Problém je v tom kolik má ET firemních zákazníků a zákazníků z řad velkých společností. Rovněž ET hodně získal zakázkou na exkluzivní dodávku MT v rámci, teď nevím jestli to napíši správně, integrovaného zaáchraného systému nebo tzv. krizové telefony (???) pro úřády státní správy. Jako obyčejně bez výběrového řízení... Setkal jsem se dokonce s několika případy, kdy v obci nemá ET signál a má jej TM nebo OS.
Je pravda, že zákazníci z řad větších firem se těžko přetahují, nabídka by musela být skutečně velmi výhodná a asi by musela obsahovat kompenzace za přechod na jiná čísla. Pokud má firma čísla dlouhou dobu, je nevýhodné využívat více sítí a přechod všech tel. na jiného operátora se stává velmi nákladným. Stačí se podívat kolik stojí tisk vizitek, propagačních materiálů, polepy na auta atd... a to ani nemluvím kolik to stojí času. Asi bychom se do podobného dobrodružství nepustili, ale sešlo se několik okolností, které našerozhodování podpořily. Měnili jsme sídlo společnosti a ET nás začal štvát čím dál víc, tak jsme se nakonec rozhodli pro tehdejší Paegas a již víc než dva roky jsme spokojenými zákazníky, navíc jakmile přišly nynější tarify a služby jako privátní síť, citelně se nám snížily náklady na provoz MT.
A právě o tom je konkurence, jen ať se operátoři snaží dál