Sakra o co vám de??? Já teda T-Mobile nesnášim, ale když to vemu obecně!!! Copak se vyplácí investovat do Call Centra, do stovek dalsich operatoru, ktery se ani nedají pořádně udržet, je tam velká fluktuace a akorát se doplácí na jejich školení... Pak se šetří, kde může a operátoři jsou podle toho vzdělaní.
Plechovou hubu má už skoro každá firma... Sakra, je to pořád zadarmo. Jestli oni chtěj, aby na tom zákazníci viseli půl dne a zatěžovali tim již tak dost nespolehlivou siť, tak budiž! Ale ta volba spojení s operátorem tam stále je, tak nevím o co vám de!!! Jestli chcete nastavovat služby přes operátora, tak můžete! Jestli se s nim nechcete bavit, tak to uděláte přes automat! Nakonec u TM je to o hodně příjemnější, protože živej operátor se ještě tisíckrát ptá, z jakého důvodu chcete zrušit hlasovou schránku!!!
Nechápu, proč by tam měl bejt kartel??? Prostě zjistili, že se jim zvyšujou implicitní náklady a tak udělali to, co má už snad skoro každá telefonní společnost na světě - plechovou hubu... Mě třeba novinky zajímaj - zavolám na "hubu" a vim to... Ale ještě nikdy mě nenapadlo volat operátorovi a ptát se ho "tak co je novýho???".
- minimalizují se náklady spojené s provozem Call Centra
- nemusí se čekat na operátora
- vytíženost Call Centra klesá
- a další formulace, který se mi teď nechtěj vymejšlet
V případě, že vás plechová huba neuspokojí, lze se spojit s operátorem... Jak jsem již zdůraznil v prvním příspěvku, tak taky mě štve, když se musí čekat, než se huba vykecá... Především, jak měl ve zvyku Oskar... Pokud je to tam všechno pěkně popsané, lze se rychlou posloupností tiskutí tlačítek dostat k požadované položce, tak není co řešit... Pokud huba hned v hlavním menu (jako u Oskara), nebo někde jinde neprozradí, že pro operátora máme stisknout přislušné tlačítko anebo několik tlačítek (jako u TM), tak to pak dokáže naštvat i mě... Nejhorší jsou huby, které ke každé položce říkají tisíce podrobností... To pak člověk usne, než to vykecá celý. Nemůže jí prostě konfigurovat lecjakej blbec...