T-Mobile: dramatický nárůst tarifních zákazníků a vyšší tržby

Operátor T-Mobile zveřejnil pololetní výsledky svého hospodaření. Celkový počet zákazníků dosáhl více než 4,73 milionu. Přitom operátor zaznamenal nárůst tarifních zákazníků a v současnosti tito tvoří 31 procent klientely. Tato čísla znamenají meziroční nárůst zákazníků o 6 %. Nárůst počtu nových tarifních zákazníků se počítá na plných 157 %.

Celkové tržby meziročně vzrostly o 6 % na 14,2 miliardy, čistý zisk činí téměř 2,7 miliardy korun. Podíl nehlasových služeb na příjmech na zákazníka se pohybuje na úrovni dvaceti procent. Průměrná měsíční útrata jednoho zákazníka se meziročně mírně zvýšila o necelé procento na 486 Kč.

„Dosažené výsledky předčily naše očekávání. Velmi si ceníme především nárůstu počtu tarifních zákazníků a s tím spojeného zvýšení ukazatele ARPU," říká Roland Mahler, generální ředitel českého T-Mobilu a dodává: „Uvědomujeme si, že v současné situaci na českém trhu jsou jedinou cestou výrazné investice do zákazníků. To se odráží především v nabídce cenově výhodných služeb a tarifů. Například jako první z operátorů jsme výrazně zlevnili roaming a, jak statistiky provozu ukazují, se více než 'trefili' do potřeb zákazníků. Jak výsledky za první pololetí letošního roku ukazují, naše snaha se začíná pozitivně odrážet ve spokojenosti uživatelů i vývoji finančních ukazatelů."

Témata článku: Mobil, Tarif