T-Mobile má už 5 milionů zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

Sovička  |  01. 02. 2007 10:57

Samozřejmě jako vždy nezveřejnil T-mobile ARPU!! samozřejmě ty 20kč SIM karty mu tahaj počty lidí nahoru ale ARPU dolů to je jasný, takže proč se chlubit nečím co nestojí za nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drakouš  |  01. 02. 2007 11:43

Dohady jsou zajímavé, faktem je ovšem, že u Vodavonu za 2000,- mám 600 volných minut...toť realita, kterou oba exmistři prostě nezvládnou....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  01. 02. 2007 12:04

U TM je 600 minut za 2130 Kč vč. DPH, v tom moc rozdíl nevidím teda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Novák  |  01. 02. 2007 13:56

Naše firma přešla od VF k TMO i se 100 čísly a náklady klesly asi o 20%. T-Mobile je v mnoha službách lepší než Vodafone!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  01. 02. 2007 16:01

2142 Kc vcetne dane, abychom byli presnejsi :) u VF za tu castkju dostanu 622 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  01. 02. 2007 19:45

Ne, je to 2130 Kč, viz tarif T600. Apokud je rozdíl 22 minut, tak to je fakt fatální rozdíl na to, abych musel používat podřadnou síť
http://t-mobile.cz/Web/Residential/TarifySluzby/TarifyCeny/T-MobileTarify.aspx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 02. 2007 19:07

a ja u O2 za cca 1900kc 1000 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
venca  |  24. 05. 2007 13:52

a ja mam u Vodafone minut 40 a za korun deset.Da mi to snad O2,nebo T-debile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  01. 02. 2007 17:36

počkej si na finanční výsledky ARPU uvádějí vždy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 02. 2007 08:29

Když si odmyslím ty líbevé plky, zaměřím se na čísla a zdravý rozum, vychází mi jediné.
Prakticky všichni kdo můžou, tak již číslo mají a s největší pravděpodobností s ním i přecházejí, pokud chtějí změnit službu nebo operátora. Takže tady je zajímavé číslo 4679. To bych považoval za opravdu nové zákazníky, kteří přešli (po odečtení těch, kteří odešli). Všechno ostatní bych viděl na SIM karty za 20Kč. Vypovídá o tom i podíl paušálů ku celkovému počtu zákazníků 36,8% (pro zajímavost VF 52,6%). Tedy závěrem.. Nárůst zákazníků (když nepočítám ty SIMky co skončí v koši) je 4679/5049000 - to je 0,093% .. pane Mahlere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  01. 02. 2007 08:49

Zopakuju se .- Když se koukneš na ta čísla v článku, růst zákazníků je tažen tarify, počet předplacených karet naopak klesnul. Takže argument, že růst je tažen rozdanými Twisty je hodně, hodně slabý..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  01. 02. 2007 09:06

trosku si chlapecku pletes slovo tarif a pausal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  01. 02. 2007 09:16

Chlapečku, ve výše napsaném kontextu nechápu, jaký je rozdíl mezi tarifní a paušální SIM kartou, pokud tím myslíme zákazníka "platícího po" (post-paid).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 02. 2007 09:29

Twist je taky tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  01. 02. 2007 10:17

A nebo jen staří předplacenkáři přecházejí na tarif a na jejich místa jdou "rozdané karty" ... a protože než se vyřadí stará předplacenka, tak to taky trvá ... tak mají obrovské množství "nových" lidí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  01. 02. 2007 10:29

vidis to je docela zajimava spekulace
Vi tu nekdo jakou pouziva T-mobile metodiku pocitani zakazniku???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  01. 02. 2007 13:21

jako všichni ostatní, pušálisti musí platit měsíčně a předplacenkáři ročně dobít aby mohli být vedeni jako aktivní uživatelé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  01. 02. 2007 13:41

No, jako všichni ostatní asi ne, Vodafone má pro započítání předplacených karet IMHO jinou metriku, menší počet měsíců bez dobití než ostatní. Proto se to taky hůře srovnává, ostatním se mrtvé karty objevují ve statistikách po delší dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trAble  |  01. 02. 2007 10:37

Jasně, jenže 52 procent paušálních u Vodafone dává cca 1,25 miliónu klientů. T-Mobile má klientů s paušálem 1,8 miliónu. Ted jsou ještě důležité finanční ukazatele, ale ty zatím nikdo nezveřejnil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 02. 2007 10:49

Ano, ale nezačínali ve stejnou dobu. Když někdo vyběhne maratón hodinu před tebou, asi dost těžko doběhneš do cíle před ním...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TECH  |  02. 02. 2007 14:19

Ano nezačínali ve stejnou dobu...dobrá, když ale vezmeme v potaz kolik zákazníků nabrali opové od vstupu OSKARA alá VF, tak i tak Oskar nebude na prvním místě.Ostatní od roku 2000 , stejně nabrali-získali víc zákazníků.I tak je ale OSKAR velice úspěšný, to nelze popřít.Jeho velkou nevýhodou bylo, že nebyl konkurenceschopný v nabídkách pro firmy.Čimž nemám na mysli cenu ale služby.Dále nebyl prodáván - nabízen prodejci, kdežto ET a TMO ano.To byl holt handicap..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 02. 2007 11:24

myslím, že v příští pětiletce to bude fifty fifty..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  01. 02. 2007 12:01

0,1% narust zakazniku asi netreba komentovat, kdyz pribyly jen pausaly, ale zajimalo by mne, kolik z toho vychvalovaneho poctu pausalu u VF jsou jejich desetikorunove "nevolam vubec". Vzhledem k mnozstvi rozdanych Twistu toho opravdu cislo "pocet zakazniku" mnoho nevypovida a asi nejpodstatnejsi udaj je ARPU, ale tento komentar mi prijde moc zaujaty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossiV  |  01. 02. 2007 06:46

Dokonce jim není blbě chodit po panelácích.Zvonit na na byty a ptát se jestli nechcete něco od T-Mobilu.Všude se jenom chváli kolik nemají klientů,ale co já znám ze svého okolíkaždý od nich jde pryč.Takový Vodafone jede pomalu,ale jistě s počty zákazníků dožene.Ceny mají otřesné a návíc se opičí ze změnami v tarifech po ostatních.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  01. 02. 2007 06:51

No nejotřesnější ceny a služby má rozhodně Vodafone,jestli ten bude mít v ČR někdy 5 milionů zákazníků,tak já už budu lítat na dovolenou na Jupiter.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossiV  |  01. 02. 2007 06:56

Jestli ti dva operátoři tj.O2 a T-Mobile budou pokračovat ve vylepšování cen.Tak většina lidí přejde k Vodafone.A v čem má podle tebe ořesné ceny?Jen pro zajímavost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čurila plenkovič  |  01. 02. 2007 11:13

Zajímavé. Já jsem například od T-Mobilu přešel k Vodafonu a nestěžuju si ani v nejmenším. Dokonce si vyčítám že jsem se na TM nevykašlal už před pár lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  01. 02. 2007 07:15

to by me zajimalo v cem se opici? napriklad kreditni tarify zavedl jako prvni T-Mobile UK, tak kurna kdo se opici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  01. 02. 2007 07:41

Jo? A taky tam mají 60+30?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
citr  |  01. 02. 2007 07:55

co se ti nelibi na cenach .... zase pubertacka silna slova .... no jo vsecijdou od nich pryc.... mozna tak v tvym mozecku a nemuzes unest ze proste existuje lepsi operator nez mas a pac sis vzal smlouvu tak ted nemuzes cuknout pri nejmensim nesnsis ze je kvalitnejsi a ma o par zakazniku vic nez kyslicnik a o par mil. zakazniku vic nez vodaf..-.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolPoker  |  01. 02. 2007 00:39

Čemu se divit když choděj po ulících pomalu i na vekově a rozdávaj simkarty s 20 kc kreditem kazdej kdo si tu minutu zavola je tim padem zakaznikem a T-mobile si ho zapocita jako za aktivneho. Ja za psledni rok v jednom meste (pouze okresnim) dostal simku 3 krat takze jsem jako 3 zakaznici T-Mobile ale ani o tom nevim. Jednickana trhu Telekomunikaci je O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anti O2  |  01. 02. 2007 00:53

Zoufalci z O2 dělají nemlich to samé ... v modré krabičce zabalená SIMkarta O2 - kredit 20 kč. Mám jich doma za poslední tři měsíce pět, ale raději je nechám propadnout než abych posiloval takové šmejdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  01. 02. 2007 05:20

Tak proč si je berete když je nechcete? Aspoň je dejte někomu komu by se hodily. Já mám smůlu vždycky narazím jen na nějakýho typa co nabízí paušály, rozdavače předplacenek sem ještě nepotkal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titus  |  01. 02. 2007 09:35

hele tak to bych měl o jednu kartičku zájem bych ji využil.
a mě nikdo nikdy nic takového nenabídl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  01. 02. 2007 08:48

Když se koukneš na ta čísla v článku, růst zákazníků je tažen tarify, počet předplacených karet naopak klesnul. Takže argument, že růst je tažen rozdanými Twisty je hodně, hodně slabý..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sense  |  01. 02. 2007 08:58

Presne! Naprosto souhlasim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y-ray  |  01. 02. 2007 09:31

Nemusíš rozdávat jen Twist karty (i když i to samozřejmě pomůže, pokud ti jde o to nafouknout celková čísla ). Můžeš "rozdávat" startovací nabídky, který ti slušně navýší i tarifní zákazníky. Ti vyčepají to, co jim ta nabídka přinese a pak spokojeně můžou přeskočit třeba k O2 pro nějkou další "bombu". V tomhle kontextu je zajímavý, že se T-Mobile nepochlubil výnosama na zákazníka (jejich vývojem). Proč asi..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  01. 02. 2007 09:43

Ale neni,
napred rozdaji predplacenky a pak predaji svym partnerum - telefonnim otravovacum telefoni cisla predplacenek a ti je masiruji, aby sli do tarfu.
Malokdo ma zaludek poslat je rovnou dopr.... a kdyz je neposles volaji znovu.
Hnusny, ale ucinny praktiky jak navysit pocty tarifnich zakazniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  01. 02. 2007 10:01

No, spíš je to tak, že lidi z předplacenek přecházejí na tarif a aby nebyl tak velký propad u předplacenek, tak se rozdávají ... a stejně než takovou předplacenku vyřadí z databáze a statistik, to uteče vody ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor