T-Mobile má celkem 3 149 714 zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

Finošek  |  02. 08. 2002 10:23

Nato, jak dlouho tu měl ET monopol toho ztratil sakra hodně. A je jasné že to T-Mobile nestáhne za 2-3 roky,ale jedná se o dlouhodobou záležitost. Spoustu klientů nabral v tom "prepaidovém" šílenství   a teď sází na kvalitu za super cenu. A pomaličku se začnou klienti přelívat z ET k T-Mobile. A mě se prostě t a jejich strategie a současná image líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nepp  |  02. 08. 2002 13:44

Ale finošku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Finošek  |  02. 08. 2002 14:31

Neppíku, není na návrat k původním kořenům, ne?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pierre  |  02. 08. 2002 15:21

Problém je v tom, že TM náskok ET nestahuje, ale naopak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  02. 08. 2002 01:29

....konečně jedna pravdivá tisková zpráva.

Podle interního průzkumu, který si společnost RadioMobil prováděla, uvádějí firemní zákazníci jako hlavní důvod spolupráce s T-Mobile nejlepší poměr vynaložených prostředků a hodnoty, kterou za tyto prostředky získávají."   Nebo-li nejlepší poměr výkon/cena, s tím nelze nic jiného než souhlasit.

K těm počtům zákazníků, Eurotel má přeci jen dost velký náskok, tak jsem zvědav na čísla ke konci roku zda jej T-mobile dohoní . Možná mu k tomu trochu pomůže i Oskárek, protože předplacenek se pořizuje přeci jen mnohem větší množství než tarifů a Oskarta už teď po zrušení bonusů je asi cenově srovnatelná, ne-li dražší . Ono totiž i takové zvýhodnění ve vlastní síti není u Oskara až tolik aktuální jako u ostatních dvou, protože at je to jak chce, ostatní dva operátoři mají mnohem, ale opravdu mnohem (promin Václave ) větší počet uživatelů, takže tam je předpoklad že levnější služby ve vlastní síti budou více využitelné.  Ale je to jen můj názor, třeba se pletu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Finošek  |  01. 08. 2002 14:12

Konečně se projevuje a ukazuje,kdo umí nabídnout nejlepší poměr kvalita-cena. A konečně si to lidé uvědomují. Vsadím se,že na konci roku budem číst příspěvek: "ET již není vedoucím operátorem v ČR, T-Mobile ho trumfl!!!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 08. 2002 15:18

No nevim, ten rozdil ctyrista tisic porad neni az zas tak maly a pri presycenosti naseho trhu to myslim zas tak jednoduche nebude ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Finošek  |  01. 08. 2002 15:35

Ti další zmoudřelí právě také přejdou k T-Mobile a váhy se nakloní na druhou stranu. Nedá se to odvrátit,prostě to tak bude.   To by ET se sebou musel sakra něco udělat a k tomu nedojde. T-Mobile zvyšuje kvalitu a image, ceny jsou stejné. To přiláká spoustu lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  01. 08. 2002 17:00

Problém je v tom kolik má ET firemních zákazníků a zákazníků z řad velkých společností. Rovněž ET hodně získal zakázkou na exkluzivní dodávku MT v rámci, teď nevím jestli to napíši správně, integrovaného zaáchraného systému nebo tzv. krizové telefony (???) pro úřády státní správy. Jako obyčejně bez výběrového řízení...  Setkal jsem se dokonce s několika případy, kdy v obci nemá ET signál a má jej TM nebo OS.

Je pravda, že zákazníci z řad větších firem se těžko přetahují, nabídka by musela být skutečně velmi výhodná a asi by musela obsahovat kompenzace za přechod na jiná čísla. Pokud má firma čísla dlouhou dobu, je nevýhodné využívat více sítí a přechod všech tel. na jiného operátora se stává velmi nákladným. Stačí se podívat kolik stojí tisk vizitek, propagačních materiálů, polepy na auta atd... a to ani nemluvím kolik to stojí času. Asi bychom se do podobného dobrodružství nepustili, ale sešlo se několik okolností, které našerozhodování podpořily. Měnili jsme sídlo společnosti a ET nás začal štvát čím dál víc, tak jsme se nakonec rozhodli pro tehdejší Paegas a již víc než dva roky jsme spokojenými zákazníky, navíc jakmile přišly nynější tarify a služby jako privátní síť, citelně se nám snížily náklady na provoz MT. 

A právě o tom je konkurence, jen ať se operátoři snaží dál 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  01. 08. 2002 17:18

No myslim, že to pujde TMO docela těžko, když se to nepodařilo koníkovi za tu pěknou řádku let Ale co já vim, před tuším dvěma lety jsem byl přesvědčen, že ET bude No.2  a nestalo se, tak co ja vim, třeba tentokrát zase nebudu mít pravdu (ikdyž to ja velice nerad)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rexy  |  02. 08. 2002 07:44

No pekáč (nebo té-debil? se určitě letos nestane jedničkou, jelikož za letošní první pololetí oba získali cca 300 000 zákazníků (errortel 329 tis, pekáč 299). Co z toho plyne: errortel pořád ještě získává víc duší a i kdyby ne, tak rozdíl mezi nimi je 350 tis, to by do konce roku nesměl k errortelům nikdy přibýt - což se URČITĚ NESTANE. A navíc - stačí se mrknout do statistik - mám dojem, že někdy v průběhu roku 1998 (jestli to byl jiný rok, tak se omlouvám) se náskok errortelu zmenšil jen asi na 80 tisíc lidí - tehdy to opravdu vypadalo, že pekáč se dostane na 1. místo - a prd.

Nekamenujte mě - mám paegas, zastánce eurotelu nejsem, ale buďte si jisti že kdyby se pořadí těchto dvou prohodilo, tak se změní i jejich podmínky a ceny. A pekáč by už nebyl takový, jaký je teď a jaký mě a spoustě dalších lidí (zatím) vyhovuje - zas by se musel víc snažit "ten druhý"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 08. 2002 12:16

Tak Eurotel ma 3 566 857 dusicek, T-Mobile jich ma 3 149 714 a co Oskar? Pochlubi se?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomylo  |  01. 08. 2002 12:12

mame ve firme neco kolem 30 ti telefonu takze patrime k tem mensim firemnim klientum T-mobilu.......presli sme k nemu od Eurotelu,a pri stejne nabidce v nekterych pripadech lepsich sluzbach....jsme usetrili naklady na provoz mobilnich telefonu o 32%.......coz je pri objemu plateb..54000kc mesicne dost velka uspora ne?....skracenou volbu(VPN)..platime 1kc mezi sebou,...2,10 kc na T-mobile,....3,50 na jiny site......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor