No nevím nevím kdo je kokot,ale infolinka je u TM taky zdarma,a u Eurotelu taky,tak nevím kdo je větší kokot,nejdřív si zjisti okolonosti,a pak piš!A navíc kraviny nezjištuju,ale pokud něco potřebuju,tak tam prostě callnout musím !A to zjištění po webu,pokud jsem někde kde se nedostanu na web,třeba v práci,tak je operátor jediný možný řešení ! Tak třeba jsem nedávno potřeboval nabýt bráchovi do Irska kredit od Vodafonu, ( já používám paušál,tak v tom moc zběhlej nejsem )a když si na ten kredit dají za to nevím kolik místní číslo ještě tu mřížku,tak předpokládám že tam patří,a samozřejmě mi to nedobilo !! A tady je návaznost na operátora,pokud to potřebuju vědět,jak to tam mám napsat ( když to neznám,a na tom kuponu to bylo tak napsaný nebo to vypadalo že se tam ten kod má napsat i s mřížkou - která tam ve finále nepatří !! ),nebo ať ten kredit pošle operátor ( na kterýho se v tý jeho slavný samošce jen tak nedostaneš )pokud mu nahlásím to číslo,tak po mě chtěla nějakej pin k té kartě,kterej ani nevěděl brácha,kterej měl ty papíry od simky u sebe !! A u Eurotelu to šlo bez problému,když ho měl, měl jsem kupón,zavolal na operátora,a v pohodě to dobil,to stejný bez problému u T-Mobilu,tak kdo je tady kokot ?? Pokud ten Vodafon používáš tak chápu že ho bráníš,to je nakonec tvoje věc,každej mluvíme ze své zkušenosti,já ale myslím že pokud se chceš dovolat na operátora a pokud nepotřebuju samoobsluhu,tak to je porod a nejsem sám kdo si na to v mém okolí stěžuje!! A na blbý keci od toho trouby ze samoobsluhy bohužel nejsem zvědavej,a pokud ti to vyhovuje,je to samozřejmě tvoje věc !!!!