T-Mobile podcenil první odstávku. Nešlo obnovit data po vyčerpání FUP

T-Mobile podcenil první odstávku. Nešlo obnovit data po vyčerpání FUP

T-Mobile o tomto víkendu zahájil první z řady několika plánovaných odstávek za účelem nasazení nového zákaznického systému. Operátor s předstihem upozorňoval na nedostupnost některých služeb, které souvisí s nastavováním zákaznických účtů. Volání, SMS a datové služby odstávka nijak ovlivnit neměla. Jak nás ale upozornilo nezávisle na sobě několik čtenářů, už během prvního dne se vyskytly problémy v obnovení datového FUP limitu.

Klepněte pro větší obrázek
S touto stránkou se setkali zákazníci T-Mobilu, kteří se pokoušeli navýšit datový limit v době odstávky

S problémem se potýkali zákazníci, kteří během odstávky vyčerpali FUP limit v rámci svého tarifu a chtěli podle instrukcí operátora přes provizorní mobilní stránku dokoupit dodatečná data. Navýšení limitu neproběhlo a podle uživatelů stěžujících si na facebookové stránce operátora se datové přenosy obnovit nepodařilo ani v aplikaci Můj T-Mobile. Dokoupené objemy se zřejmě uživatelům načtou až v pondělí po skončení odstávky.

Diskuze (14) Další článek: Alcatel Idol 4s: hurá do virtuální reality [recenze]

Témata článku: T-Mobile, Internet v mobilu, Kauzy, FUP, Data, Vyčerpání, Mobil

Určitě si přečtěte