T-Mobile rozšířil svůj telefonní seznam

Diskuze čtenářů k článku

Nežid  |  15. 05. 2002 08:12

K čemu mi je 44 miliónů telefonních německých kontkatů ...???!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Vocasek  |  15. 05. 2002 08:26

Aby jsi mohl volat nějakýmu Němčourovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. B  |  15. 05. 2002 11:45

Mili twistaci, probud te se! Samozrejme, ze vam je databaze nemeckych a slovenskych cisel k nicemu. Existuje vsak skupina zakazniku, ktera to oceni a obavam se, ze spise oni muzou mit pocit, ze oni jsou ti duleziti

Mr. B

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Novák  |  15. 05. 2002 12:47

Díky bohu existuje i jiná skupina zákazníků než jsou předplacenky SOCKY, díky pane Brodský, ale tento výraz je někdy dost výstižný. Kéž by i můj druhý operátor měl podobně rozsáhlé služby. Rovněž by se mohl chovat k zákakazníkům tak jako T-Mobile. Nemusím je využívat denně, ale mohu, nabídka tu je.

Doufám, že T-Mobile přinese opět nové služby a technologie a že změna značky nebude je o jiném logu. Má radost že na náš trh vstoupila takto silná telekomunikační, skupina, resp. ona tu je již o počátku značky Paegas, nyní však podstatně jednotnější.

Vím, co můj příspěvek vyvolá, OSKAR,OSKAR pokud jste spokojení OK. nebo ET, opět OK. Jenže mě ani nikomu z mého okolí ani jeden nevyhovuje. Asi jste nikdy nezažili reklamaci u ET, že!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Starlight  |  15. 05. 2002 19:13

Me  je tvuj prispevek naopak uplne lhostejny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  15. 05. 2002 19:24

Protoze nejsi oskaronanista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Starlight  |  15. 05. 2002 21:02

A tvuj taky  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš.B  |  14. 05. 2002 17:11

Zas další služba na hovno
Příště přidají telefonní seznam v Nigérii a Zimbabwe

Poradím jim zadarmo : Sekundová tarifikace !
Volání Paegas Paegas zlevnit !
Neblokovat telefony !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  14. 05. 2002 18:22

Proc by to byla sluzba na hovno? To ze to nevyuzijes Ty neznamena, ze to nevyuzije nikdo. Urcite se mi zda byt pro vetsinu lidi mnohem praktictejsi seznam Slovenska a Nemecka nez Nigerie a Zimbabve

Ad "dobre" rady:
- Sekundova tarifikace? Treba i za cenu 10 nebo treba i 20 haleru za sekundu? Levnejsi by to IMHO nebylo Dekuji, nechci
- Sazba kolem 2 Kc za volani PG-PG u vetsiny tarifu se mi nezda byt az zas tak hrozna
- A kdo Te proboha nuti kupovat zablokovane telefony? Pokud jsi svepravny, jiste si dokazes z siroke nabidky vybrat a rozhodnout se sam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš.B  |  14. 05. 2002 22:30

Sazba 2 kč. u většiny tarifů znamená v překladu : sazba pro
10% zákazníků Paegasu

Sazba pro 80 % zákazníků je 5 kč./min. ( Twist )
Znovu pro zabedněnce : Sazba je 5 kč./min ( Twist )

Blokované telefony nekupuji-------jsem u Oskara

a jestli někdo využije ten slavnej seznam tmobilu tak asi
100 lidí za rok

a IMHO používají lidi kteří nemají všechno v pořádku !
( vyhýbám se pojmu idiot )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  14. 05. 2002 23:14

Není žádnej problém přejít na tarif. Když si to člověk spočítá, tak stejně většinou už vyjde tarif levněji než předplacenka. A kdo volá málo, tak to zase přežije... Jinak, líbila by se mi tarifikace po první půlminutě, to by bylo docela férový, operátor by něco vydělal a věřím, že by to byl skvělý tah oproti konkurenci, odkud by přitáhl i nějakého človíčka...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  15. 05. 2002 07:47

Hlavne ze ty vsechno v poradku mas A co hlava? Taky dobry?
To ze asi netusis a hlavne si nedokazes najit co zkratka "IMHO" neznamena, ze ji lide prestanou vyuzivat. Tyto akronymy jsou totiz spolu se smajliky tradicni zpusob komunikace na internetu. Ty jsi se s internetem asi setkal pomerne nedavno, ze? Podle te tve posledni vety totiz soudim, ze jsi asi zrovna v puberte a nejaka alespon trochu rozumna debata s tebou asi neni nyni prilis mozna

Jakou ma souvislost to, ze jsi u Oskara s tim, ze nekupujes blokovane telefony? Ja jsem u Paegasu a nekupuji je take

K tem cenam ... je prece logicke a plati to vsude, ze cim vice clovek utrati, tim levnejsi ma ceny a nevim proc by to nemelo platit u telefonovani.

Osobne si myslim, ze to vyuzije vice nez jen 100 lidi za rok, ale ani ja si nemyslim, ze by zrovna tuhle sluzbu vyuzivali masove uzivatele prepaidu Ovsem take si nemyslim, ze zrovna pro ne by tahle sluzba byla primarne urcena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  15. 05. 2002 09:29

Ten prvni prispevek byl jak dloubnuti klackem do vosiho hnizda. A jedeeem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Vocasek  |  15. 05. 2002 08:23

Tak co do toho kafráš, když jsi u Oskara?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš.B  |  15. 05. 2002 18:00

Byl jsem u toho koně....4 dlouhý roky..od r.1996

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  15. 05. 2002 12:23

Tomáši mám v tom taky občas guláš, takže k těm "pitomejm" zkratkám z angliny:

BTW    (by the way)             mimochodem
OBTW   (Oh, by the way)         och, mimochodem
OTOH   (on the other hand)      na druhou stranu
OIC    (Oh, I see)              aha!
IMHO   (in my humble opinion)   podle mého skromného názoru
ASAP   (as soon as possible)    co nejdříve, jak to jen bude možné
L8R    (later)                  později
CUL8R  (See you later!)         uvidíme se později! - pozdrav na rozloučenou
TTFN   (Ta Ta for now)          pozdrav na rozloučenou, asi jako: Zatím pa, pa
WRT    (with respect to)        s ohledem na
FYI    (for your information)   pro tvoji informaci
SWAK   (sealed with a kiss)     zpečetěno polibkem
FMPOV  (from my point of view)  z mého pohledu
H! WYM (Hey! Watch your mouth!) hej! Dávej pozor, co říkáš!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  15. 05. 2002 10:54

Ivos C: Oba (nebo všechny 4) seznamy jsou většině lidí platné asi jako mrtvému kabát... to musí každý soudný člověk uznat...

Účtování 1+1 by bylo skutečně výhodné pro zákazníka (ne už tak pro Tdebajl) a proto k němu asi nikdy nedojde. Sazba 10 hal. za sekundu je OK, 6 Kč za mnutu platí dost lidí. Spoustu hovorů by vyřídili třeba za korunu (takové "příjdu za hodinu") - teď je to stojí jako plná minuta keců.

Sazbu 2Kč sice mám, ale jen v rámci podnikové sítě. Mrkni do tarifů týká se to většinou tarifů s HITem.... a bez DPH! Vzhledem k penetraci trhu TWISTy je jasné, že o takové sazbě se většině lidí může jen zdát.

Takže závěrem.... Tdebajl by měl zkusit jednou pro změnu udělat něco skutečně pro zákazníky (pokud možno většinu) a ne jen plácat a plácat o tom, jak je skvělý....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  15. 05. 2002 11:52

Je videt ze se na to divame kazdy z uplne jineho pohledu a tudiz se asi nemuzeme shodnout ... napr 6,-Kc/min by pro mne bylo absolutne neprijatelnych a to i za cenu uctovani 1+1, protoze by mi to vetsinu mych hovoru vyrazne zdrazilo (stejne jako mi pred casem prechod z tarifu s uctovanim 30+30 na tarif uctovanim 60+1 vyrazne snizil ucty za telefon a to i pres lehke zvyseni sazby za minutu)

To ze ja, Ty nebo plno dalsich lidi ten seznam nevyuzijeme mozna nikdy, mozna jednou, dvakrat za rok (ci za zivot ) neznamena ze je to spatna sluzba, kterou nikdo nikdy nevyuzije. Zcela realne si dokazi predstavit situaci (treba prave nouzovou), kdy za sluzby 333 budu velmi vdecny a bude mi vcelku jedno kolik me budou stat

Ja jen nechapu proc zde nekteri jedinci musi za kazdou cenu hanet sluzbu, ktera neni primarne urcena pro ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  15. 05. 2002 12:35

Taky jsem pausalista a asi usetrim (nevim, plati to zamestnavatel), ale manzelka ma TWISTa a ta prodela (neni uzvanena). No a k te sluzbe, ja ji nehanim, jen myslim, ze pokud chce T-cosi udelat neco pro vsechny (nebo vetsinu)...asistentni sluzby to nejsou...a nebudou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  15. 05. 2002 16:50

DS: Oba (nebo všechny 4) seznamy jsou většině lidí platné asi jako mrtvému kabát... to musí každý soudný člověk uznat...

Každý soudný člověk možná, ale já asi soudný nejsem. Například: byl jsem zrovna autem "na cestách" a přišel mi na telefon e-mail od dodavatele u kterého jsem měl objednané nějaké ND na opravu TV, abych odsouhlasil změnu ceny a že mi to jestě dnes mohou odeslat. Bylo to už před polednem a já v seznamu v telefonu jeiich číslo neměl a potřeboval jsem to hned (zákazník na opravu spěchal). Nebylo nic jednoduššího než zavolat 333, operátorka mě během chvíle se žádanou firmou spojila a ještě mě číslo poslala na telefon SMSkou.

Takže bych to řekl asi tak, že není to sice služba kterou by každý využíval každý den, ale prostě se hodí v různých "nouzových" situacích a hlavně je k dispozici je 24 hodin denně (ostatně stejně jako operátor na rozdíl od Oskara). Využil jsem už i překladatelských služeb asistenta 333, není to sice levné a taky to nevyužívá každý, ale prostě někdy se člověk dostane do situace kdy se to hodí, jsou to doplňkové užitečné služby které každý operátor nenabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  16. 05. 2002 07:29

OK, uznavam.... jsou situace (kriticke, extremni), kdy se tato sluzba muze hodit... i zcela obycejnemu cloveku. Diky za pekny priklad....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chemik  |  16. 05. 2002 22:58

S tebou souhlasim spousta novych veci a na nic.

Dalsi zlepseni:

  • neuctovat prvnich par sekund po vstupu do hlasove schranky

  • aktualizace softwaru za manipulacni popkatek
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor