Měl jsem od roku 1999 Twist standard, zažil jsem ještě volání relativně výhodně do vlastní sítě a do cizí za 15 Kč/minutu při účtování 30+30. Pro krátké hovory do vlastní sítě se člověk musel naučit telegrafovat hubou, pak to bylo levné. Takže jako druhé číslo mám Quatro GO (to už také chtěli zrušit) a na něm používám Kvida a vyřídit hovor do vlastní sítě zdarma za minutu je po tomto tréningu úplná pohoda. Když přešli na účtování 60+1, tehdy jsem počítal, že zaplatím u novorů do minuty více než při účtování 30+30.
Nejméně 1x týdně mi volá nějaká slečna od T-mobilu (je to její práce někde v call-centru) a chce mě přesvědčit na něco supervýhodného od T-mobilu. Pokud nemám čas, pošlu ji někam hned, ale když mám čas, tak si ji vychutnám. Když se mě zeptá, kolik dobíjím, řeknu že 200 Kč. Ona začne něco nabízet a já řeknu - ale ne měsíčně, ročně. protože musím, aby to číslo nezrušili a ani to neprovolám. Jen čekám na nějakého nového operátora, který nabídne lepší podmínky a přejdu s tím číslem k nim.
Já opravdu z mobila volám pouze v terénu, protože doma i v kanceláři platím internet a na mobila si přes VOIP zavolám za 3,20 Kč/minutu při účtování 1+1, takže běžně dělám hovory na mobil za 2 Kč. Nenadávejte, pořiďte VOIP a volejte přes ně. On by drahým operátorům sklapl hřebínek.