Chvíli jsem nad tím uvažoval a nemůžu si pomoct, z jedné strany se T-Mobile chová jako by chtěl přijít o zákazníky (úpravy ceníků dotovaných telefonů nahoru, úpravy věrnostního programu vysloveně proti zákazníkům - zkrácení doby platnosti věrnostních bodů plus navýšení částky k získání jednoho věrnostního bodu) a teď přestavba prodejen? Já osobně jsem byl s prodejnímy místy jako takovými i s pracovníky prodejen spokojen a teď ty změny které určitě nebudou za nulové, minimalní nebo malé náklady. Nic proti, ale budu trochu sprostý: T-Mobile si tak trochu "dělá" do vlastního hnízda. Mimochodem: Na levnější hovory, účtování 60+1 (o 1+1 ani nechci posmyslet), citelnější ceny dotovaných telefonů nebo rychlejší rozvoj nových technologií (třeba UMTS) náš trh nemá protože je moc malý (aspoň tak to vždy říka tiskový mluvčí nebo někdo podobný) a na nové prodejny T-Mobile má? No, děkuju pěkně.
Zatím jakš takš spokojený zákazník poměrně silného operátora a jestli to tak půjde dál tak prostě odejdu k Vodafone a bude klid.