T-Mobile má nový slogan

Diskuze čtenářů k článku

IcE-DeviL  |  22. 02. 2004 11:33

hele, lidi nevite nehodou nekdo, netyka se to sloganu, ale chci se zeptat, jestli nahodou nevite jestli se na webech smi publikovat loga operatoru (Oskar - ta kostka, T-Mobile...no proste loga...) diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  20. 02. 2004 08:55

Na můj dotaz proč je slogan v angličtině a je jiný než v ostatních zemích mě přišla tato odpověď:

T-Mobile International je nadnárodní celek. Z tohoto důvodu ve všech zemích vystupuje v jednotném jazyce a tento standard tedy převzala i společnost T-Mobile Czech Republic a. s. Nový slogan pro celou Evropu je oficiálně používán ve všech materiálech od 16. února 2004. Je jím For a better world for you. Podobnou strategii můžete pozorovat i u jiných firem. V případě dalších dotazů se na nás můžete kdykoli s důvěrou obrátit.

S pozdravem a přáním příjemného dne


Jana Piklová

Oddělení péče o zákazníky

P.S. Může mě někdo logicky vysvětlit,jak je tedy možný, že "T-mobil " v Polsku se jmenuje pořad Era? Asi si umí pohlídat vlastní identitu a nelezou němcům do pr*ele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  20. 02. 2004 12:37

Protože v Polsku nemá TM většinu, tudíž změna názvu neprošla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 02. 2004 23:19

Jen tak pro zajimavost. T-Mobile USA pouziva slogan "Get more from  life". Coz je i velmi podobne sloganu Eurotelu "vice ze zivota".


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Říkejme mu třeba PanXY  |  19. 02. 2004 21:32

Myslím že u Škody auto je to ještě  horší , vždyť je to česká firma, byť pod německým koncernem. Myslím že by to mělo být česky a ne ,,Simply clever,,. A stejně to platí v případě T-mobilu!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolik pacholik  |  19. 02. 2004 19:36

Zmente firmu a prejdete k Oskarovi pod kridla Ceskeho Mobilu - to je svobodna volba a zni to tak hrde a cesky - a pak si treba zasurfujte na stranky Ceske televize na czech-tv.cz - to spolufinancujete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlík  |  19. 02. 2004 21:26

Začíná to tu smrdět uníí,co jsme chtěli to máme......Lepší RVHP ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atalay  |  19. 02. 2004 13:06

Dobře,beru,že už se to dnes takhle brát nemůže,ale lidi berou "škodovku" pořád ještě jako českej podnik i když ji vlastní téměř celou "fricové".A obyčejnýho českýho občana tohle dost pobouří.Když chce být koncern VW světovej,tak ať si to svoje Simply Clever dává do reklam v ostatních evropských státech,ale ať to necpe čechům do televize,kteří tomu stejně nerozumějí.A jenom samí idioti jsou v českém zastoupení Škoda-auto,pokud se o tohle neprosazujou.Každej čech by měl bejt hrdej a za svůj jazyk a ne mluvit jak "s hadrem v hubě".Podívejte na francouze!!!V jejich filmech vidíte pouze francouzská auta a reklamy na jejich auta běhaj po evropských státech taky ve francouzštině(kromě nás) a to je to,co jsem chtěj jen podotknout.Angličtina není náš mateřskej jazyk,tak ať nám ho nikdo necpe a na to že je světovej,to způsobila jen drahá finanční medializace.Zkrátka ubohost!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stiff  |  19. 02. 2004 11:23

Ted sem koukal na stranku TMo a ten novej slogan tam nikde nevidim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stiff  |  19. 02. 2004 11:18

Mne ten slogan pripada jak z rozhovoru ze soutezi typu Miss world, kde chce kazdej kazdymu pomahat atd... no proste se mi nelibi. A puvodni zijte naplno mi zas tak spatny neprislo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  19. 02. 2004 11:05

Ten titulek nepatří T-Mobile, ale mnoho učástníků této diskuse se v něm určitě pozná. Mohli by složit dohromady své úspory, které mnohdy vyjdou zbídou na zaplacení učtu od nejlacinějšího operátora, koupit akcie T-Mobile neboť jsou obchodovatelné, a křičet řeč 10 000 000 obyvatel včetně nemluvňat, do celého světa. Možná by jim to připadalo dost vlastenecké. Rodiče křiklounů inkliminovali ke komoušům, kteří spolu se sovětským svazem zahrabali hospodářství této země. Teď jsme hold odkázaný na cizí investice, bez kterých by tady byla nezaměstnanost ne 10% ale 30%. To by bylo super. Nebo né čecháčci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeníček Mařenka  |  19. 02. 2004 09:23

For a better world for you, aby jsi měl VÍCE ZE ŽIVOTA.  Inu prostá evoluce..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S  |  19. 02. 2004 09:04

Škodovka má taky slogan v AJ. Je to asi móda - každej teď bude pátrat ve slovníku, co jim chtějí tou reklamou vlastně říct :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  19. 02. 2004 07:43

"For a better world for you" - Stačí říct

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmmm  |  19. 02. 2004 10:07

FOR A BITTER WORLD FOR U,
FOR A BETTER WORLD FOR US



ANEB

THE WORLD IS MY OYSTER

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  19. 02. 2004 11:14

LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ironman  |  19. 02. 2004 07:32

Samej Dobrovskej koukám..........proč nadáváte na němce,kdo vás živí? ..........Proč vy nadávat na mého fotr ve firmě T-mobile. Vy nebýt dobfra země,samá líná čecha.,špina, opice fuj,radši makat a nesurfovat........Jsem pro Das Tschechische Demokratische Deutschland...................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  18. 02. 2004 23:34

Vadí mě, když firmy v ČR používají anglické slogany. Naprostá většina z nich zní po přeložení do češtiny naprosto pitomě.

A také mě štve, že Škoda-auto, víceméně česká firma, používá anglický slogan pro propagaci v ČR. Kde to jsme?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lajt  |  19. 02. 2004 06:18

Škoda-Auto a česká firma? No to snad ne, však už to maj Hitlerovi potomci jako skoro všechno ostatní co sme jim mi Češi nacpali do prd**e. Tak proč by používali češtinu, stejně za 10-15 let si skodo nikdo ani nevzpomene co to ta čeština je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  18. 02. 2004 22:34

To je sranda, jak všichni nadávají na T-Mobile (mimochodem, myslím, že ten ubohý příspěvek označující Německo automaticky za fašisty by měla redakce stáhnout, podle mně je to daleko na hranicí slušnosti).

Jinak předpokládám, že nezůstane jen u nového sloganu, ale že se změní i něco jiného. Na mně třeba působí letos T-Mobile hodně dobře. Třeba akce volejte hodinu za cenu tří minut zatím nemá konkurenci a Eurotel ani Oskar na ni nedokázali zareagovat. Na tu si samozřejmě ale nikdo nevzpomene, protože se nehodí na toho "zlého a arogantního operátora", co?

Bylo by fajn, kdyby se i čtenáři se základní školou alespoň pokusili pochopit, že úspěšnost managementu firmy se hodnotí jejími finančními výsledky, nikoli oblíbeností mezi náctiletými čtenáři mobilmánie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  19. 02. 2004 02:05

Jo, to je dobrá akce, jenže za pár dní skončí. Její hlavní výhodou je fakt, že se týkala naprosto všech zákazníků. Oskar  má podobnou akci - sice jen pro část klientů, kteří si koupili Oskartu SE, ale platí neomezeně. Eurotel zase nabízí Top minuty ...

Takže není tak docela pravda, že by konkurence nereagovala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x9  |  19. 02. 2004 06:28

tak o efektivnosti fin.vysledku TM bych spise pomlcel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stiff  |  19. 02. 2004 11:04

Musim tak trosku odpovedet na to s tim volanim hodinu za cenu 5 minut... pokud si dobre vzpominam (a je dost mozny ze ne), tak je to vubec prvni akce takovyhleho meritka u T-Mobilu vubec. Kdezto napr. u Oskara akce tohodle typu probihaj temer porad (volani o vikendech zadarmo, doporuc a ziskej, zmineny oskarty atd..). Ovsem je fakt, ze oba operatori maji ruzne cile, oskar stale potrebuje vice zakazniku a T-Mobile si je potrebuje udrzet... :) Nicmene souhlasim s tema financnima vysledkama ;) At se to lidem libi nebo ne, tak o tom to proste je :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Srshenj  |  19. 02. 2004 17:17

Priznavam,ze jsem hodne mlady,a kazdy z vas by rekl,ze jsem nezkuseny,ale o nemcich vim dost.Bydlel jsem od narozeni v holandsku,a to blizko hranic s nemeckem...a skoro vsichni byli fasouni,a VSICHNI to tam vedeli,proto nemce nesnasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  18. 02. 2004 22:22

Na stránkách amerického T-Mobile je slogan "Get more from life". Docela by mě zajímalo, proč ho tady taky nepoužili . Bylo by docela vtipné, kdyby ho přeložili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  19. 02. 2004 06:31

Kecy, to tam fakt je ???
To bych se řezal smíchy ještě týden, kdyby ho tady použili a měsíc, kdyby ho i přeložili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  19. 02. 2004 06:59

Každý se může přesvědčit na vlatní oči - www.t-mobile.com

Přiznávám se, že mě to poněkud zaskočilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeepBlue  |  19. 02. 2004 12:42

Tam je zertovnych veci povic, treba free brana s hlaskou Send a text message to any T-Mobile customer - ne vsude si TMo troufnul delat trapnou osvetu ve stylu ze nic neni zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stiff  |  19. 02. 2004 11:09

Ale rozhodne by byl lepsi nez ten better world for you nebo jak to je ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  18. 02. 2004 21:26

 rovnako debilne ako BUDUCNOST JE JASNA, BUDUCNOST JE ORANGE...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Srshenj  |  18. 02. 2004 21:55

Ty jo t-mobile fakt smrdej.Nejsem nakej purista nebo nakej Cechofil,ale horsi slogan si ty fasouni nemohli vymyslet.Za chvili bude jejiích slogan ,,Heil T-Mobile!!!"tyhle Nemcouri me fuckt stvou.Eurotel je drahej,uznavam to,ale nabizi kvalitni sluzby a t-mobile ma jenom prodejny,ve kterych jenom nabytek a ta velka televize musej stat pet melounu!!!Eurotel aspon investoval do novy site dokud ho nezbrdil smradlavej telekom!!T-mobile by mel vodtahnout do toho jejich fasounskyho nemecka kde maj mozna tohodle blbyho operatora radi a sou ochotny platit velky prachy za ho**o.Az jednou budou lepsi a levny PDA tak si ho koupim,a uz budu volat jen pres Teamspeak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x9  |  18. 02. 2004 21:12

For a better world for you

za chvíli tu bude Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí, či snad Proletáři všech zemí spojte se (proletáři rozuměj všichni TM vodvázaní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolik pacholik  |  18. 02. 2004 19:15

... se nam v diskuzi sesli nejvetsi odbornici v oblasti marketingu a telekomunikaci. Dokonce sem zavitalo i nekolik lingvistu a ochrancu ceskeho jazyka. A zavery z diskuze? Jen namatkou - spousta kecu, urazek, nadavek atp, ostatne jako vzdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavlos  |  18. 02. 2004 19:57

Vážený pane , Zřejmě jste "Simply Clever". Naopak veřejná diskuse je od toho, aby si každý vyjádřil svůj náZor. A je jedno , jestli si VÁM to líbí nebo ne. Jestliže jste odborník na marketingovou komunikaci popřípadě vrcholový advertising manager, tak nám neodborníkům budete muset holt pár "ubohých" a "trapných" náZorů odpustit. Ale reklama je určena právě nám, "pěšákům" Z ulic, proto si k ní taky vyjádříme svůj náZor. "I´m lovi´It".

Mimochodem, můj náZor je takový, že ciZí jaZyky do sloganů ZATÍM ještě nepatří. Pořád jsme ještě ČEŠI a mluvíme ČESKY. A celosvětová strategie T-Mobile mi může být ukradená.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolik pacholik  |  18. 02. 2004 19:59

Danke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavlos  |  18. 02. 2004 20:05

PAŽÁLSTA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  21. 02. 2004 13:37

čím to, že na mnoho lidí ty marketingové vymyšlenosti fungují opačně ? Danone zásadně nekupuju, T-zones bych možná potřeboval, ale po těch reklamách jsem se tam neodvážil vstoupit, vysvětlení proč je pro mne lepší nemít esemesky z Inetu nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  18. 02. 2004 19:00

I'm going to buy T-Mobile service because his slogans are the best:o) My Oscar's I'm listening you isn't "IN"

Ještě by mohli kredit místo v Kč uvádět v CZK a před číslo infolinky dát +420. Aby byli opravdu světoví...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  19. 02. 2004 12:36

Nejlepší by bylo, kdyby si všichni zákazníci T-Mobile zavolali na Twist info a v provedení změn by si změnili jazyk na angličtinu, pak by jim to zobrazovalo kredit xx CZK a hlasový automat by jim místo obvyklého "Váš kredit bude brzy vyčerpán, dobijte si, prosím, co nejdříve svou kartu, Váš kredit je xx kurun a xx haléřů." říkal "Your credit is low, please recharge your SIM card, your credit is xx crowns and xx halers."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  19. 02. 2004 15:52

nerikaji tam recharge your sim card ale rikaj tam "top-up your account".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  18. 02. 2004 18:45

For a better profit for Fu****g Germany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  18. 02. 2004 17:54

Něco jako Simply Clever

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  18. 02. 2004 17:41

For a better world for you
don't stay in this German hell
I suggest what you should do
activate Eurotel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  19. 02. 2004 08:46

ROTFL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeepBlue  |  19. 02. 2004 12:37

)))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  18. 02. 2004 17:28

Vim, ze vymyslet dobry slogan je slozita a dlouhodoba prace, ale taky vim, ze kdyz jsou z peti slov dve "for" a navic tomu u nas nebude nikdo rozumet... No nezlobte se, ale to je hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruprecht  |  18. 02. 2004 18:03

Myslim, ze znacne podcenujes jazykove znalosti obyvatelstva CR.

Jinak nevim, proc se vsichni nad tim anglickym sloganem rozcilujete.
Vetsina sluzeb, co operatori nabizeji maji anglicky nazev
- Eurotel Go
- Eurotel Data nonstop
- Eurotel Mobile Media
- Eurotel Business

- T-mobile Twist
- T-mobile Worldclass
- T-mobile I-call

Jedinou svetlou vyjimkou (pokud za svetlost budeme povazovat ceske nazvy) je Oskar ... i kdyz FlexiLimit a Flexisazba taky zrovna nezni cesky. :)

Ten slogan mi prijde rozhodne lepsi nez ten novy ulet od Oskara.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  18. 02. 2004 19:16

No, vsak tomu treba mnozi nerozumi. Navic vyse uvedene jsou tak jasne a zrejme, ze i neanglofil pochopi. Business je business, nonstop je nonstop. Ale better world.... Ja nejak nevim. To je fuk, kasleme na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  19. 02. 2004 11:10

Ten 2x "for" mi tam taky dost vadi - ne snad, ze by mi nebyl cely TM ukradeny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adoniss  |  18. 02. 2004 17:20

Připadne mi trapné používat nejrůznější anglické slogany. Jako Češi bychom měli být na svůj jazyk hrdí a né stále snažít se být "in" jak se říká. Jednu dobu to bylo Rusko, ke kterému jsme se hlásili, teď je to Amerika. Kdo bude příště???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  18. 02. 2004 18:11

Čína

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  18. 02. 2004 18:20

U takovéto firmy jde nějaká hrdost stranou. Účelem je, aby slogan nalákal co nejvíce lidí a tudíž vydělal nejvíc peněz. A anglické slogany to u nás stále zatím dokážou lépe než české. Viz třeba Škoda Auto - Simply Clever apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atalay  |  19. 02. 2004 11:51

Slogan Simply Clever u škodovky mi přijde jako ta největší stupidita  v éře reklam!!!Je ubohost že náš jeden z největších českých podniků nemá dost inteligence na to,vymyslet českej slogan.Už mě to po-angličťování vážně sere,je to všude!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  19. 02. 2004 12:40

A to jste zjistil kde, že je Škoda Auto češký podnik???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atalay  |  19. 02. 2004 13:19

Dobře,beru,že už se to dnes takhle brát nemůže,ale lidi berou "škodovku" pořád ještě jako českej podnik i když ji vlastní téměř celou "fricové".A obyčejnýho českýho občana tohle dost pobouří.Když chce být koncern VW světovej,tak ať si to svoje Simply Clever dává do reklam v ostatních evropských státech,ale ať to necpe čechům do televize,kteří tomu stejně nerozumějí.A jenom samí idioti jsou v českém zastoupení Škoda-auto,pokud se o tohle neprosazujou.Každej čech by měl bejt hrdej a za svůj jazyk a ne mluvit jak "s hadrem v hubě".Podívejte na francouze!!!V jejich filmech vidíte pouze francouzská auta a reklamy na jejich auta běhaj po evropských státech taky ve francouzštině(kromě nás) a to je to,co jsem chtěj jen podotknout.Angličtina není náš mateřskej jazyk,tak ať nám ho nikdo necpe a na to že je světovej,to způsobila jen drahá finanční medializace.Zkrátka ubohost!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeepBlue  |  19. 02. 2004 12:35

Dekuji zamestnanci TMobilu za potvrzeni teorie, ze rozhodne TMo nechce delat svet lepsim, natoz pro me, ale ze si jenom kvuli prachum klidne necha pod logo napsat treba i tu nejvetsi kravinu -)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  19. 02. 2004 12:38

To jste to pane špatně pochopil. Nemá vydělávat ten slogan, ale to, co ten slogan představuje. Předtím jsem se bavili o češtině či angličtině!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ab  |  18. 02. 2004 17:14

Tak mám pocit, že by se hodil čtvrtý operátor. Telecom začne pomalu potápět Eurotel, z Oskara se stane reklamní a filmové studio no a z T-Mobile nejspíše nějaká agentura na hlášky, loga, melodie a obrázky . Kdo ale bude rozvíjet mobilní komunikaci a technologie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  19. 02. 2004 15:18

jo hochu... dokud bude antimonopolni urad prehlizet zamerne braneni konkurence (vlastnictvi v a.s. nic neznamena, CTc a Eurotel jsou porad po pravni strance dve samostatne firmy a verejne priznani se ze strany CTc k tomu narizeni pro Eurotel by ve svobodne zemi melo vest minimalne k tucne pokute, ovsem to my nejsme, ze...) a CTU bude stale podporovat zase CTc tak se asi s novymi technologiemi muzeme vsichni rozhloucit. vsak snad nemusim komentovat dobrou technologii DSL ktera u nas diky CTc dopadla tak jak dopadla, ale je to skoda. Skoda pro nas uzivatele a zakazniky, ktery jsme na prvnim miste (jak nam vsechny telekom.spolecnosti tvrdi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carnero  |  18. 02. 2004 17:08

T-Mobile for a better world for me?
Ten tak... by mě zajímalo co pro ten "better world" hodlají udělat. Možná se zrušit a odtáhnout zpátky do Německa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  18. 02. 2004 18:37

Tak  to by bylo super kdyby odtahly do te sve Skopčandie. Hrozne rad bych tady měl zas Paegas. ( Ted uz me zbyl jen na displeji)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neuromancer  |  18. 02. 2004 18:48

A komu pak asi patřil Paegas před přejmenováním? Tatarům?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  18. 02. 2004 19:19

To sice jo, ale příchodem T-mobilu sem přišly i germánské manýry a arogance,která tady za dob Paegasu nebyla. Já nestojím o to být členem nějaké nadnárodní skupiny. At si v pozadí stojí Němčouři,ale at nám nechají naši českou identitu a nevnucují nám to co nechceme.A když se jim to nelíbí at táhnou. my se bez nich obejdeme. Ted stejne většina zisku putuje do Německa na zaplacení dluhů DT a zplácení licence na 3G.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  19. 02. 2004 14:55

promin ale jsi naivni lubosi, vetsi vstricnost Paegasu vyplyvala z jeho tehdejsich potreb a sice pro tu zprvu deravou sit sehnat co nejvic zakazniku, kteri budou volat/volani a zacnou postupne pokryvat naklady ... v urcitem stadiu velikosti zakaznicke zakladny se firma uz nemuze tolik mazlit s kazdym zakaznikem (dejme tomu 1,5mil) Ostatne se podivej na oskara, jeho puvodni vstricna image uz se take meni v nicnerikajici imageove reklamy a srovnava se do rady s ostatnimi operatory...

na druhou stranu se mi rovnez prilis nelibi ze je ten slogan v anglictine, ikdyz u TM coby mezinarodne pusobiciho operatora to dava vice smysl nez u skodovky, tam mi to prislo hodne malomestacky (no jo mlada boleslav )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  19. 02. 2004 15:12

no teoreticky nenastal zadnej velkej tresk ale za dob Paegasu byly sluzby lepsi takze bych subjektivne mel pocit ze az s T-Mobile mi operator rika "pojd k nam, TyDebile... "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ordinary boy  |  18. 02. 2004 17:05

Další přínos, který pro uživatele sítě T-Mobile přináší členství v nadnárodní skupitě. Díky tomu mají výhody, které jim žádný jiný tuzemský operátor nabídnout nemůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  19. 02. 2004 15:08

no presne to chci cely dny a noci. mit operatora ktery je pro me uplne nezajimavy ale hlavne ze je clenem mezinarodni skupiny a ma novy slogan. bravo !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotelak  |  18. 02. 2004 17:02

...a k tomu jeste svetle zitrky a zpatky ni krok; lepsi svet a slunci bliz. Image spolecnosti T-Mobile me uz davno neoslovuje - spis naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  19. 02. 2004 15:05

napodobne. kdybych dneska opet videl na obrazovce N.Lenertovou tak uz bych asi zvracel (myslenky na jeji predstavovani tarifu student jsou fakt dosti hruzne jeste ted...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ab  |  18. 02. 2004 16:42

Co na to říct. Slogan nic nezmění. To je jak celá ta slavná nová Oskarova reklama. Naprosto k ničemu, vyhozené peníze. Zajímalo by mě, kolik za změnu tohoto sloganu utratí. To budou určitě zase minimálně desítky milionů, které šly investovat jinak. Je vidět, že neví co s penězma.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LADIDA  |  18. 02. 2004 16:36

..bude v alejich nablito. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej  |  18. 02. 2004 16:20

Abych pravdu rekl, tak mi je novy slogan uplne ukradeny. Pro me jsou dulezitejsi jine veci - cena, sluzby, apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  19. 02. 2004 01:25

Naprostej souhlas! Navíc neumim anglicky, tak mě aspoň nemusí trápit, co to znamená :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  18. 02. 2004 15:52

Podle Martiny Kemrové z T-Mobilu bude společný pro všechny pobočky mezinárodního operátora.

Buď to dejte do uvozovek, nebo odstraňte tu hroznou "pražštinu" spisovným SPOLEČNÉ

Bungo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  18. 02. 2004 15:56

"Společný" se vztahuje k tomu sloganu, nikoli k heslu. Mimochodem, pražštinu neovládám, jelikož jsem z Moravy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  18. 02. 2004 16:38

Jejda, tojsem to ale pos*al... Beru z5. Jsem mooooooooooc dlouho v Praze a ocividne to na me zanechava stopy. Omlouvam se.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PražskejPepik  |  18. 02. 2004 19:12

Klasika: nenavidim Prahu, nenavidim Prazaky, nenavidim prazstinu, ale v ty mi prdeli bych umrel hlady, tak jdu prudit do Praglu.

Taky si myslim, ze pobyt v Praze na Tobe zanechal opravdu velke nasledky, tak je cas vratit se do rodny hroudu, co Bungo?

Jinak svetu mir, ale pravda se blbe posloucha, co drne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavlos  |  18. 02. 2004 20:07


ulevilo se ti ?


to je dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeepBlue  |  19. 02. 2004 12:31

Kluku, ty ac prazak, mas viditelny mindrak )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  21. 02. 2004 12:09

2Deep blue:

V čem že spočívá ten jeho mindrák?Podle  mě to úplně vystihl.

Mimochodem,nebyla tahle diskuze původně o novém sloganu T-mobilu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brn  |  18. 02. 2004 15:58

To jako "slogan bude společné" ?!?!?! Spisovně je to "slogan bude společný", tj. přesně tak jak to je napsané v článku (slogan je rodu mužského).



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zekon  |  18. 02. 2004 18:48

To víš, zase jeden moravák, co dělá v Praze .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanák  |  20. 02. 2004 12:24

Ale me řékáme "slogan bode společné..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  18. 02. 2004 15:40

No mě se taky líbí víc než Žijte naplno. No angličtina je lepší než kdyby tam byla němčina....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  21. 02. 2004 13:14

A to mi řekni v čem? že by v tom, že v této době lezeme američanům do a tudíž je anglická reklama lepší ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xMario  |  18. 02. 2004 15:30

Mě se slogan docela líbí. Myslím, že je to lepší než "Žijte naplno".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  18. 02. 2004 15:22

Tak to jsem zvedav, jak si to prelozi bezny TMo uzivatel, nebo eventuelne jakym zpusobem TMo lidem vysvetli co tim chce rict ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor