vykřičníky a tak. To musí být docela sranda - pořád někoho tahat za rukáv, třepat s ním a podobně, abys zdůraznil, co chceš vlastně říct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ICQ 321770566  |  12. 04. 2003 10:54

A jak čtu, tak je to funkční a použitelné.
Názvy operatorů sem udělal v barvách jejich log ať je vidět o čem zrovna píšu. A  vykřičníky splňují svůj úkol.

Ale nerad bych odbíhal od diskuze na téma, které je dáno, ale na tvůj dotaz ti odpovím! Když už s někým mluvím, resp. vyjadřuji svůj názor, tak používám věškerých prostředků k tomu, aby člověk se kterým komunikuji, pochopil to, co mu chci říct. Vynaložené prostředky si pak dávám do nákladů a odečítám si z daní ušetřený čas. Když je něco přehledné a jasné, tak je cesta k úspěchu o něco rovnější, ikdyž občas narazím na mentální blok, Petroline!

Jestli chceš i nadále řešit mé soukromé záležitosti, tak mě napiš na maila, jo? Měj se!!!

PS: Jak lze vidět držím se svých konvencí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  12. 04. 2003 16:41

Souhlasím. Také mám rád zvýraznění v textu. To důležité mi pak neunikne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  12. 04. 2003 20:46

A hlavne se to pak fakt strasne dobre cte. Vsak treba v novinach to prece taky takhle delaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazyboy  |  12. 04. 2003 12:11

Naprosto souhlasim! Hned jak T-mobile oznámil zdražení s zrušení SMS brány, přešel jsem z Twistu na Oskartu a jsem velice spokojenej. Utrácím většinou okolo 600Kč měsíčně, takže mam ještě k tomu všemu FlexiSazbu a volat do Oskara za 2Kč/min a psát zprávy za 1Kč je pohodička!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 04. 2003 12:52

Vcelku souhlasim az na jednu drobnost. A sice, ze lezt k Eurotelu je ..... Ja myslim, ze pro dost lidi se lezt k Eurotelu vyplati. Zejmena tem, kdo potrebuji pripojeni k netu. Ten pausal fakt nema chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ICQ 321770566  |  12. 04. 2003 14:07

Jo omlouvám se za ten Eurotel a musím svůj výrok poupravit: Lézt k Eurotelu je  stejné ( a ještě trochu horší , pokud zrovna nehodláte využívat Eurotel Data Nonstop).... Eurotel je v tomhle směru na vedoucí pozici. Oskar by měl přijít s něčím podobným. Spousta lidí čekala jak T-mobile zareaguje. Ten si asi tenhle tah dovolit nemuze, nebo nemá připravenou síť a čeká až naprší a uschne.. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  12. 04. 2003 21:24

Bravo, tohle se mi líbí....

Ne - vážně - nechtěl jsem tě popudit. Tvůj příspěvek mi přišel opravdu špatně čitelný a moje reakce jako dobrej fór. No jo, nikdo se nesmál, hmmm..., to se stává. Tak všechno dobrý.

PS: Jsem u Pegasu, už je to víc než 6 let, a nemám žádný opravdu vážný důvod ke změně. Abych taky něco řekl k tématu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  12. 04. 2003 22:06

Oskar má své zákazníky rád a tak jim poskytuje volání o víkendech zdarma.     Naivita některých diskutérů fakt nezná hranice. No ale když tomu věříte .....  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kn  |  15. 04. 2003 08:31

I přesto, že jsem velice spojkojeným zákazníkem Oskara, musím říct, že je to pravda... Oskar je firma jako každá jiná a snaží se stejně vytáhnout ze zákazníků peníze... A dělá pro to co může...  A pro mě toho dělá úplně nejvíc ze všech operátorů... proto mám Oskara... Sice to bylo dříve lepší (ale to bylo i u jiných operátorů), ale stejně pro mě zůstává Oskar jedničkou... Ale stejně připomínám, že je to firma jako každá jiná, která se snaží ze zákazníků dostat co nejvíce peněz (a to je taky přirozené)... Způsob, jakým peníze dostat je už na merketingu, reklamě, produktech atd... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  15. 04. 2003 12:39

Přesně tak, je to firma jako každá jiná. Operátor není charita aby měl své zákazníky rád, bez jejich peněz by ostatně ani nemohl udržovat a rozvíjet svou sít, přicházet s novými službami atd..

Já využívám také Oskara, ovšem pouze Oskartu a poměrně málo. Jako hlavní mám tarif T-Mobile, musím říct že jeho letošní změny se mě vůbec nijak zásadně nedotkly, jsem spokojen a nemám jediný důvod někam odcházet. Ovšem když to tak pozoruji, fakt mě připadá že marketingové oddělení se asi v letošním roce zbláznilo a nebo tam pracuje nějaký sabotér od konkurence s cílem TMO co nejvíce poškodit. Nemyslím tím zpoplatnění SMS brány (to asi čeká u všech) ale jinak to co předvádí od počátku roku je fakt něco nad čím jenom kroutím hlavou, včetně té současné akce o které je tento článek. Ale třeba se mě to jen zdá, tento obor jsem nestudoval takže marketingu vlastně nerozumím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  13. 04. 2003 19:37

Tohle zvýrazňování je super!

Gabriel Svoboda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 04. 2003 14:15

No jasně, T-Mobile tak strašně krachuje, až z toho má několikamiliardové zisky... ) Lool

Ty několika (dvou) miliardové zisky v Kč nestačí ani na zaplacení úroku  z úvěrů mateřské Deutsche Telecom za jediný měsíc . A dluhy DT v Euro povážlivě rostou, za poslední rok o 24.6 miliard Euro, t.j. roční nárůst téměř  300!! násobek "zisku" české pobočky TM. Ale neboj se, vždyť ti Hájek vysvětlí, že jsou vlastně v pohodě, jdi se upsat na další HIT, nebo jim prosímtě dobij alespoň těch 200,- ať mají na výplaty...   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamFacE.net  |  12. 04. 2003 01:41

evidentne se t-mobile snazi ziskat z5 zakazniky, kteri od nej odchazeji k jinym operatorum. tyhle bonusy jsou podle me ale zbytecne, kdo uz odesel, tezko se vrati... a myslim, ze udela dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  12. 04. 2003 03:15

Připadá mi to trošku utopické. Kdyby T-Mobile skutečně teklo do bot, snažil by se udržet především zrovna zákazníky s předplacenou kartou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeff  |  12. 04. 2003 09:20

Předplacené karty jsou pro operátory velice důležité,protože každý majitel předplacené karty je pro ně potenciální paušální zákazník.

Konečně vychází čím dál tím víc najevo že TM tady hraje hodně nečisté hry... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  15. 04. 2003 12:36

Samozrejme - jednak je moznost, ze dotycny casem prejde na post-paid, ale hlavne - Twister ma prechod k jinumu opu mnohem snazsi, nez pausalni zakaznik - proste provola kredit, koupi novou SIM a nazdaaaaaaarek..............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 04. 2003 07:55

Čoveče, mi to přijde, že je to naopak. Prostě se u paušálu jednoho dne rozhodnu a končím (nejsem-li vázán smlouvou na dobu určitou, to je potom průser). Chci teď otci vyměnit Go za Oskartu, jenže musím počkat, až provolá kredit... Což mě teda dost s--e. Kdyby měl paušál, už by měl dávno vyměněno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  12. 04. 2003 01:11

Je to jasny, tece jim do bot, zjistili ze jim utika spousta lidi po zdrazeni, tak se je snazej presvedcit aby si to rozmysleli, protoze statistiky prichazejicich/odchazejicich zakazniku jsou neuprosne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibo  |  12. 04. 2003 01:02

T-Mobile se konečně zajímá o zákazníky, přinejmenším o Twistaře: "Dobijte si vaši kartu, přidáme vám bonus, jen nám prosím dejte pár korun!!" :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibo  |  12. 04. 2003 01:01

T-Mobile se konečně zajímá o zákazníky, přinejmenším o Twistaře: "Dobijte si, co nejdříve vaši kartu, přidáme vám bonus, jen nám prosím dejte pár korun!!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 04. 2003 12:41

Presne tak to pripada i me. Nejdriv snaha vyvolat vlnu dobijeni tim bonusem 200 a ted timhle. Skoro to vypada ze T-mobile akutne potrebuje penize ted hned at to stoji co to stoji (v budoucnu).

Skoro jako kdyby jim radil Spidla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  11. 04. 2003 22:39

T-Mobile chlastá za vaše bonusy pro Twist
nebo snad všem, kterým bonusy naslibovali, také tyto připsali ???
Spíš mi to připadalo, že "štěstí sedalo často i na voly", kteří o akci ani nevěděli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  11. 04. 2003 23:03

nepřipsal je všem, komu je nasliboval, ale jenom těm, kteří na to měli nárok dle podmínek !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  12. 04. 2003 03:18

No hlavně že ty podmínky byly všem od počátku jasné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  12. 04. 2003 07:27

Podmínky byly víc než jasné. Kdo si to uměl dobře spočítat, bylo mu jasné, že na dobití měl čas možná několik hodin až půl dnů.. A ne že za 14 dnů ještě ten bonus dostane...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 04. 2003 08:37

A jaktoze pripsali bonus i tomu, co dobil treba 30.3. ? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  12. 04. 2003 10:06

Zázrak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ICQ 321770566  |  12. 04. 2003 11:19

Asi ano! Poklekněme a pomodleme se k Bohu jménem T-mobile. Alejuja!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kn  |  15. 04. 2003 08:18

To terminator: A ha? Nejaky dalsi vysvetleni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  11. 04. 2003 21:52

No to snad není možný...  Připomíná mi to ten úžasný teleshoping. "Když si objednáte do 10 minut, dostanete něco zdarma .. "

A ty podmínky pro to dobití jsou taky "jednoduchý." To je jak: "Na dluh dáváme pouze občanů starších 70 let v doprovodu obou rodičů..."   No ještě, že nemám twista a T-Debajla...

Nesa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  12. 04. 2003 10:32

Tak to je zase věc, takhle po ránu. NO TOTO.

Čekal bych lecos, ale že se z T-Mobajla stane prosebník...... Vždyť oni tímto prosí...... Prosí jako malí kluci: Prosíme prodlužte si platnost, ať máme hezčí statistiky, prosíme na kolenou.

Navíc je supr, že kdo nevolá vůbec - má bonusy. Čekal bych opačný postup. Ale u T-Mobajlu: čím méně - tím více

Hurá, ať žijí Němci a jejich Deutsche Telekom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  14. 04. 2003 19:47

Máte trochu omezené vnímání této akce. Viděl bych to spíše jako snahu o zjištění skutečně aktivních SIM. Pokud je to tak, jak tu v jiných diskuzích bylo psáno, tak 99%  Twist zákazníků čtoucích tento server odložilo své SIM do šuplíků a nepoužívá je. Operátor tedy zjišťuje, kolik z nich blafuje a kolik závidí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  15. 04. 2003 01:45

Operátor zjišťuje, jestli diskutanti na MM nekecají. Dobré...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kn  |  15. 04. 2003 08:15

Tak to je teda pekna blbost... Pocet aktivnich zakazniku lze snad zjistit uplne jinak a uplne snadno... Tak prosim neobhajujte tuhle prinejmesim zvlastni akci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  15. 04. 2003 12:33

Op nezjistuje - op se obava, ze pokles poctu skutecne aktivnich twisteru definitivni, ze totiz vsichni ti, kdo pocatkem roku svou SIM soupli do supliku uz jej "nemaji radi" a volaji v jine siti. Timto zpusobem je chce prilakat aspon na "chvili" zpet, aby statistiky za letosni rok potvrdily slova Jiriho Hajka )tusim z unora), ze totiz odchozich jsou desitky, zatimco novych zakazniku desetitisice... (aspon neco takoveho jsem tady cetl...)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor