T-Mobile přilákal 130 tisíc nových zákazníků a navýšil tržby na 20 miliard korun

T-Mobile přilákal 130 tisíc nových zákazníků a navýšil tržby na 20 miliard korun

T-Mobile zveřejnil kumulované hospodářské výsledky za první tři čtvrtletí letošního roku. Operátor upevnil pozici české mobilní jedničky, když se mu meziročně podařilo přilákat 128 tisíc nových zákazníků využívající mobilní služby. V období leden až září vzrostly tržby téměř na 20 miliard korun, provozní zisk ale mírně klesl.

Počty zákazníků:

Klepněte pro větší obrázek

K poslednímu září využívalo mobilní služby T-Mobile téměř 6,2 milionu zákazníků, paušální zákazníci tvořili 62 % báze. Nejpopulárnějšími tarify byly podle operátora Mobil S a Mobil M. Opět narostla spotřeba mobilních dat – průměr na paušálního zákazníka se vyšplhal přes 1 GB. Fixní služby, do nichž operátor počítá i pevný internet vzduchem přes LTE (18 tisíc přípojek), využívalo celkem 161 tisíc zákazníků.

Finanční ukazatele:

Klepněte pro větší obrázek

Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně prodeje koncových zařízení (smartphony, tablety, příslušenství, modemy, PC) dosáhly téměř 20 miliard Kč, tržby z mobilních služeb překonaly 14 miliard Kč. Průměrná měsíční útrata za mobilní služby (ARPU) byla 255 Kč. Intenzivní růst spotřeby datových služeb se odráží v podílu nehlasových služeb na mobilním ARPU; tento ukazatel ve třech čtvrtletích po sobě dosáhl 50 %.

Podívejte se reklamní spot z aktuální vánoční kampaně T-Mobilu:

Diskuze (11) Další článek: Obrat Alibaby se při prodejní akci 11.11 vyšplhal na 42 % ročního českého státního rozpočtu

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Hospodaření a finance, Služba, Zákazníci, Reklamní spot, Letošní rok, První čtvrtletí, Fixní služba, Pevný internet, Celková tržba, Měsíční útrata, Paušální zákazník, Tržby, Provozní zisk, Operátor, Období, Finanční ukazatel, Arpo, Datová služba, Mobilní služba, Nehlasová služba, Nový zákazník, Koncové zařízení

Určitě si přečtěte