T-Mobile rodičům: zarazte potomkům zbytečné utrácení

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 12

Názory k článku

avatar
13. 12. 2011 17:44

A tohleto je novinka?!??? Vlastně ANO u T-mobile rozhodně
jak se to zpívá v té písničce?!?
"shit on it"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 12. 2011 13:03

Možná špatně čtu, ale jestliže "T-Mobile přichází s novinkou", pak mi není moc jasné, jak už tuto službu může využívat každá šestá rodina a jak stihla lokalizace člena pomoci už v 650 případech... Ale to jen tak na okraj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 12. 2011 11:47

Proč nezavedou normální Flexistrop, jako VF? Jednoduše nastavím maximální částku, kterou může potomek utratit a jsem v klidu. Zase 100 let za opicemi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 12. 2011 10:47

Sem se pobavil nad tím nápisem. Jako kdyby nějaký operátor byl rád kdyby mu lidé začali v rámci střídmosti a šetření méně volat. Pokud by ale existovala přímá úměra jako u vody tak čím méně voláte tak tím více zaplatíte, protože méně voláte a my nemáme na údržbu (naše kapsy).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 12. 2011 10:32

Lepší by bylo děti vychovat a naučit střídmosti, aby kredit neutráceli, než jim služby blokovat...jenže tohle je holt snazší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 12. 2011 10:25

T-Mobile: Zarazte svým potomkům zbytečné utrácení! Přejděte k jinému operátorovi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor