T-Mobile o nadcházejícím víkendu uskuteční další, v pořadí již třetí vlnu přechodu na nové zákaznické CRM systémy. S tím souvisí odstávka některých služeb, které se ale netýkají běžného provozu v síti. I v plánované době odstávky od večerních hodin pátku 16. října do dopoledních hodin pondělí 19. října půjde normálně telefonovat, posílat SMS, datovat a aktivovat vybrané datové balíčky. Běžně bude možné dobíjet předplacené Twist karty.
V rámci odstávky ovšem nebude možné přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy přijímat a realizovat požadavky, jako je aktivace/deaktivace služeb či změny v nastavení. Nebude ani možná výměna SIM karet nebo aktivace či deaktivace balíčků s neomezeným voláním v rámci kampaně Volánky pro zákazníky předplacenek Twist.
V omezeném provozu bude fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (GTS, Mobil.cz, RWE mobil a PRE mobil) a rovněž značky Kaktus. Operátor se za případné komplikace omlouvá a doporučuje provést změny v nastavení ještě před odstávkou během dnešního dne.