T-Mobile Slovensko: prodavači se učí znakovou řeč

V rámci svého CSR programu (Corporate Social Responsibility - Společenská odpovědnost firmy) spolupracuje T-Mobile Slovensko již pět let se Slovenským zväzom sluchovo postihnutých. V rámci tohoto projektu probíhají druhým rokem kurzy základů znakové řeči pro prodavače a prodavačky ze značkových obchodů T-Mobile. Tato forma spolupráce je významná pro stále větší počet lidí, neboť zhruba pět procent slovenské populace má problémy se sluchem.

Do lekcí se zapojil personál celkem z devatenácti značkových prodejen z Bratislavy, Banské Bystrice, Žiliny, Košic. Během záři absolvovali dva třídenní kurzy, které byly zaměřeny na základy znakové řeči a prstové abecedy - ty jim mohou výrazně usnadnit komunikaci se sluchově postiženými. Nyní jim tak prodavači mohou být výraznou měrou nápomocni při nákupu mobilního telefonu, aktivaci vybraných služeb, řešení problémů či výběru vhodného tarifu nebo předplacené karty. Lekce se také týkaly rysů specifických pro neslyšící komunitu.

Aby byl kontakt na prodejních místech co nejjednodušší, mají prodavači ovládající znakovou řeč speciální odznaky a jsou tak snadno identifikovatelní.

Témata článku: Neslyšící, Slovensko, Znak, Mobil

Určitě si přečtěte

Chválíme: O2 zajistí bezplatnou komunikaci neslyšícím

Chválíme: O2 zajistí bezplatnou komunikaci neslyšícím

10.  12.  2015 | Pospíšil Aleš | 5

e-Přepis: T-Mobile vychází vstříc neslyšícím

e-Přepis: T-Mobile vychází vstříc neslyšícím

T-Mobile na všech 158 prodejnách zavedl službu e-Přepis usnadňující komunikaci zákazníkům se sluchovým postižením.

15.  11.  2015 | Kůžel Filip, tisková zpráva

Chytrá rukavice překládá znakovou řeč na text

Chytrá rukavice překládá znakovou řeč na text

Znakový jazyk se posouvá na vyšší level a do 21. století. Saúdská designérka pracuje na rukavici, která převede znakování na psaný text či mluvené slovo.

14.  10.  2015 | Schwarzmann Marek | 2

Sidekick: dobyl Ameriku, o nás ani nezavadil

Sidekick: dobyl Ameriku, o nás ani nezavadil

Hlavně v Severní Americe znamená Sidekick velkým pojem. Co je vůbec zač a proč o něj běžný uživatel v Česku nezavadí?

7.  10.  2008 | Mareček Ivo | 36


komerční sdělení

Komerční sdělení