T-Mobile: hovor s infolinkou si lze objednat až na týden dopředu

• Hovor s infolinkou si lze objednat až na týden dopředu
• Službu lze využít i v zahraničí

Tisková zpráva, Praha, 4. prosince 2003 – Hovor s infolinkou na předem určený den a hodinu si nyní mohou zdarma objednat tarifní zákazníci T-Mobile. Nová služba Zavolejte mi totiž umožňuje zajistit zpětné volání operátora prostřednictvím internetu. Ve stanovený čas infolinka zákazníka kontaktuje a vyřeší s ním jeho dotaz či problém. Službu si mohou zákazníci T-Mobile vyzkoušet již od včerejšího dne a dostupná je také v zahraničí.

„Služba může přijít vhod zákazníkovi například tehdy, kdy si koupí telefon s podporou GPRS a ví, že o víkendu si bude chtít zprovoznit datový přenos. Stačí, aby si objednal hovor na dobu, kdy si přeje být kontaktován, a infolinka mu v pravý čas s nastavením GPRS poradí,“ říká Jiří Hájek, tiskový mluvčí T-Mobile.

Na infolinku se mohou zákazníci obracet jak s technicky zaměřenými dotazy, jakými jsou například nastavení GPRS či konfigurace notebooku, tak s dotazy obecného rázu, týkajícími se např. výše aktuálního vyúčtování. Hovor s infolinkou lze objednat až na týden dopředu, na konkrétní dobu mezi 8.00 až 22.00 hodin. Do formuláře na internetu zákazník zadá pouze své telefonní číslo, požadovaný čas hovoru a typ dotazu. Systém provede automatické spojení mezi operátorem a zákazníkem, a to nejpozději do třiceti minut od požadovaného času. Zákazník si může objednat až dva hovory denně s minimálně třicetiminutovým odstupem od sebe.

Objednání hovoru s infolinkou lze provádět prostřednictvím internetu přímo na www.t-mobile.cz/zavolejtemi  nebo na www.t-mobile.cz pod položkou Kontakt, popřípadě Kompletní péče. Služba Zavolejte mi je pro zákazníky T-Mobile zdarma; pokud je zákazník v zahraničí, je mu objednaný hovor účtován jako příchozí volání.

Témata článku: Hovor, Mobil, Týden