T-Mobile má už 5 milionů zákazníků

V roce 2006 společnost T-Mobile Czech Republic a.s. ještě posílila svou pozici na českém mobilním trhu. K 31.12. 2006 dosáhl počet aktivních SIM karet v síti magentového operátora 5,049 milionu. Za celý rok 2006 získal T-Mobile více než 415 tisíc zákazníků, což představuje meziroční nárůst tohoto ukazatele o 51,2%. Plných 36,8% ze zákaznické báze tvoří tarifní zákazníci, jichž je 1,809 milionu. Zákazníků s Twist kartou bylo ke konci roku 3,24 milionu. Operátor bodoval v oblasti přenositelnosti čísla, která odstartovala 15. ledna loňského roku. Zákazníků, kteří se rozhodli přenést své číslo do sítě T-Mobile, bylo o 4679 více než těch, kteří přešli k jinému operátorovi.

„Rok 2006 byl pro nás o to úspěšnější, že jsme dokázali udržet velmi pozitivní trend na trhu, kde penetrace již dávno přesáhla 100%," bilancuje Roland Mahler, generální ředitel společnosti T-Mobile, a dodává: "Zároveň si však velmi dobře uvědomujeme, že je třeba se zaměřit na prohlubování důvěry a loajality u stávajících zákazníků. Cesta k tomuto cíli vede přes další zvyšování kvality produktů i péče a neustálé sledování potřeb jednotlivých skupin zákazníků."

Meziročně vzrostl počet zákazníků o 9% na stávajících 5,049 milionu. T-Mobile nadále posiloval v segmentu tarifních zákazníků - k 31.12.2006 jich měl cca 1,8 milionu, což představuje meziroční nárůst tohoto ukazatele o 40,5 procenta. Počet zákazníků využívajících předplacenou kartu klesl o 3,2% na 3,24 milionu.

Největší přírůstek zákaznické báze zaznamenal T-Mobile ve čtvrtém čtvrtletí, kdy nastoupil "do trháku" a se svou vánoční nabídkou nekončícího volání a esemeskování získal plných 226 000 nových zákazníků.

údaje jsou v tisících31.12.200531.12.2006 změna
Počet zákazníků4 6345 0490,09
Tarifní zákazníci12871 80940,50%
Twist zákazníci3 3463 204-3,20%
  Q1-4/2005 Q1-4/2006změna 
Noví zákazníci 27441551,20%
Tarifní zákazníci183522185,10%
Twist zákazníci91-107n.a.

 

Rok 2006 byl rokem přenositelnosti čísel v mobilních sítích. V červnu 2006 T-Mobile poprvé zaznamenal více zákazníků, kteří si k němu číslo přinesli, než těch, kteří odešli ke konkurenci. Celková bilance se vyrovnala už v září a od tohoto měsíce je počet zákazníků, které T-Mobile díky přenositelnosti získal, trvale vyšší. Operátor tak získal 4 679 nových zákazníků. Zákazníci, kteří od T-Mobile odešli, patřili převážně k uživatelům předplacených karet, zatímco ti zákazníci, které operátor získal, ve velké většině zvolili smluvní vztah.Tento vývoj byl zcela v souladu s celkovou strategií T-Mobile dále posilovat segment tarifních zákazníků. Více než polovina čísel přenesených do sítě T-Mobile patří firemním klientům.

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Tiskové zprávy, Zákaz, Mobil m, Mil, Mobil

Určitě si přečtěte

T-Mobile před Vánoci zvýhodní Samsungy. Ježíšek donese dva za cenu jednoho

T-Mobile před Vánoci zvýhodní Samsungy. Ježíšek donese dva za cenu jednoho

** Novinky nejsou, ale tři roky starý 32GB iPhone 6 koupíte pod 10 tisíc ** Kvalitu za rozumnou cenu nabízí o tisícovku zlevněné Honory 8 a 6X ** Neprohloupíte ani s Nokií 5, která klesla o 500 Kč a stojí pod 5 tisíc

2.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 7

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34