T-Mobile přilákal 130 tisíc nových zákazníků a navýšil tržby na 20 miliard korun

T-Mobile zveřejnil kumulované hospodářské výsledky za první tři čtvrtletí letošního roku. Operátor upevnil pozici české mobilní jedničky, když se mu meziročně podařilo přilákat 128 tisíc nových zákazníků využívající mobilní služby. V období leden až září vzrostly tržby téměř na 20 miliard korun, provozní zisk ale mírně klesl.

Počty zákazníků:

Klepněte pro větší obrázek

K poslednímu září využívalo mobilní služby T-Mobile téměř 6,2 milionu zákazníků, paušální zákazníci tvořili 62 % báze. Nejpopulárnějšími tarify byly podle operátora Mobil S a Mobil M. Opět narostla spotřeba mobilních dat – průměr na paušálního zákazníka se vyšplhal přes 1 GB. Fixní služby, do nichž operátor počítá i pevný internet vzduchem přes LTE (18 tisíc přípojek), využívalo celkem 161 tisíc zákazníků.

Finanční ukazatele:

Klepněte pro větší obrázek

Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně prodeje koncových zařízení (smartphony, tablety, příslušenství, modemy, PC) dosáhly téměř 20 miliard Kč, tržby z mobilních služeb překonaly 14 miliard Kč. Průměrná měsíční útrata za mobilní služby (ARPU) byla 255 Kč. Intenzivní růst spotřeby datových služeb se odráží v podílu nehlasových služeb na mobilním ARPU; tento ukazatel ve třech čtvrtletích po sobě dosáhl 50 %.

Podívejte se reklamní spot z aktuální vánoční kampaně T-Mobilu:

Diskuze (11) Další článek: Obrat Alibaby se při prodejní akci 11.11 vyšplhal na 42 % ročního českého státního rozpočtu

Témata článku: , , , , Letošní rok, Reklamní spot, Nehlasová služba, T - Mobil, Zak, Měsíční útrata, Zákazník využívající, Finanční ukazatel, MOBI, Datová služba, Celková tržba, Pevný internet vzduch, První čtvrtletí, Fixní služba, Období, Mobilní služba, Pevný internet, Koncové zařízení, Zákazníci, Paušální zákazník, T Mobil