Problém je v tom, že ses zapojil do debaty trochu pozdě a nepochopil jsi, na co jsem původně reagoval.Původně jsem totiž zpochybňoval výhodu volání ZDARMA v síti, kterou používá málo lidí.
K čemu by mi bylo dobíjení za 300,- Kč měsíčně, abych volal v Tesco mobile zdarma, když to Tesco má jen malý počet lidí - ani jeden z mých známých třeba Tesco nemá.
Proto říkám, že když chci počítat s voláním zdarma v síti, tak to má význam hlavně u 3 velkých opů (pro mě je to jednoznačně TMobile, protože u nás v mém okolí je nejrozšířenější, ale chápu, že jinde je to třeba O2 nebo Vdf).
Ale u Tesco je táto výhoda volání velmi omezená, když ho má jen málo lidí.
A už vůbec nechci dokázat, že Tmobile je výhodnější, je mi to jedno.
Já mám Twist za 2,50 Kč bez podmínek (takže cena jak u Tesco), využívám ho hlavně na příjem a to, že bych si jednou za půl roku dobil Tesco a mohl 30 dnů využít bonus a volat do Tesca zdarma, mi za tu ušetřenou "korunu" nestojí, když bych musel volat všem z okolí za drahý peníz, protože by mi nevolali zdarma oni. Prostě Tesco je výhodné pro omezené množství lidi, bud tím, že využijí volání zdarma v síti a pro ty, kteří provolají určitý počet minut měsíčně (nechce se mi počítat, od kolika do kolika minut to je, aby člověk využil bonus za dobití, ale aby už jinde nevycházela minuta levněji).