T-Mobile mění design svých prodejen, začal v Praze na Zličíně Aleš Pospíšil 22. července 2009 Dalšíčlánek Samsung S9110: luxus na zápěstí SDÍLET NA FACEBOOKU TWEETNOUT T-Mobile se pustil do redesignu svých značkových prodejen. První vlaštovkou v novém kabátě u nás je prodejna v nákupním centru Metropole Zličín. Jde již o třetí vzhled obchodů od rebrandingu společnosti v roce 2002. V prodejně nenajdete žádné klasické prodejní pulty, nové uspořádání ruší veškeré bariéry mezi konzultanty a zákazníky. Návštěvníci prodejen také budou mít více svobody v osahání si prodávaných mobilů a více než polovinu portfolia přístrojů si budou moci na místě vyzkoušt. Autorem nového designu je německé architektonické studio CD Plan, jež se podílí na vzhledu prodejen celé skupiny T-Mobile. Níže naleznete několik fotografií ze slavnostního otevření. Funkčnost nového designu a jeho vnímání zákazníky se operátor chystá prověřit v dlouhodobém testu. Diskuze (36) › Další článek: Samsung S9110: luxus na zápěstí Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Design, T Mobil, Mobil m, Pro +, Rebranding, MOBI, Prodej, Mobil, Slavnostní otevření, Metropole Zličín, DESI, Děs, T - Mobil, Zličín